• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Specter schreef:
    (...)

    Ja nogal --'


    Ik dacht echt dat ze op zou houden hea? Like, how could I be so stupid?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)
    Ik vraag inderdaad niet om ruzie, ik vraag op het moment alleen aan haar waarom ze zo dom is geweest :'D, sorry daarvoor, maar het is niet zo snugger. Ik ben niet bang voor haar ofzo, en ik zie haar al helemaal niet meer als een vriendin. Ik denk wel dat ze een stoornis heeft waardoor ze blijft liegen (dat is niet gemeen bedoeld, dat denk ik gewoon).


    Nee, daar hoef je geen sorry voor te zeggen of wat, ik had precies hetzelfde gedaan. Daar heb je alle recht toe. En gelukkig zie je haar niet meer als vriendin, dan zou je jezelf ook echt afdoen. Dit is echt een &^%^*@streek. En het zou best kunnen idd..

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik dacht echt dat ze op zou houden hea? Like, how could I be so stupid?

    Waarschijnlijk stopt ze pas als ze door krijgt hoe ernstig dit eigenlijk is
    (als ze dat ooit zal snappen hah)


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    gewoon verwijderen en dat gedoe. ze nakt jou waarom zou jij haar dan nog mogen, ik bedoel. ja dat bedoel ik, ik vind het echt gedurft dat je die dingen hier zo zegt. ik heb zo ook dingen maar dat durf ik niet neer te zetten, gewoon doen niets zielig ofzo. njaa sterkte.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Verwijderen, blokkeren, negeren enz. enz.
    Veel respect voor je dat je mensen kunt vergeven! Zelf kan ik dat niet zo snel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Verwijderen. Ze heeft haar tweede kans verpest. Is dat eigenlijk de zus van die hacker?


    Your make-up is terrible

    Specter schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk stopt ze pas als ze door krijgt hoe ernstig dit eigenlijk is
    (als ze dat ooit zal snappen hah)


    Snapt ze niet. Ik legde haar de effecten van verkrachting UITGEBREID uit, dat er een soort rood slijmachtig spul uit mij kwam omdat hij mijn baarmoedermond had geraakt en hoe je je voelt als je bij de gynea ligt met een eendenbek in je ding, dat het je echt kapot maakt als je nog jong bent en dat je serieus denkt dat het je eigen schuld is. Mijn psychologe heeft me als opdracht gegeven mijn verhaal te vertellen aan een paar mensen, en ik kies er nu voor om dat aan jou te doen zodat je ook weet wat er wél kan gebeuren. Als Anne dit leest, vind ik dat ze maar eens écht verkracht moet worden en het moet ervaren en dan terug kan komen. hoop ik dat ze het begrijpt. Sorry, dat mocht ik niet zeggen. Ik ben er inmiddels wel overheen gegroeid en ik heb hulp gezocht enzo, maar het was in het begin heel moeilijk. Dit had die hacker ook rondverteld, en meer, maar hij heeft ingezien dat hij fout zat en zijn excuses aangeboden, evenals zijn zus Siobhan. Ik neem ze niet terug in mijn leven, maar ik heb de hoop opgegeven dat het verleden anders had kunnen zijn.
    Dank u voor het aanhoren van mijn klaagzang.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Verwijderen. Ze heeft haar tweede kans verpest. Is dat eigenlijk de zus van die hacker?


    Nee, Siobhan heeft haar excuses aangeboden.



    Het is jammer dat dat is gebeurd, maar als iemand naar me toe komt om me duidelijk uit te leggen waarom zij zich als mij heeft voorgedaan aan de telefoon en als haar broer vertelt dat hij gewoon aandacht wilde van mensen door mij te spelen, vind ik dat enorm moedige mensen. Ik ben er klaar mee, ik ga door met mijn leven en ik wil hen die kansen niet ontnemen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:34 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zou je mij ook foto + persoon kunnen PB'en? Dan snap ik misschien alles wat beter voordat ik zeg wat ik er van vind. Maar sowiezo blokkeren die handel.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Minsa schreef:
    (...)
    Ik begin inderdaad ook wel nieuwsgierig te worden...


    Wie is het? Pb?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    CH schreef:
    Zou je mij ook foto + persoon kunnen PB'en? Dan snap ik misschien alles wat beter voordat ik zeg wat ik er van vind. Maar sowiezo blokkeren die handel.


    Nee, ik stuur je haar naam niet. De foto wil ik wel sturen, als je dat per se wilt. Ik heb het ongeveer twee keer zelf nog opengesneden in de hoop dat het anders ging helen (niet in die letters), maar dat lukte niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nee, Siobhan heeft haar excuses aangeboden.



    Het is jammer dat dat is gebeurd, maar als iemand naar me toe komt om me duidelijk uit te leggen waarom zij zich als mij heeft voorgedaan aan de telefoon en als haar broer vertelt dat hij gewoon aandacht wilde van mensen door mij te spelen, vind ik dat enorm moedige mensen. Ik ben er klaar mee, ik ga door met mijn leven en ik wil hen die kansen niet ontnemen.


    Dat vind ik heel goed van hun en van jou. Zo is het voor iedereen beter.
    Maar ik denk dat ik weet wie je bedoeld, die persoon kwam ook regelmatig naar mij toe.


    Your make-up is terrible

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Snapt ze niet. Ik legde haar de effecten van verkrachting UITGEBREID uit, dat er een soort rood slijmachtig spul uit mij kwam omdat hij mijn baarmoedermond had geraakt en hoe je je voelt als je bij de gynea ligt met een eendenbek in je ding, dat het je echt kapot maakt als je nog jong bent en dat je serieus denkt dat het je eigen schuld is. Mijn psychologe heeft me als opdracht gegeven mijn verhaal te vertellen aan een paar mensen, en ik kies er nu voor om dat aan jou te doen zodat je ook weet wat er wél kan gebeuren. Als Anne dit leest, vind ik dat ze maar eens écht verkracht moet worden en het moet ervaren en dan terug kan komen. hoop ik dat ze het begrijpt. Sorry, dat mocht ik niet zeggen. Ik ben er inmiddels wel overheen gegroeid en ik heb hulp gezocht enzo, maar het was in het begin heel moeilijk. Dit had die hacker ook rondverteld, en meer, maar hij heeft ingezien dat hij fout zat en zijn excuses aangeboden, evenals zijn zus Siobhan. Ik neem ze niet terug in mijn leven, maar ik heb de hoop opgegeven dat het verleden anders had kunnen zijn.
    Dank u voor het aanhoren van mijn klaagzang.



    Ze heeft mij dit verhhaal uitgebreid verteld en dat het haar eigen schuld was en zelfmoord zou plegen. En ik heb geprobeert dat !@#%^%$#wijf te troosten. Ik hoop dat ze dit topic leest. Mischien snapt een klein deel van haar dan wat dit met andere mensen doet.


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    ''haar msn doet het niet meer'' ze negeert me dus --'


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat vind ik heel goed van hun en van jou. Zo is het voor iedereen beter.
    Maar ik denk dat ik weet wie je bedoeld, die persoon kwam ook regelmatig naar mij toe.


    Zal ik je even een PB sturen? Ik vind het namelijk heel erg vervelend wat er is gebeurd en ik hoop dat hij je nu niet meer lastigvalt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!