Specter schreef:
(...)
Waarschijnlijk stopt ze pas als ze door krijgt hoe ernstig dit eigenlijk is
(als ze dat ooit zal snappen hah)
Snapt ze niet. Ik legde haar de effecten van verkrachting UITGEBREID uit, dat er een soort rood slijmachtig spul uit mij kwam omdat hij mijn baarmoedermond had geraakt en hoe je je voelt als je bij de gynea ligt met een eendenbek in je ding, dat het je echt kapot maakt als je nog jong bent en dat je serieus denkt dat het je eigen schuld is. Mijn psychologe heeft me als opdracht gegeven mijn verhaal te vertellen aan een paar mensen, en ik kies er nu voor om dat aan jou te doen zodat je ook weet wat er wél kan gebeuren. Als Anne dit leest,
vind ik dat ze maar eens écht verkracht moet worden en het moet ervaren en dan terug kan komen. hoop ik dat ze het begrijpt. Sorry, dat mocht ik niet zeggen. Ik ben er inmiddels wel overheen gegroeid en ik heb hulp gezocht enzo, maar het was in het begin heel moeilijk. Dit had die hacker ook rondverteld, en meer, maar hij heeft ingezien dat hij fout zat en zijn excuses aangeboden, evenals zijn zus Siobhan. Ik neem ze niet terug in mijn leven, maar ik heb de hoop opgegeven dat het verleden anders had kunnen zijn.
Dank u voor het aanhoren van mijn klaagzang.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!