• Hello Directioners!

    Ik heb een idee, dat ik graag wou doen.

    Ik wil graag een video maken, met jullie fans voor hun.

    BEDOELING:

    Je maakt een korte video of een foto van je zelf waarbij je iets doet wat met One Direction te maken heeft. Bv. je maakt een foto waarbij je hun album vasthebt. Of je maakt een filmpje waarbij je kushandjes geeft, naar een foto of zo. Wees creatief!

    Ik zal dat aan elkaar plakken en proberen mooi te maken zodat het een video word. Gelieve bij het filmpje geen geluid, want ik wil graag een liedje van hun op de achtergrond. Daar voor mogen jullie suggesties doen, maar Up All Night leek me leuk. Die zal ik dan op Youtube plaatsen, hun spammen met onze video op Twitter.

    Je mag je creaties doorsturen naar selinajanssen@hotmail.com en je filmpje moet je uploaden op Youtube!


    Dus, wie wilt er mee doen?

    Oh, wie wil me ook even de download link van video converter doorsturen?

    DIRECTIONERS DIE MEE DOEN:

    Orphin
    CrazyChicken
    MoonyLove

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 18:56 ]

    Niemand? (gayhand')

    Online conventer

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 16:15 ]


    Your make-up is terrible

    Haha, je bent enthousiast als je drie minuten later al gaat vragen of er niemand is. x'd
    Succes!


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Haha, je bent enthousiast als je drie minuten later al gaat vragen of er niemand is. x'd
    Succes!


    Hihi.

    Maybe I want, if you can use a gay directionner? xD


    Take me to wonderland

    dvdvideosoft.com is ook een goede downloader, maar die moet je downloaden.
    Anyway, I'm kinda in. ^^


    Felix

    Orphin schreef:
    Maybe I want, if you can use a gay directionner? xD


    Every Directioner is welcome! Young, old, big, little, .. (:

    Ik wil wel! Ik heb alleen geen goed webcamprogramma? Is er ook nog iets anders waarmee je een filmpje vanaf je computer kan maken? -Aangezien mijn camera kapot is-


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    MoonyLove schreef:
    Ik wil wel! Ik heb alleen geen goed webcamprogramma? Is er ook nog iets anders waarmee je een filmpje vanaf je computer kan maken? -Aangezien mijn camera kapot is-


    Je kan een vriendin vragen. Maar het filmpje moet niet te lang zijn. (: