ik ben echt en kapot chagrijnig en ik pleur die ipod echt een keer weg didndidjfjf
oke maar ik ga dus eten, leren want ik word hier gedwongen dat te gaan doen en dam ga ik x factor en alan carr kijken
dus tot ooit
i love you <3
If you spread your wings, you can fly away with me.
Tumble schreef:
(...)Nouja, op mn vaders werk is 5 jaar geleden ofzo iets ontploft en toen waren er een aantal zwaar gewonden en een dode. En mn moeder doet een ehbo cursus voor der werk en nu vroeg ze mn vader daarover. Van hoe het nou precies zat enzo, en hij ging het hele verhaal vertellen. En iewl grhdbuybds ujgtr
Het was niet echt in detail, maar meer van dat er een steekvlam kwam en er zat nog zo'n collega in dat hok en al die deuren gingen al automatisch dicht. En toen is ie verbrand enzo
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Tumble schreef:
(...)Het was niet echt in detail, maar meer van dat er een steekvlam kwam en er zat nog zo'n collega in dat hok en al die deuren gingen al automatisch dicht. En toen is ie verbrand enzo
Tumble schreef:
(...)Het was niet echt in detail, maar meer van dat er een steekvlam kwam en er zat nog zo'n collega in dat hok en al die deuren gingen al automatisch dicht. En toen is ie verbrand enzo