• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Zal ik je even een PB sturen? Ik vind het namelijk heel erg vervelend wat er is gebeurd en ik hoop dat hij je nu niet meer lastigvalt.


    Is goed hoor.


    Your make-up is terrible

    Damn, ik wil echt graag weten wie dat is. :'D
    Mijn nieuwsgierigheid wordt zo niet bepaald gestild, hehe.
    Flauw grapje, I know.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    madame ontkent alles


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Ik ben er al achter wie het is, dankzij mijn goede speurneus. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Snapt ze niet. Ik legde haar de effecten van verkrachting UITGEBREID uit, dat er een soort rood slijmachtig spul uit mij kwam omdat hij mijn baarmoedermond had geraakt en hoe je je voelt als je bij de gynea ligt met een eendenbek in je ding, dat het je echt kapot maakt als je nog jong bent en dat je serieus denkt dat het je eigen schuld is. Mijn psychologe heeft me als opdracht gegeven mijn verhaal te vertellen aan een paar mensen, en ik kies er nu voor om dat aan jou te doen zodat je ook weet wat er wél kan gebeuren. Als Anne dit leest, vind ik dat ze maar eens écht verkracht moet worden en het moet ervaren en dan terug kan komen. hoop ik dat ze het begrijpt. Sorry, dat mocht ik niet zeggen. Ik ben er inmiddels wel overheen gegroeid en ik heb hulp gezocht enzo, maar het was in het begin heel moeilijk. Dit had die hacker ook rondverteld, en meer, maar hij heeft ingezien dat hij fout zat en zijn excuses aangeboden, evenals zijn zus Siobhan. Ik neem ze niet terug in mijn leven, maar ik heb de hoop opgegeven dat het verleden anders had kunnen zijn.
    Dank u voor het aanhoren van mijn klaagzang.


    Ze mag je dan wel wat geflikt hebben, maar die doorgestreepte verwensing naar haar vind ik ook wel erg, tja...

    Ken je haar alleen via het internet, of ook in het echt?

    OMG, zo iets doe je niet. Ik had dat kind echt op haar bek geslagen.
    Blokken, zeker blokken. Wat een kutwijf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Minsa schreef:
    (...)

    Ze mag je dan wel wat geflikt hebben, maar die doorgestreepte verwensing naar haar vind ik ook wel erg, tja...

    Ken je haar alleen via het internet, of ook in het echt?


    Daarom zette ik het er ook achter. Eigenlijk zou het goed voor haar zijn, maar dit wens ik niemand toe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    maar nee, haar ken ik GELUKKIG NIET in het echt. Anders had ik haar een dreun verkocht, denk ik -ik heb een goede zelfbeheersing maar zij speelt me op mijn gevoel-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Daarom zette ik het er ook achter. Eigenlijk zou het goed voor haar zijn, maar dit wens ik niemand toe.


    Ik denk eigenlijk niet dat het goed is voor haar om verkracht te worden, zelf al wens je het haar niet toe. :/ Dat is verder ook gewoon mijn mening.

    Maar verder als je haar niet in het echt kent, sorry maar je weet toch niet wie er achter dat beeldscherm zit? Het kan van alles zijn, een oude man of een meisje van acht. Dus tja, dan kan je van alles verwachten. Of zit ik nu verkeerd? Dan moet je dat natuurlijk zeggen.

    Minsa schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk niet dat het goed is voor haar om verkracht te worden, zelf al wens je het haar niet toe. :/ Dat is verder ook gewoon mijn mening.

    Maar verder als je haar niet in het echt kent, sorry maar je weet toch niet wie er achter dat beeldscherm zit? Het kan van alles zijn, een oude man of een meisje van acht. Dus tja, dan kan je van alles verwachten. Of zit ik nu verkeerd? Dan moet je dat natuurlijk zeggen.


    Het was ook niet zo bedoeld, het is meer bedoeld dat het goed zo zijn voor haar om in te zien hoeveel pijn zoiets doet. Ze plaatste genoeg foto's om duidelijk te maken dat ze echt vijftien was. Ik wens het niemand toe, echt niet, ik was alleen een beetje boos toen ik dat postte.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga niet zoals de anderen zeggen dat je haar moet blokkeren en verwijderen, maar ik zou met haar eventjes goed erover gaan praten.. want eigenlijk vind ik wel dat ze jouw verleden wat te schande maakt. Ze liegt daar gewoon glashard over en verteld het ook nog door aan anderen.
    Ik zou haar vertellen dat ik daar niet van gediend ben en dat ze niet zo over dat soort dingen moet liegen, etc. Waar je mee zit enzo. Als ze hier niks mee gaat doen met wat je allemaal hebt verteld (waar je mee zit) en ze gaat gewoon vrolijk door, dan zou ik zeggen. Verwijderen die handel. Je hoeft niet alles te pikken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Ik ga niet zoals de anderen zeggen dat je haar moet blokkeren en verwijderen, maar ik zou met haar eventjes goed erover gaan praten.. want eigenlijk vind ik wel dat ze jouw verleden wat te schande maakt. Ze liegt daar gewoon glashard over en verteld het ook nog door aan anderen.
    Ik zou haar vertellen dat ik daar niet van gediend ben en dat ze niet zo over dat soort dingen moet liegen, etc. Waar je mee zit enzo. Als ze hier niks mee gaat doen met wat je allemaal hebt verteld (waar je mee zit) en ze gaat gewoon vrolijk door, dan zou ik zeggen. Verwijderen die handel. Je hoeft niet alles te pikken.


    Ik heb haar al twee extra kansen gegeven die ze heeft verkloot.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb haar in ieder geval vandaag geblokt. Als ze iets tegen me wil zeggen, heeft ze pech gehad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    ze ontwijkt mij ook :'D, sorry, maar ze is zó obvious...

    En mij ook!! I will join the club. ;( haha. Ik ging haar krabbel sturen dat ze online moest komen enz. kwam ze niet, ze heeft me gewoon allang geblokt. Ging ze me krabbel antwoorden, en toen ze doorhad waar ik het over had niet meer. -___- #great.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean