• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik wil het ook weten :3
    +PB dan?


    Me to (aa)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Me to!

    Ze heeft mij ook al haar leugens verteld...
    Ik ga haar eerst maar eens vragen wat haar reactie is...
    mischien wil ze zelf wel in dit topic reageren daarna?


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Oke ik wil het ook weten :'D


    Shoganai i ne~

    Specter schreef:
    Ze heeft mij ook al haar leugens verteld...
    Ik ga haar eerst maar eens vragen wat haar reactie is...
    mischien wil ze zelf wel in dit topic reageren daarna?


    Weet dat je dan waarschijnlijk wel een ruzie tussen Priemgetal en de andere desbetreffende persoon uitlokt.. Dat zie ik namelijk wel gebeuren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    laatmaar

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:16 ]

    Niet vergeven. Iedereen verdient een tweede kans, maar die heeft ze verpest.


    Food.

    Wandering schreef:
    (...)

    Weet dat je dan waarschijnlijk wel een ruzie tussen Priemgetal en de andere desbetreffende persoon uitlokt.. Dat zie ik namelijk wel gebeuren.


    Ik vraag inderdaad niet om ruzie, ik vraag op het moment alleen aan haar waarom ze zo dom is geweest :'D, sorry daarvoor, maar het is niet zo snugger. Ik ben niet bang voor haar ofzo, en ik zie haar al helemaal niet meer als een vriendin. Ik denk wel dat ze een stoornis heeft waardoor ze blijft liegen (dat is niet gemeen bedoeld, dat denk ik gewoon).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PinkaminaPie schreef:
    Oke ik wil het ook weten :'D

    Ik begin inderdaad ook wel nieuwsgierig te worden...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Toch weet ik over wie je het hebt... En volgens mij ben ik niet de enige.
    Dit is niet tegen jou hoor, ik zie het steeds vaker gebeuren. Users die klaagzangen over andere users openlijk op het forum zetten, in zoverre dat duidelijk is wie er bedoeld wordt maar zonder naam erbij om het netjes te houden. Ik weet niet, ik vind dat gewoon geen stijl. Je weet dat diegene het ook kan lezen en die ziet dan dat je het gewoon openbaar neerzet.
    Hoe achterbaks diegene ook tegen je is geweest, ik vind dit soort dingen gewoon geen stijl. Maarja, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
    Anyway, om ontopic te blijven, ik blijf bij mijn mening dat je haar gewoon moet gaan verwijderen/blokkeren.


    Ben ik 't mee eens, maar ze heeft ons leven zogezegd haar leven gemaakt! Ze doet zich voor alsof ze ons is, met onze problemen. Alles wat we haar in vertrouwen hebben verteld..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    APHRODITEx schreef:
    (...)

    Ben ik 't mee eens, maar ze heeft ons leven zogezegd haar leven gemaakt! Ze doet zich voor alsof ze ons is, met onze problemen. Alles wat we haar in vertrouwen hebben verteld..


    Dat blijft ze maar doen, tegen mij zei ze dat ze het tegen één persoon had gezegd, maar het zijn er VEEL meer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dat blijft ze maar doen, tegen mij zei ze dat ze het tegen één persoon had gezegd, maar het zijn er VEEL meer.


    Ze weet allang dat mensen erachter zijn, maar ze blijft doorgaan. Alleen ontwijkt ze me nu


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Specter schreef:
    (...)

    Ze weet allang dat mensen erachter zijn, maar ze blijft doorgaan. Alleen ontwijkt ze me nu


    ze ontwijkt mij ook :'D, sorry, maar ze is zó obvious...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    ze ontwijkt mij ook :'D, sorry, maar ze is zó obvious...


    Ja nogal --'


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!