• Het Wilde Westen, ook wel bekend als een land vol cowboys, indianen, goudzoekers en pelsjagers.
    Het land waarin nog geen wetten gelden zoals in de "beschaafde" wereld, is op dit moment in oorlog.
    De Indianen verzetten zich ten alle machten tegen de cowboys die alles proberen over te nemen, maar niet iedereen is opgezet met de oorlog.
    Enkele mensen, zowel cowboys als Indianen, proberen er alles voor te doen om de twee totaal verschillende volkeren vrede te laten sluiten.
    Ook als ze daarom opofferingen moeten maken.
    Na een lange strijd, begint de vrede toch terug te keren.
    Maar dat is niet altijd even gemakkelijk.



    De rollen even op een rijtje;

    Dochter van het opperhoofd
    Yanaba Namkha Bezet door: Maitresse

    Krijgers:
    Kiowa DeVemo bezet door Maysilee
    Serena bezet door HurtedHeart

    Dorpsvrouwen
    Frida Samandla bezet door Dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de Indianen:
    Tala Huyana,Dochter van een krijger bezet door AgentDavid
    Halona Mywau, Dochter van overleden krijger bezet door JaiRy
    Dakota Shawnee, Dochter van geneesheer bezet door Captivity

    Zoon van de burgemeester:
    Cole Halliwel Bezet door:Kiara2

    Hulpsheriff:
    Ricky Thompson Bezet door:Maitresse

    Cowboys:
    Robert 'Bobby Clay' Mallony bezet door Cumberbatch
    James Linzon bezet door dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de cowboys:
    Rosalie Annie Mitchell, cowgirl bezet door Priemgetal
    Catherine 'Rose' Miller, Dochter van een dorpsvrouw en een cowboy bezet door Captivity


    Als je mee wilt doen in dit RPG, vul dan even een rol in, in Dit topic.
    Je kan kijken welke rollen er nog vrij zijn en je kan er altijd verzinnen.


    Berichtje aan de RPG'ers die al meedoen;
    Als je iets wilt zeggen dat niets met het verhaal heeft te maken, zet het dan tussen [haakjes].
    Dat is wat overzichtelijker.



    Edit: Als er vragen zijn over deze RPG, stuur mij dan een PB, dan zal ik alles rustig kunnen uitleggen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Jeeh *O*]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:17 ]


    -

    [Abo! :D]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Allyse Leya Paca
    Haar vingers streelden langzaam over Dolors slanke hals. De witte merrie viel erg op in de halfduisternis, haar ogen leken wel twee zwarte, glimmende stenen die zorgvuldig in haar hoofd geplaatst waren. Behalve een geweldig karakter, had Dolor ook nog een prachtig uiterlijk.
    Met een zucht gleed Allyse's hand weg, waarna het dier zich weer bij de kudde voegde waar ze officieel bij hoorde. En dat was maar goed ook, ze zou het paard nooit bij haar soortgenoten weg kunnen halen.


    -

    [Come on guys :'D]


    -

    Ricky Thompson

    Ik keek nog een laatste keer achteruit om zeker te zijn dat niemand me volgde, wat uiteindelijk niet het geval was.
    Ik reed op mijn zwarte hengst het Indianendorpje binnen en werd begroet door enkele mensen die vriendelijk glimlachten.
    Ze kenden me hier als de vriendelijke blanke, hoewel ik niet echt blank was, maar goed.
    Ik was diegene die de mensen uit het dorp mijn taal liet leren en ze hielp met het verzorgen van de gewonden nadat "mijn soort" hier was binnengevallen.
    Ik knielde neer bij een klein meisje. "Is het opperhoofd hier ook?"
    Het meisje keek me glimlachend aan, knikte en wees in de richting van een tipi. "Ruzie aan het maken met dochter."
    Een scheve grijns kwam over mijn gezicht terwijl ik het kind bedankte.
    Yana was vast en zeker weer eens ruzie aan het maken met haar...geliefde vader.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Mag ik eigenlijk wat vragen: over wat voor soort cowboys hebben we het hier eigenlijk? Want eigenlijk zijn cowboys gewoon veedrijvers ;x Maar ik heb de indruk dat dat in dit RPG niet zo is?]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    [Mag ik eigenlijk wat vragen: over wat voor soort cowboys hebben we het hier eigenlijk? Want eigenlijk zijn cowboys gewoon veedrijvers ;x Maar ik heb de indruk dat dat in dit RPG niet zo is?]


    [Ik wist niet goed hoe ik het moest uitleggen, maar in dit geval zijn het cowboys die het land van de Indianen willen afnemen. Maar uiteraard zijn er ook goede cowboys die tegen de oorlog zijn]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Allyse Leya Paca
    Vanuit haar ooghoeken wierp ze een blik op de blanke die het dorp betrad. Onwillekeurig zette ze haar kaken geërgerd op elkaar, woelde met haar handen even door haar dikke, donkere lokken.
    Misschien dat de rest zo simpel was om voor hem te vallen, zij niet. En dat was erg vreemd, aangezien ze als de enige in het dorp geen "volbloed" indiaan was. Nee, haar vader was blank, net zoals de man op de hengst. En dat was ook aan haar te zien. Vrijwel iedereen had bruine ogen, die van haar waren donkergroen. Haar bouw was gevormder, haar huidskleur net een teint of twee lichter.
    Ze was de buitenstaander, ze hoorde er niet bij. En haar moeder ook niet meer, niet echt tenminste. Hoewel ze zich had bewezen als krijger, waren er nog maar weinig dorpelingen die in haar geloofde. Als er al zo iemand was. Maar ondertussen was ze het wel gewend.


    -

    Halona Mywau

    Voorzichtig trok ze de rode bessen van de takjes en legde ze in de mand die voor haar stond. Terwijl ze zo de struiken af liep en de rijpe bessen er af plukte, neuriede ze zachtjes een van de stamliederen. Voedsel zoeken was een van de kleine dingetjes waarvan ze enorm kon genieten. Even rust en genieten van de mooie natuur om zich heen terwijl.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maitresse schreef:
    (...)

    [Ik wist niet goed hoe ik het moest uitleggen, maar in dit geval zijn het cowboys die het land van de Indianen willen afnemen. Maar uiteraard zijn er ook goede cowboys die tegen de oorlog zijn]

    [Anders kunnen we zeggen dat ze een soort huurlingen zijn die door hun bazen worden opgedrongen om nieuw land te gaan zoeken of zo?]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    [Ik dacht dat van die cowboys gewoon wordt verwacht dat ze tegen de indianen zijn, maar dat sommigen als een soort "spion" werken :')]


    -

    frida samandla

    ik duw de gordijnen voor de opening van mijn tipi weg en kijk naar buiten. de grijze lucht maakt het dorpje niet gezellig. ik hoor yana schreeuwen. die hebben vast alweer ruzie. de kinderen spelen spelletjes, mijn oog valt op een lichtgetinte man, voorzichtig loop ik naar hem toe. "hee, ik kan me u hier niet herinneren" zeg ik, hij kijkt me verward aan. het zal wel aan mij liggen, ik ben ook nooit in het dorp. "in ieder geval aangenaam mijn naam is frida" zeg ik, "hee, ik ben ricky" zegt hij. ik kijk naar de tipi van het opperhoofd. yana komt met een chagerijnige blik de tipi uit gelopen. ik ren naar haar toe. "wat is er gebeurt?" vraag ik

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:41 ]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Allyse Leya Palca
    Bijna onbewust wierp ze de man een giftige blik toe, wat haar hetzelfde opleverde van één van de stamoudsten. Aangezien het wel zo verstandig was om daar niet op in te gaan, liep ze verder naar haar tipi.
    Daaruit trok ze haar pijl en boog eruit, die ze meenam naar het veld aan het begin van het dorp. Rustig ging ze in het maanlicht zitten, legde de koker naar zich neer en haalde de stokken en stenen eruit. Naast een hoeveelheid pijlen die al klaar waren en haar boog, zaten de materialen om pijlen te maken er ook bij.
    En ze had toch niks beters te doen.


    -

    Tala Huyana
    De felle middag zon scheen op haar gezicht. Met haar grote, donkere ogen bekeek ze het voedsel wat tussen haar benen in lag. De hele middag was ze op pad geweest om de benodigde dingen te verzamelen. Een eindje verderop hoorde ze Ronja briezen. Het witte paard van haar moeder. Ondanks dat het dier pas 6 was, had het al veel meegemaakt. Tala had het altijd al een wonder gevonden dat Ronja de aanval op de indianen wel overleefd had. Waarom is haar moeder wel gestorven? Vader had er nooit iets over willen vertellen. Wanneer ze er toch naar vroeg kreeg ze een tik op haar hoofd. Zo was hij. Toch hield ze vreselijk van hem.


    If it annoys you, kill it

    Halona Mywau

    Met een mand vol zwarte en rode bessen, eetbare planten en wortels liep ze terug naar het dorpje. Vlakbij haar tipi bleef ze even stil staan, de blanke man was terug in het dorp. Even was ze nieuwsgierig naar wat hij hier kwam doen maar al snel vervaagde die intresse. Ze wilde het verzamelde voedsel schoonmaken en opbergen in de zelfgemaakte manden die daarvoor bestemd waren. Ze had een paar huiden gespannen die nu droog waren, hiervan wilde ze kleren maken voor haarzelf of andere. Hoewel sommige echt een doel hadden in het dorp had Halona dat niet, ze zorgde voor kleine belangrijke benodigdheden. Voedsel, kleren, iets wat ze voor haar vader al deed toen hij nog leefde. Ze trok een treurig gezicht toen ze dacht aan haar vader. Hij was dodelijk gewond geraakt tijdens de oorlog en sindsdien was ze alleen. Gelukkig had ze de mensen van de stam nog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'