• Het Wilde Westen, ook wel bekend als een land vol cowboys, indianen, goudzoekers en pelsjagers.
    Het land waarin nog geen wetten gelden zoals in de "beschaafde" wereld, is op dit moment in oorlog.
    De Indianen verzetten zich ten alle machten tegen de cowboys die alles proberen over te nemen, maar niet iedereen is opgezet met de oorlog.
    Enkele mensen, zowel cowboys als Indianen, proberen er alles voor te doen om de twee totaal verschillende volkeren vrede te laten sluiten.
    Ook als ze daarom opofferingen moeten maken.
    Na een lange strijd, begint de vrede toch terug te keren.
    Maar dat is niet altijd even gemakkelijk.



    De rollen even op een rijtje;

    Dochter van het opperhoofd
    Yanaba Namkha Bezet door: Maitresse

    Krijgers:
    Kiowa DeVemo bezet door Maysilee
    Serena bezet door HurtedHeart

    Dorpsvrouwen
    Frida Samandla bezet door Dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de Indianen:
    Tala Huyana,Dochter van een krijger bezet door AgentDavid
    Halona Mywau, Dochter van overleden krijger bezet door JaiRy
    Dakota Shawnee, Dochter van geneesheer bezet door Captivity

    Zoon van de burgemeester:
    Cole Halliwel Bezet door:Kiara2

    Hulpsheriff:
    Ricky Thompson Bezet door:Maitresse

    Cowboys:
    Robert 'Bobby Clay' Mallony bezet door Cumberbatch
    James Linzon bezet door dandelion

    Zelfverzonnen rol voor bij de cowboys:
    Rosalie Annie Mitchell, cowgirl bezet door Priemgetal
    Catherine 'Rose' Miller, Dochter van een dorpsvrouw en een cowboy bezet door Captivity


    Als je mee wilt doen in dit RPG, vul dan even een rol in, in Dit topic.
    Je kan kijken welke rollen er nog vrij zijn en je kan er altijd verzinnen.


    Berichtje aan de RPG'ers die al meedoen;
    Als je iets wilt zeggen dat niets met het verhaal heeft te maken, zet het dan tussen [haakjes].
    Dat is wat overzichtelijker.



    Edit: Als er vragen zijn over deze RPG, stuur mij dan een PB, dan zal ik alles rustig kunnen uitleggen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    frida samandla.

    ik trek aan het touw dat ik om zijn hals heb gebonden. "kom op jongen, ga terug. terug naar je kudde" zeg ik. ik geef het paard kleine trapjes maar er gebeurt niets. "komop de andere kant"roep ik. ik spoor hem aan. hij stijgert, steeds hoger en galoppeerd aan, met een enorme snelheid rijden we door het bos. "goedzo"zeg ik waarna hij harder gaat. hij begint te stijgeren. ik zie dat er voor ons langs een buffel over de weg rent. ik probeer mijn pijl en boog te pakken. "kom op rustig aan"zeg ik, hij begint harder te stijgeren en galoppeerd aan, mijn handen laten de teugels los en ik vlieg van het paard af. hij galoppeerd weg. ik trek mijn pijl en boog van me af en leg ze naast me neer. ik zie dat mijn handen onder het bloed zitten. ik sta op. ik heb een snee in mijn arm. het schemert al flink en het bos is gehuld in een diepe mist. de snee doet pijn, ik strompel door. hoe kom ik thuis? waar is het paard heen?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:22 ]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Sorry, maar ik schrijf me uit (:


    -

    [Eerste post voor Serena. :D] (Had even haar achternaam veranderd had ze perineum niet ze heet nu Serena Delia Sensorene
    Serena Delia Sensorene
    Ik keek naar mijn dorp. Er was geen zier te beleven. Ik pakte mijn haar vast om mijn veren erin te zetten. 2 veren van mijn adelaar gleden mijn haar in en ik stapte op Juilliet. Bij haar deed ik ook een veer in. Haar prachtige haar was stijl en vloog altijd mee met de wind. 'Seneneé Juilliet.' Fluisterde ik in bij haar. Al snel begon ze te stappen en daarna te galopperen. De wind ging lekker door mijn haren tot ik bij het dorp aankwam. Rustig liet ik Juilliet stappen en keek ik zelfverzekerd terwijl ik het dorp instapte. Ik zette mijn paard neer bij de Saloon en maakte haar vast terwijl ik wat hooi en gras in de bank deed naast haar water. Ik stapte de Saloon in en ging zitten aan een stoel. 'Een glas water. M'neer.' Zei ik foutloos tegen de barman. Ik was goed in engels dat zeker. In mijn dorp was water drinken moeilijk. De rivieren waren vervuild en de put stond bijna droog. Alleen als je belangrijk was mocht je water. En als vrouw was je dat net snel. Ik betaalde hem een goudstuk en keek voor me uit waar mijn oog viel op een cowboy en de hulpsherif zag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    james linzon.

    het begint donker te worden. "kom romeo. ik zet je op stal" zeg ik ongeduldig. romeo hinnikt. ik kijk uit op het land achter de boerderij. romeo word woest. "hooo maar rustig jongen" zeg ik terwijl ik hem probeer te kalmeren. in de verte hoor ik galoppeerden hoeven, in de mist komt een zwart paard op ons afgerent, hij schiet door het weiland over het pad. "romeo kom op erachteraan" roep ik terwijl ik op mijn paard spring met een touw in mijn handen. "we gaan dat paard vangen" zeg ik. ik spoor romeo aan in een galop het paard begint harder te galopperen, hoe dichter we in de buurt komen. ik zie dat het paard een schram op zijn been heeft. "romeo wij kunnen harder"roep ik en op dat moment halen wij het paard in, ik werp het touw om zijn hals. en zie dat hij al een touw om heeft. ik spring van romeo's rug wanneer het andere paard wat rustiger loopt, ik pak hem vast bij zijn manen. "hee jongen, waar is je ruiter gebleven" zeg ik, het paard kijkt angstig uit zijn ogen en begint te hinniken. "jij gaat mee naar de stallen" zeg ik


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    james linzon.

    na het paard met al het geweld in zijn stal te hebben gekregen loop ik terug naar de saloon, ik zie dat ricky nog aan de bar zit vlak naast een beeldschone indiaanse vrouw. ze ziet er moedig uit. ik loop naar de bar en ga tussen hun in zitten. "een wishky"zeg ik terwijl ik de muntstukken op de bar leg, "wil deze mooie dame misschien wat drinken?" vraag ik. ze grinnikt. "nee, ik heb net wat" zegt ze. "water?, zegt dat iets over het type vrouw dat je bent?"vraag ik. ze grinnikt weer. "ik weet wel dat je beeldschoon bent, ik ben james. james linzon"zeg ik terwijl ik mij hand naar haar uitsteek. "aangenaam, ik ben serena" zegt ze. "mooie naam"zeg ik, ze lacht.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    [hurtedheart, ik praat tegen je (: met james linzon]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Serene Dalia Sensorene
    Ik stapte uit de salon en sprong op Juliette. Ik ging kijken hoe het met mijn Beauty was ik had hem gisteren gevonden en ik noemde hem tijdelijk Gèpè. Het was een mooie hengst prachtig zwart, maar op zijn been zat een schram. Hij was kreupel kon nauwelijks lopen en hij vertrouwde me ik zorgde voor hem. Ik zag een vreemdeling bij mijn paard. 'Wat doe jij hier?' Zei ik grommend terwijl ik van mijn paard afsprong. Ik liep op hem af terwijl mijn zwarte stijle haren met de wind meegeleden. 'Dat paard is gewond en ik verzorg hem. Je gaat hem niet zomaar meenemen.' Gromde ik nog harder naar hem. Ik stond recht en trots voor hem. Ik was kleiner dan hem, maar mijn trots was groter. Hij mocht Gèpè niet meenemen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    dandelion schreef:
    [hurtedheart, ik praat tegen je (: met james linzon]
    [ XD ik wou naar je toekomen omdat ze dat paard gisteren gevonden had kreupel. Gèpè ik praat tegen Hem op het weiland xD]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cole

    Met een harde knal deed Cole de duur van zijn huis dcht. Hij had weer een grote ruzie gehad met zijn vader. Cole vond het zo frustrerend dat het ook altijd om het zelfde ging. Zijn vader vond dat de indianen weg moesten. Cole was daarentegen helemaal niet mee eens. Hij vond juist dat nt als hun vrij mochten leven. Maar Cole kon weinig doen. Zijn vader was burgemeester en hij was maar een jongen. Met een nord gezicht liep hij naar de stal waar spirit al op hem stond te wachten. Kort hinnikte ze om aan te geven dat ze het begreep en Cole misschien te kalmeren. Dat dacht Cole tenminste. Rustig haalde hij adem om te kalmeren. 'Je hebt gelijk voor zijn heeft geen zin' zei hij. Daarna zadel hij spirit op en gallopeerde naar het stadje.Ze woonde er net buiten dus lang duurde het niet. Uiteindelijk stopte hij voor het dorp en ging rustig tegen een boom zitten. Door het rijden was hij gekalmeerd . Daarom ging hij maar rustig zitten en af wachten op iets speciaal.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    HurtedHeart schreef:
    (...) [ XD ik wou naar je toekomen omdat ze dat paard gisteren gevonden had kreupel. Gèpè ik praat tegen Hem op het weiland xD]


    keuj is goed. ik speel wel op jou in hihi (:


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    james linzon.

    de zwarte volbloed hengst stond onrustig in zijn stal. "wie zegt dat dit jou paard is, kijk daar staat die van jou"zeg ik. de indianen vrouw staat vol overtuiging voor me. "ik vond hem, hij was gewond, maar hij galoppeerde weg. dus is hij van mij" zegt ze, "wat moet een indianen meisje nou met 2 paarden, ik heb stallen, we kunnen het paard delen" zeg ik. ze kijkt me twijfelachtig aan. "hoe heet je eigenlijk?"vraag ik. "serena, en dat paard heet gépé"zegt ze, ik kijk haar twijfelachtig aan. "dit paard heet donn"zeg ik snel. de naam had ik net bedacht maar nu was het mijn paard, het zou een mooie aanwinst zijn een zwarte volbloed.

    frida samandla.

    strompelend loop ik het cowboy dorpje binnen. ik zie hoe de cowboys me verafschuwd aankijken. een paar jongens groeten me, "is hier een paard geweest? een zwarte mustang?"vraag ik. de jongen kijkt me vragend aan. "nee, sorry we hebben niets gezien" antwoord hij, ik knik. "jammer"zeg ik terwijl ik ze vaarwel zwaai. ik strompel door en hoor een paard hinniken, ik kom bij een stal waar horlan staat, serena staat daar met een cowboy jongen ruzie te maken. "frida, wat is er gebeurd?" vraagt serena terwijl ze paniekerig op me af komt. "horlan, ik viel gisteravond van hem af midden in het bos ik zocht hem maar hij vluchtte voor een hyena" zeg ik. serena kijkt me aan. "dat paard, dat is gébé"zegt ze. "niet, dat is donn"zegt de cowboy jongen


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Serena Delia Sensorene
    Ik duw hem aan de kant. En loop naar Gèpè. Rustig sus ik hem en meteen wordt hij rustig. Ik begin tegen heb te praten in mijn eigen taal. 'Rustig maar Gèpè er zal je niets gebeuren.' Fluisterde ik tegen het paard. Hij kon het niet verstaan tensie hij mijn taal begreep. 'Ze is een merrie Loca.' Gromde ik naar hem. 'Ik heb bewijs dat ze van mij is.' Zei ik luid tegen hem. Ik liep richting haar achterhoef en wees er naar. Om haar achterhoef hing een lief klein armbandje met bruine kralen en donsveertjes. Dat deed ik altijd bij een paard die ik ontmoet had en me vertrouwde. Dan kon ik het laten zien. Mijn eigen paard had het ook. Ik opende zijn stal en liep voor hem uit. Ik keek grommend naar de man. Wat een gek. Hij zag paarden als een verzamelingen object. 'Ze heet Gèpè niet Gépé trouwens.' Snauwde ik nog naar hem. Ik keek naar Gèpè en zag een vreemd ding rond zijn hoofd neen halster zo onnatuurlijk. Ik haalde het halster eraf en opende de stal helemaal zodat ik de jongen wegbounsde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    james linzon.

    wie dacht ze wel niet dat ze was? ik schudde mijn hoofd. "jij krijgt dat paard niet zomaar" zeg ik. ze loopt weg. ik pak mijn jacht geweer en ga voor haar staan om de weg te verspreiden. "je krijgt haar als je haar koopt" zeg ik. ze kijkt me een beetje verslagen aan. "nee, ik betaal niet voor mijn eigen spullen"zegt ze. "1 goudklomp, als je die hebt dan krijg je haar, zoniet. dan blijft ze van mij"zeg ik. ze kijkt me nijdig aan, "wie denk je wel niet dat je bent"zegt ze terwijl ze me opzij duwt en er op het paard vandoor gaat. "pas op, ze is kreupel"roep ik haar na. wat deed ik nou eigenlijk? alles om een stom paard. ik kan veel beter krijgen, serena verdwijnt uit mijn zicht. ik zie dat ricky naar me toe komt. "wie was dat?" vraagt hij, "een indiaantje die mijn paard meeneemt" zeg ik nijdig. ricky kijkt me wisselvallig aan."jij hebt toch niets tegen indianen hé?" vraagt hij, ik haal mijn schouders op. "die indianen gaan van mijn part de pot op"zeg ik. hij twijfelt. en loopt daarna weg


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    frida samandla.

    het was duidelijk dat het paard van serena was. ik loop terug naar het dorp en kom gehavend aan. "wat is er met jou gebeurt?"vraagt yana, "ik ging rijden op het paard ik viel eraf paard ging er vandoor ik dacht dat ik hem terug vond bleek het serena's paard te zijn"zeg ik. ze haalt haar schouders op. "ik ga maar slapen denk ik"zeg ik. ze knikt. ik loop mijn tipi in en verzorg mijn wond. mijn benen doen pijn van het lopen en ik voel me preuts ik pak de buffelvachten en sla ze om me heen. ik ga op de grond liggen en val in slaap, morgen weer een nieuwe dag

    [ochtend?]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    [Wl je niet mijn of iemand anders personage spelen zonder toestemming Danku ;)]
    Serena Sensorene
    Nijdig kijk ik hem aan. Een goudklomp is hij helemaal betoeterd!? Ik duw hem aan de kant en ook zijn geweer. Een man zou geen hulpeloze vrouw neerschieten. Ik fluit in mijn vingers en zie Juilliette/Julia op me afrennen. 'Kan je hem ondersteunen Julia?' Vraag ik terwijl ik haar snuit vastpak en haar neus kus. Braaf loopt Julia naar Gèpè toe en ondersteund hem. Inkijk naar de andere paarden en zie het bordje Romeo staan. Ik lach zachtjes. 'Grappig mijn paard heet Julliet en die van jou Romeo. Dat komt uit dat boek toch?' Vraag ik aan hem. Mijn interesses is plotseling meer geworden.


    I'm finally back, Finally after a Year break