laatst kreeg ik een mailtje van mijn danslerares, haar vriend uit hongarije was geintresseerd in mijn ballet kunsten. hij vond dat ik mijn spitzen en lichaam perfect onder de knie heb. en hij wou naar mijn dansvoorstelling komen kijken. ik dans daarin met mijn partner andré en we doen de "black angel" zo heet de dans. de verhaallijn is heel mooi en emotioneel. over een meisje die dood gaat en gerezen word door een duivel omdat hij zijn liefde voor een engel wil verklaren ofzo? (heel raar)
daar begon het mee.
de volgende ochtend kwam ik natuurlijk heel enthousiast op school ik omhelse mijn vriendinnen en vertelde ze het geweldige nieuws. mijn ene vriendin turnt ( en wil graag dansen ) mijn andere vriendin doet aan voltige (en wil ook graag dansen ) ik zag hoe ze me jaloers aankeken dus ik rende naar mijn andere vriendin die razend enthousiast voor me was.
dan nog iets. mijn ouders zijn gescheiden en ik ben roemeens mijn moeder is weer naar roemenie gegaan en ik woon met mijn vader/ zus/ broer/ zusje/ broertje/ mezelf in een landhuis met veel paarden en een danskelder. dansen is ons leven en paardrijden ook. mijn vader heeft ook veel designer dingen, en wij dus ook. mijn vriendinnen noemen me heel erg verwend.
iedereen zegt dat ze jaloers zijn, maar ik gedraag me helemaal niet verwend. ik heb gewoon alleen veel aanleg om ballerina te zijn, ik heb een goedverdienende vader. en heb 3 eigen paarden. hoezo ben ik dan verwend?
believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.