• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nou, ik had ooit vrienden die dachten dat ik een van hun vrienden had betoverd/vervloekt, die me vervolgens uitnodigden in de stad en me daar gingen ondervragen. Als ik zei dat ik het niet wist, werd ik gesneden. Ik ben er overheen gegroeid en zie het nu eerder als een stukje extra mensenkennis, ik praat er alleen niet zo graag over en als ik er echt aan denk doet het nog wel pijn, maar ik heb ze vergeven.

    Niet vervelend bedoeld, absoluut niet.. Maar het is wel een beetje unlikely..


    your eyes are like stars in the night.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nou, ik had ooit vrienden die dachten dat ik een van hun vrienden had betoverd/vervloekt, die me vervolgens uitnodigden in de stad en me daar gingen ondervragen. Als ik zei dat ik het niet wist, werd ik gesneden. Ik ben er overheen gegroeid en zie het nu eerder als een stukje extra mensenkennis, ik praat er alleen niet zo graag over en als ik er echt aan denk doet het nog wel pijn, maar ik heb ze vergeven.


    Jezus....

    Wat verschrikkelijk dat iemand dit verhaal dan ook nog gebruikt om aandacht te krijgen....


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Poseidon schreef:
    (...)
    Niet vervelend bedoeld, absoluut niet.. Maar het is wel een beetje unlikely..


    Het zijn gestoorde idioten, en het is inderdaad niet iets dat vaak voorkomt, maar ze waren echt gek in hun hoofd. If you want, I can make a photo?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Specter schreef:
    (...)

    Jezus....

    Wat verschrikkelijk dat iemand dit verhaal dan ook nog gebruikt om aandacht te krijgen....


    Hallo, zíj zijn zielig, ík niet. It happened, en ik dacht er eerst heel vaak aan en had er wel pijn van (lichamelijk en geestelijk), maar nu ben ik er overheen. Ik vind het gewoon fijner om er niet meer aan te denken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Hallo, zíj zijn zielig, ík niet. It happened, en ik dacht er eerst heel vaak aan en had er wel pijn van (lichamelijk en geestelijk), maar nu ben ik er overheen. Ik vind het gewoon fijner om er niet meer aan te denken.

    Daar heb je ook wel gelijk mee.


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Het zijn gestoorde idioten, en het is inderdaad niet iets dat vaak voorkomt, maar ze waren echt gek in hun hoofd. If you want, I can make a photo?


    Kan je me die foto pb'en? Zou me wat meer overtuigen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Kan je me die foto pb'en? Zou me wat meer overtuigen.


    done.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    (...)

    Kan je me die foto pb'en? Zou me wat meer overtuigen.


    your eyes are like stars in the night.

    Audacity schreef:
    (...)

    Kan je me die foto pb'en? Zou me wat meer overtuigen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.
    + A high five. In the face. With a chair


    Shoganai i ne~

    StarSparkle schreef:
    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.
    + A high five. In the face. With a chair


    why?

    Hale schreef:
    (...)

    why?


    Wat?


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Specter schreef:
    (...)

    Wat?


    Had het niet tegen jou,