• Het Wilde Westen, ook wel bekend als een land vol cowboys, indianen, goudzoekers en pelsjagers.
    Het land waarin nog geen wetten gelden zoals in de "beschaafde" wereld, is op dit moment in oorlog.
    De Indianen verzetten zich ten alle machten tegen de cowboys die alles proberen over te nemen, maar niet iedereen is opgezet met de oorlog.
    Enkele mensen, zowel cowboys als Indianen, proberen er alles voor te doen om de twee totaal verschillende volkeren vrede te laten sluiten.
    Ook als ze daarom opofferingen moeten maken.
    Na een lange strijd, begint de vrede toch terug te keren.
    Maar dat is niet altijd even gemakkelijk.



    De rollen even op een rijtje;

    Dochter van het opperhoofd
    Yanaba Namkha Bezet door: Maitresse

    Krijgers:
    Kiowa DeVemo bezet door Maysilee
    Serena bezet door HurtedHeart

    Dorpsvrouwen
    Frida Samandla bezet door Dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de Indianen:
    Tala Huyana,Dochter van een krijger bezet door AgentDavid
    Halona Mywau, Dochter van overleden krijger bezet door JaiRy
    Dakota Shawnee, Dochter van geneesheer bezet door Captivity

    Zoon van de burgemeester:
    Cole Halliwel Bezet door:Kiara2

    Hulpsheriff:
    Ricky Thompson Bezet door:Maitresse

    Cowboys:
    Robert 'Bobby Clay' Mallony bezet door Cumberbatch
    James Linzon bezet door dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de cowboys:
    Rosalie Annie Mitchell, cowgirl bezet door Priemgetal
    Catherine 'Rose' Miller, Dochter van een dorpsvrouw en een cowboy bezet door Captivity


    Als je mee wilt doen in dit RPG, vul dan even een rol in, in Dit topic.
    Je kan kijken welke rollen er nog vrij zijn en je kan er altijd verzinnen.


    Berichtje aan de RPG'ers die al meedoen;
    Als je iets wilt zeggen dat niets met het verhaal heeft te maken, zet het dan tussen [haakjes].
    Dat is wat overzichtelijker.



    Edit: Als er vragen zijn over deze RPG, stuur mij dan een PB, dan zal ik alles rustig kunnen uitleggen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ok...laat ze dan maar google-vertaal-Spaans praten met elkaar :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jack Allison/Robert Mallony

    Jack slaagde er met zijn woorden echter niet in om Tony te kalmeren, en aangezien hij het wit van haar ogen kon zien, besefte hij dat er iets mis was. Vreemd, dacht hij, een wolf of een poema kon het niet zijn, want dan zouden de paarden van de anderen ook panikeren. Die geur was al van ver op te vangen. 'What's the matter, girl?' vroeg Jack met een kalme, nieuwsgierige stem, hoewel hij behoedzaam zijn hand op de holster rond zijn middel legde. 'Wat verontrust je zo?' Op zijn hoede probeerde Jack langs zijn paard heen te kijken, om te zien of er iets aan de hand was, maar hij kon in de verste verte niets bespeuren dat Tony van streek had kunnen brengen. Zijn ogen waren ook nog niet helemaal gewoon aan het donker van de vroege ochtend, maar zelfs met zijn scherpe gehoor kon hij niks opmerken dan het zware snuiven van zijn metgezel. 'Je krijgt toch geen koliek, hoop ik,' zei hij dan, zijn bezorgdheid naar zijn paard richtend. Hij had niet de indruk dat het dier door uitwendige factoren zo paniekerig deed. 'Kom, dan gaan we een stukje lopen. De rest wordt toch nog niet wakker,' Jack greep Tony losjes bij de teugels en stapte, al wat meer op zijn gemak, door de bosjes heen. Wandelen zou koliek tegen gaan, als dat het probleem was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    [Ik bedoelde alleen Spaans tegen blanken, haha :'D Dat ze gewoon Nederlands praten tegen elkaar zegmaar, zo typen we het dan tenminste.

    Sorry voor mijn gezeur, maar ik wilde het dan wel even duidelijk vertellen. Dat doe ik nooit meteen (cat)]

    Allyde Leya Paca
    Haar vingers streelden nog altijd over de witte hals van de merrie, die ze behoedzaam naar de schaduw liet lopen. Het was dan nog maar hopen dat de man niet naar hen keek, aangezien Dolor juist opviel als het donker was.
    Een vreemd gevoel welde in haar op toen de man in beeld kwam, aan zijn hand de merrie van net. Niet dat ze het gevoel niet kende, het was er altijd geweest als ze zo iemand zag. Ergens erg nieuwsgierig, maar ook erg de neiging om de blanke iets aan te doen. Maar dat deed ze niet, ze leek wel gek.


    -

    [Zo ver was ik al :') Ik wilde alleen even laten weten dat het ok is :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Mooi, dan is mijn uitleg toch niet zo vaag als ik dacht :'D]


    -

    [oke, dus we praten onderling gewoon nederlands maar tegen de cowboys dus op zijn google-spaans? ( even voor mijn duidelijkheid ook nog even (: )]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Volgens mij wel, tenzij je indiaantje Engels spreekt en wilt dat de cowboy hem/haar verstaat :'P]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:42 ]


    -

    frida samandla

    ik loop naar het land waar de kudde paarden staat. de schemering valt. de zwarte hengst springt er opnieuw uit. ik bind mijn pijl en boog op mijn rug vast. de groep krijgers vertrekken de andere kant op met hun paarden "Ga terug naar je tipi Frida"roept een man. "tss. wat denken ze wel niet. dat meisjes beschermt moeten worden, ik heb nooit bescherming gehad dus nu ook niet. ik loop op de mustang af. hij begint te stijgeren. "rustig maar jongen" zeg ik. ik begin te zingen en de hengst kalmeert. "goedzo jongen"zeg ik. ik sla het touw twee keer om zijn hals en stijg op, het paard begint te stijgeren. "rustig zalion" zeg ik. ik aai over zijn hals. "komop achter de krijgers aan ik moet mee"roep ik terwijl het paard in volle galop het bos in vlucht

    [dus moeten we alles naar het spaans vertalen als je tegen een cowboy praat]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:44 ]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    [ oke, ik denk dat mijn indiaantje erg gebrekkig engels spreekt. Iig zodat ze zichzelf een beetje kan uitdrukken ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jack Allison/Robert Mallony

    Op het moment dat ze een stap in een met helder maanlicht verlichtte open plek stapten, snokte Tony woest aan de teugels, zodat ze uit zijn handen glipten en richtte haar hoofd alert op. Een afwachtend gehinnik steeg op uit zijn voskleurige metgezel. Het klonk roepend, en alles dat hij uit haar houding op kon maken, was dat ze de aandacht van iets of iemand probeerde te trekken. Hij had haar dit eerder zien doen, toen ze in het voorjaar histig liep en één van zijn maten een ongecastreerde hengst had meegenomen om te drijven. Maar toen was het natuurlijk veel erger dan dit. Dit klonk bijna zusterlijk, niet zo wanhopig als toen. 'Kom op, Tony,' sprak hij haar bestraffend maar gedempt toe, straks worden ze wakker. Ze maken me af als ze merken dat je voor niks hebt staan hinniken,' Voorzicht aaide hij haar flanken, zodat hij haar kon kalmeren. Over het algemeen was hij erg goed met paarden. Dat zat ook in zijn bloed, maar hij kreeg Tony niet zover dat ze haar gekheid liet vallen en haar alerte houding liet varen. In plaats daarvan bleef ze met een mooi, gekrulde hals naar één punt in de bossen staren. Jack zuchtte. 'Wil je dat ik ga kijken?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rosie.

    Ik zadelde mijn paard Hidalgo op en gaf hem een klopje op zijn hals. Hij brieste zacht en schraapte met zijn voeten. Mijn lange bruine haren had ik een vlecht gedaan en ik zette mijn hoed op, om vervolgens weg te galopperen richting het vee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Allyde Leya Paca
    Haar stem klonk zacht, kalmerend genoeg om Dolor ervan te weerhouden te antwoorden. Ze wist dat de merrie slim genoeg was om te aan te voelen dat de man die naast het paard stond niet te vertrouwen was, en daardoor hield ze zich in. Maar de witte oren van de merrie stonden ferm naar voren gedraaid, nieuwsgierig naar de soortgenoot die niet ver van hen af stond. Maar ze weigerde ook om de merrie alleen tevoorschijn te laten komen. Straks wilde de blanke haar meenemen.
    Haar donkergroene ogen hielden zich strak gericht op de blanke man, ze trok de pijl een stukje naar achteren, hoewel die nog altijd op de grond gericht was. Mooi niet dat ze hem een kans zou geven. Als hij ook maar één beweging maakte die haar te dreigend was, zou ze zijn arm doorboren. Maar zolang hij hen niet zag of niet agressief overkwam, was er niks aan de hand.


    -

    Halona Mywau

    Ze glimlachte toen Yanaba langs haar kwam zitten. 'Met mij is alles goed,' antwoorde ze en legde haar vlechtwerk even neer. 'Hoe gaat het met jou?' vroeg ze en liet haar blik kort door de stam glijden, om hem vervolgens weer op Yanaba te richten.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:09 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jack Allison/Robert Mallony
    'Fine, ik ga wel even zien, als dat je gerust stelt.' Hij moest wel gek zijn, tussen de bladeren gaan neuzen opdat zijn paard onozel deed. Jack zuchtte en slofte nog steeds dronken van de slaap naar de bosjes, lichtelijk gehypnotiseerd door het gerinkel van de sporen rond zijn laarzen. Tony voelde hem op de voet, met een lichtvoetig, vrolijk gedraaf. 'Waarom ben je nou zo blij?' lachtte hij zacht terwijl hij liefdevol haar hals streelde. 'Het zijn maar was bosjes,' Jack grijnsde nog eens, duwde dan de bladeren opzij en schrok zo hard van wat hij daar zag dat hij bijna een meter achteruit vloog, en tegen de vochtige grond kletste. Een roodhuid. Een roodhuid met een paard, en dat was waarom Tony zo vreemd deed. Snel griste Jack zijn hoed van de grond, krabbelde klungelig overeind en deinsde snel een paar stappen achteruit. Tegen de tijd dat hij zijn revolver had kunnen pakken zou ze haar pijl al afgevuurd hebben, en roepen zou hem ook niets dan miserie brengen, rekende hij vlug, dus bleef hij maar, op een afstandje staan. Zijn adem trilde, hoorde hij. Het was de eerste keer dat hij zo in contact kwam met een indiaan. Toch zeker een vrouw.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    [@JaiRy mijn personage praat tegen je :') Kijk op de 2de pagina :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.