• Zo'n vijf/zes jaar geleden had ik ooit eens een boblijn, ik was toen zeven of acht jaartjes jong en kreeg te horen van één van de jongens op het schoolplein: 'Je lijkt net een jongen!'
    Nu ben ik inmiddels dertien jaartjes oud/jong heb haar tot vlak onder mijn schouders, kijk in de spiegel en het eerste wat me tebinnenschiet: 'Je lijkt net een jongen'

    Dat ik daar nog steeds mee zit is echt, weird. Ik heb wel vaker commetaar gehad, waarom juist deze me is bijgebleven is een raadsel :W
    Wie heeft hier ook altijd een handje in? Edit: Ik had het overigens over het overbodig commetaar onthouden :"D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:50 ]


    Let it come and let it be

    noem is paar voorbeelden van overbodige commentaar? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind mijn stem te hoog, mijn moeder lachte dan ook héél hard toen ze HP5 had gezien en de link tussen Luna's stem en de mijne legde (no_chears)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ik vind mijn stem te hoog, mijn moeder lachte dan ook héél hard toen ze HP5 had gezien en de link tussen Luna's stem en de mijne legde (no_chears)


    Luna's stem is juist lief en mooi, vind ik dan (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Luna's stem is juist lief en mooi, vind ik dan (:


    Nee, want ik moet met muziek ook vaak in mijn eentje iets doen (met iemand anders soms ook die hoog kan zingen) omdat mijn stem te hoog is. En Jelle doet me vaak na, hij leidt de schoolkrant en vindt me maar een klein, irritant derdeklassertje (die toevallig wel schrijft omdat een leraar haar vroeg, ja, lul) en sindsdien immiteert iedereen mijn stem D:

    like: PIEPPPPPPIEPPIEPIEPFIEEEEFIEEFIEE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    noem is paar voorbeelden van overbodige commentaar? ;D

    'Je bent net een jongen'
    'Die schoenen zijn kinderachtig'
    Echt van die lompe opmerkingen die al best van een tijd geleden zijn :'D


    Let it come and let it be

    een bob is toch niet mannelijk ofzo? kort haar is terug in!
    ik heb ook kort haar (tot iets onder men oren) en ik ben er trots op!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Countenance schreef:
    (...)
    'Je bent net een jongen'
    'Die schoenen zijn kinderachtig'
    Echt van die lompe opmerkingen die al best van een tijd geleden zijn :'D


    'Heb jij helium gehad ofzo?'
    'Neurie maar mee, je stem is iets te hoog voor die liedje.'
    ' 'Ik vind dat we de Amok moeten veranderen en ik laat me niet onderlopen door jullie!' Amok=schoolkrant, Jelle immiteerde mijn stem. BUH.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb altijd al heel kort haar gehad. Ik hoor wel eens van andere meiden dat meisjes lang haar horen te hebben, en dan denk ik echt waarom? Ik snap echt niet waarom je direct een jongen wordt genoemd als je kort haar hebt. Maar ik trek me er niets van aan. Vroeger vond ik het altijd erg als ze er een opmerking over maakten. Ik denk er soms nog wel aan. Maar ik zou voor geen goud lang haar meer willen hebben. (:


    The truth is out there.

    Vroeger zeiden ze heel vaak dat ik een jongen was , omdat ik voetbalde. Wat toen nog niet zo heel veel meisjes deden & ik droeg niet vaak een spijkerbroek.
    Daar denk ik nog vaak aan terug.


    Danmarks Dynamite.

    Sevda, jij lijkt totaal NIET op een jongen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Priemgetal schreef:
    (...)

    'Heb jij helium gehad ofzo?'
    'Neurie maar mee, je stem is iets te hoog voor die liedje.'
    ' 'Ik vind dat we de Amok moeten veranderen en ik laat me niet onderlopen door jullie!' Amok=schoolkrant, Jelle immiteerde mijn stem. BUH.

    Dat soort dingen bedoel ik nou, achterlijk gedoe. Wij hadden een stagere met een hoog stemmetje, dat was hardstikke schattig! -Stiekem benijdde de halve klas haar- :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat soort dingen bedoel ik nou, achterlijk gedoe. Wij hadden een stagere met een hoog stemmetje, dat was hardstikke schattig! -Stiekem benijdde de halve klas haar- :"D


    Ja, dat dan weer wel... En ik ben "Wikipedia" volgens iemand anders die daar zit. --"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik had als kind kort haar, maar ik zag er niet echt jongensachtig uit ofzo.
    de zondag voor Sinterklaas kwam de goede man op de jeugdbeweging langs. achteraf zei de leiding dat de meisjes eerst buiten mochten. dus ik mee naar buiten, houdt iemand me tegen met de woorden 'jongens moeten nog wachten!'
    dat heb ik eigenlijk ook lang aangetrokken (':


    ask her if she wants to stay a while

    Me has. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jottttt ik ook! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking