• Het Wilde Westen, ook wel bekend als een land vol cowboys, indianen, goudzoekers en pelsjagers.
    Het land waarin nog geen wetten gelden zoals in de "beschaafde" wereld, is op dit moment in oorlog.
    De Indianen verzetten zich ten alle machten tegen de cowboys die alles proberen over te nemen, maar niet iedereen is opgezet met de oorlog.
    Enkele mensen, zowel cowboys als Indianen, proberen er alles voor te doen om de twee totaal verschillende volkeren vrede te laten sluiten.
    Ook als ze daarom opofferingen moeten maken.
    Na een lange strijd, begint de vrede toch terug te keren.
    Maar dat is niet altijd even gemakkelijk.



    De rollen even op een rijtje;

    Dochter van het opperhoofd
    Yanaba Namkha Bezet door: Maitresse

    Krijgers:
    Kiowa DeVemo bezet door Maysilee
    Serena bezet door HurtedHeart

    Dorpsvrouwen
    Frida Samandla bezet door Dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de Indianen:
    Tala Huyana,Dochter van een krijger bezet door AgentDavid
    Halona Mywau, Dochter van overleden krijger bezet door JaiRy
    Dakota Shawnee, Dochter van geneesheer bezet door Captivity

    Zoon van de burgemeester:
    Cole Halliwel Bezet door:Kiara2

    Hulpsheriff:
    Ricky Thompson Bezet door:Maitresse

    Cowboys:
    Robert 'Bobby Clay' Mallony bezet door Cumberbatch
    James Linzon bezet door dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de cowboys:
    Rosalie Annie Mitchell, cowgirl bezet door Priemgetal
    Catherine 'Rose' Miller, Dochter van een dorpsvrouw en een cowboy bezet door Captivity


    Als je mee wilt doen in dit RPG, vul dan even een rol in, in Dit topic.
    Je kan kijken welke rollen er nog vrij zijn en je kan er altijd verzinnen.


    Berichtje aan de RPG'ers die al meedoen;
    Als je iets wilt zeggen dat niets met het verhaal heeft te maken, zet het dan tussen [haakjes].
    Dat is wat overzichtelijker.



    Edit: Als er vragen zijn over deze RPG, stuur mij dan een PB, dan zal ik alles rustig kunnen uitleggen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    james linzon.

    "ahaha, ja inderdaad"zeg ik met een lachje, "eigenlijk is het julia, maar juliet is ook mooi" zeg ik flirterig, als het op flirten aankomt ben ik de pro. ik aai romeo over zijn zwarte hoofd. "zet anders je paard even vast, dan behandelen we haar wond"zeg ik, serena knikt. ik pak het bruin leren halster en het touw en maak het paard vast aan de houten staldeur van romeo. ik pak een emmer water en een doekje en begin de wond zorgvuldig af te deppen, ze trapt ongemakkelijk met haar been. "rustig meisje" fluister ik. serena aait remeo over zijn kop. de wond begint al wat schoner te worden


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    [Kan je niet mijn personage besturen dank u]
    Serena Sensorene
    Ik grom, maar het is het beste voor Gèpè om haar wond nu echt goed schoon te maken. Langzaam knik ik en komt er een klein blosje op mijn wangen. Hij komt met een leren halster, maar ik sla het uit zijn handen. 'Dat is zo onnatuurlijk.' Zeg ik met een serieuze blik. Ik laat hem HET vingertje zien, Het vingertje van ik kan het beter.'Esueta gepe' Zeg ik zachtjes terwijl ik hem over zijn snuit aai. Gèpè gaat rustig liggen en ik kan het niet onderdrukken en laat een triomfantelijke grijns zien. Ik kijk naar Romeo. Een mooi paard. Goed getraind en aardig gespierd. Erg trouw zo te zien dat zag ik in de ogen. Ik pak een hooivork en prik in stro. Ik gooi het op de grond voor Julliet (In NL Is het Julia in Italië is het Julliet en in heet Engels ook ;)) ik sluit de stal niet, maar laat haar lekker eten. Ik kijk weer naar de jongen. Hij is eigenlijk best wel knap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [isgoedd. sorryknorryy]

    na de wond schoon gemaakt te hebben pak ik een borstel en haal ik hem over gèpè heen. haar zwarte vacht glanst. ze kijkt alleen wat bangig uit haar ogen. ik maak haar manen schoon, ze glanzen in het blauwige licht van de maan, ik laat gèpè weer aan serena over en loop naar romeo toe. "hee jongen" zeg ik terwijl ik hem een stuk wortel geef. hij staat te trappelen in zijn stal. "ja jongen, morgen begint de jacht op de bizons weer" zeg ik. hij hinnikt.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    [welke cowboy heeft zin om mee te gaan op jacht? met james linzon?]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Serena Sensorene
    Mijn ogen sperren wijd open. 'Ga je.... Gaan jullie, jullie op Bizons jagen. Hoe durven jullie dat is op ons land!' Grom ik naar hem. Hoe kan hij. Wij doden er altijd maar een of twee, maar die bleekscheten schieten er meer dan 10 af per keer. Ik kijk hem grommend aan. 'Jullie gaan GEEN bizons afschieten zonder onze toestemming! begrepen.' Zei ik grommend naa hem. Wie dachten ze wel niet wie ze waren?!

    [Zullen we Serena en James koppelen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ahah is goed, maar moet ietsje meer tijd tusse zitten ^^. zou wel aight zijn]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Sorry, maar ik snap er echt geen bal meer van. Ik denk dat ik ophoud met deze...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    [Wow, ik heb blijkbaar heel wat gemist xo @Cumberbatch, ben je zeker? Wat snap je dan niet?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine Miller

    Ik loop naar de stallen waar de paarden me vriendelijk toe hinniken. Ik loop naar mijn eigen paard en zadel deze op. "kom maatje, we gaan" grinnik ik zo gauw ik haar heb opgezadeld en rij richting het dorp.

    Yanaba Namkha

    Het was nu al stikdonker en ik was nog steeds in het kamp van de cowboys aan het rondneuzen.
    Plots viel mijn oog op iets wat me even deed bevriezen.
    Een slaapzak...
    Een lege slaapzak.
    Ik beet op mijn onderlip en keek betrapt om me heen, maar het vreemde was, dat er niemand wakker was.
    Ik moest maken dat ik hier weg was!
    Zo snel en stil als ik kon, sloop ik samen met mijn wolf terug naar mijn paard in de hoop niemand wakker gemaakt te hebben.
    Vervolgens reed ik op hoge snelheid weer terug richting het dorp met een draagzak vol wapens van de cowboys.


    Ricky Thompson

    Ik zette me aan een tafeltje en bleef een beetje op de achtergrond.
    Ik had geen zin in een gesprek over de oorlog tussen de Indianen.
    Een roodharige vrouw kwam bij mij op de schoot zitten en legde haar handen liefdevol op mijn wangen.
    "Niet vandaag, schatje." Zei ik met een vriendelijke glimlach terwijl ik haar handen zacht wegduwde. "Ik ben niet in de stemming."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    dandelion schreef:
    [ahah is goed, maar moet ietsje meer tijd tusse zitten ^^. zou wel aight zijn]
    [Ja is goed, maar je moet nog reageren op Serena ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat is het hier dood ;o Iemand reageren om dit levende te houden? :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elizabeth Angelina Johnson

    'Rosa Roja!' Riep ik mijn paard vanaf het hek. Ze kwam meteen sierlijk naar me toe draven en hinnikte vrolijk. 'Hola, chica.' Zei ik en aaide haar over haar hals. Ik sprong over het hek, deed haar snel een zadel en halster om -ik gebruikte noot hoofdstellen-. Ik klom op haar rug, draafde aan en ze sprong over de hekken heen. Ze galoppeerde als de wind en ik liet de teugels los om mijn armen te spreiden. Ik liet me meevoeren door het prachtige edeldier en voor heel even waren al mijn zorgen verdwenen. Totdat Rosa ineens abrupt stopte omdat we aardig in de buurt waren van een dorp. Ik keek wat beter en zag dat het een indianenstam was. 'Kom, Vamos Rosa.' fluisterde ik tegen m'n paard en ze stapte rustig op de stam af. Ik keek voorzichtig tussen de bomen en struiken. Ik wilde net een paar bladeren opzij duwen maar voelde echter opeens voor kort een kleine steek in mijn nek en vervolgens werd alles zwart.

    Ik opende mijn ogen en voelde me duizelig en alles was wazig. Toen mijn zicht langzamer hand beter werd besefte ik me dat een heleboel mensen me met een wantrouwend gezicht aangaapten. 'Donde estoy?!' Vroeg ik voorzichtig maar ook ongerust. Ik zag een paar mensen fluisteren. 'Ze spreekt een rare taal.' Ving ik op. 'Waar ben iek?' Herhaalde ik maar dit keer in het Engels, hopend dat zij dat wel konden verstaan.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:26 ]

    Yanaba Namkha

    Ik kwam net aandraven op mijn paard en mijn kleine "oorlogsbuit", toen ik enkele mensen in een groepje zag staan.
    Ik een klein drafje, liet ik mijn paard er naartoe gaan en stapte af.
    De dorpsbewoners weken uit, zodat ik er langs kon om te kijken wat er aan de hand was.
    Op de grond lag een vrouw en ik hoorde haar nog net iets in het Engels zeggen.
    Ik keek haar hooghartig aan en gooide mijn zwarte haren achteruit.
    "Je bent ergens waar je niet hoort te zijn." Zei ik in het Engels terug. "Wie ben je?"
    Mijn toon klonk scherp en afstandelijk aangezien ik deze buitenstaander nog nooit had gezien.
    Ze kon net zo goed een spion zijn.
    Ik floot tussen mijn tanden toen de vrouw niet meteen antwoordde en al snel kwam Tizona, mijn wolf aangelopen.
    Tizona liet zijn tanden zien en gromde agressief.
    "Geef antwoord" Herhaalde ik kil.
    Tizona zou niets doen, zolang ik het teken niet gaf, maar dat wist de vrouw natuurlijk niet.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elizabeth Angelina Johnson

    Ik keek de wolf angstig, maar wendde mijn blik snel af en keek naar de vrouw. 'Mijn naam ies Elizabeth Angelina Johnson.' Zei ik scherp en bleef de vrouw recht in de ogen aankijken. Ik zag dat de wolf zich weer bij de vrouw voegde. 'En maag iek vragen waar "ergens waar ik niet hoor te zijn" ies?'

    [srry, kort stukje :$]