• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pariah schreef:
    Verwijderen, gelijk.

    Wat een kut kind zeg. (Sorry dat ik scheld)

    Meteen verwijderen!!!

    Heel veel sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dump dat kind..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Naar mijn mening zet je zoiets niet op het forum, want het is een andere user. Wat ze ook gedaan heeft.

    Anyways, ik zou haar dumpen. Zo'n persoon verdien je niet in je leven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet precies wie je bedoelt.
    Ze heeft mij regelmatig gesmst dat die jongens haar weer lastigvielen.
    Ze heeft zelfs gevraagd of ik mee ga naar de politie, en zegt dat ze zwanger is van die jongens. Haar verhaal was nogal verwarrend, en klopte niet helemaal. Waardoor ik haar niet geloofde. Maar durfde het niet tegen haar te zeggen, als het wel waar was zou ik het ook niet leuk vinden als mensen me niet geloven.
    Ik vind dat dit moet stoppen.
    Heel veel sterkte in ieder geval(flower)


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Je zou haar moeten verwijderen en alles, want als ik dit zo haar zal ze ook niet echt veranderen. Ze zal hier in blijven doorgaan. In mijn ogen is ze niet te vertrouwen, en zal ze dat ook niet worden. Misschien later, maar niet op korte termijn. Ze zal moeten in gaan zien dat ze echt fout bezig is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Specter schreef:
    Ik weet precies wie je bedoelt.
    Ze heeft mij regelmatig gesmst dat die jongens haar weer lastigvielen.
    Ze heeft zelfs gevraagd of ik mee ga naar de politie, en zegt dat ze zwanger is van die jongens. Haar verhaal was nogal verwarrend, en klopte niet helemaal. Waardoor ik haar niet geloofde. Maar durfde het niet tegen haar te zeggen, als het wel waar was zou ik het ook niet leuk vinden als mensen me niet geloven.
    Ik vind dat dit moet stoppen.
    Heel veel sterkte in ieder geval(flower)


    Juist om die reden heb ik haar mijn nummer niet gegeven, haar verhaal rammelt aan alle kanten en ze heeft toegegeven dat ze liegt over alles. Haar ouders leven nog... dat vond ik best erg, daar lieg je niet over.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Juist om die reden heb ik haar mijn nummer niet gegeven, haar verhaal rammelt aan alle kanten en ze heeft toegegeven dat ze liegt over alles. Haar ouders leven nog... dat vond ik best erg, daar lieg je niet over.

    ik pb je even oke? Vind het niet helemaal oke om over iemand via het forum te praten


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Ik zou zoiets nooit kunnen vergeven en die persoon altijd blijven haten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Specter schreef:
    (...)
    ik pb je even oke? Vind het niet helemaal oke om over iemand via het forum te praten


    OK, goed ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is echt erg, gewoon dumpen die handel.
    Maar wat ik even niet snap, je hebt in littekens 'heks' op je arm staan omdat je besneden bent? Hoezo dat dan?
    Gewoon een vraag, eh c:


    your eyes are like stars in the night.

    Ze doet je pijn, met opzet. Ze liegt tegen je, zelfs terwijl ze gezegd heeft dat niet meer te zullen doen. Je verdient betere vrienden (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    niet besneden maar gesneden XD
    ze heeft me verteld dat die jonens dat in haar arm hadden gesneden


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Poseidon schreef:
    Dat is echt erg, gewoon dumpen die handel.
    Maar wat ik even niet snap, je hebt in littekens 'heks' op je arm staan omdat je besneden bent? Hoezo dat dan?
    Gewoon een vraag, eh c:


    Nou, ik had ooit vrienden die dachten dat ik een van hun vrienden had betoverd/vervloekt, die me vervolgens uitnodigden in de stad en me daar gingen ondervragen. Als ik zei dat ik het niet wist, werd ik gesneden. Ik ben er overheen gegroeid en zie het nu eerder als een stukje extra mensenkennis, ik praat er alleen niet zo graag over en als ik er echt aan denk doet het nog wel pijn, maar ik heb ze vergeven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!