• Voor de Miley fans onder ons heb ik slecht nieuws.
    Het einde van haar succes?
    Miley Cyrus verliest haar stem!

    Dat is het enige dat ik weet en als je meer wilt weten dta moet je morgen de Joepie kopen + er zit een poster van Tom in de joepie.


    Fanta rules

    Vanwaar heb je dat nuweer -.-

    Op wicki geval stond ook dat ze overleden was dus dit zal ook wel weer een roddel wezen :Y)

    Ö, ik ben geen fan, maar ik vind haar wel goed. Tóch wel erg!<3


    Hey love.

    Inderdaat, een evengrote roddel als dat gedoe vanop wikipedia. Zoals dat ze van TH Bill&Tom zeiden dat ze ook waren omgekomen in een autoongeval ofzo

    Hoe dat zo ineens?


    I want my bloody cheese now!^^

    Inderdaat, een evengrote roddel als dat gedoe vanop wikipedia. Zoals dat ze van TH Bill&Tom zeiden dat ze ook waren omgekomen in een autoongeval ofzo

    er staat gwn dat ze haar stem kwijt is
    en dat eerste was een vraag en geen vaststelling


    Fanta rules

    (...)
    er staat gwn dat ze haar stem kwijt is
    en dat eerste was een vraag en geen vaststelling


    JOaah okay ik heb ook al m'n stem verloren hoor! Als ik op Pukemarock m'n longen uit m'n lijf heb gezongen ;)

    Ik vind zowieso dat ze niet meer zo'n geweldige stem heeft. Ik heb het gevoel dat ze haar liedjes schreeuwt. Luister maar 7 things of dat ene met TH bij de Mtv awards.

    Roddel, denk ik -.-'
    x


    ok

    jaah,, maar als eht in een tijdschrift taat is het te proere om te chekke. maar sal wle nii waar sijn


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Je kan je daarvoor abbonemeren op de site van joepie dan krijg je een mailtje wat er deze week instaat ik had het ook gehad.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik ben er geen fan vn

    Ik vind het gwn een gestoord wyf =_=


    A. ikmisje.

    Ik vind haar muziek best leuk. :')
    Maar ik ga nu aan de 'Joepie' twijfelen, ivm sommige dingen die niet waar zijn..


    -

    JIPPIE

    LEKKER VOOR DR ^^

    JIPPIE

    LEKKER VOOR DR ^^

    mee eens!!
    sorry maar ik mag haar Totaal niet!!