• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ik heb haar in ieder geval vandaag geblokt. Als ze iets tegen me wil zeggen, heeft ze pech gehad.

    Via het forum kan ze toch altijd nog met je praten?

    Minsa schreef:
    (...)
    Via het forum kan ze toch altijd nog met je praten?


    Ja, maar ze is niet actief op het forum.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aan de ene kant vind ik het wel klote dat je dit op quizlet zet. Niet voor haar, maar voor alle nieuwsgierige mensen hier.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Aan de ene kant vind ik het wel klote dat je dit op quizlet zet. Niet voor haar, maar voor alle nieuwsgierige mensen hier.


    Degenen die het moesten weten, weten het nu. Jij bent denk ik niet een van die mensen, dus dan is het jammer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Degenen die het moesten weten, weten het nu. Jij bent denk ik niet een van die mensen, dus dan is het jammer.

    Mij kan het ook geen zak schelen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Mij kan het ook geen zak schelen.


    Oplossing: leave the topic. Now.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het gevoel dat ik haar ook ken van hier en dat ze me ook zo een dingen heeft gelapt (cat)


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    Ik heb het gevoel dat ik haar ook ken van hier en dat ze me ook zo een dingen heeft gelapt (cat)


    My PB is opened to all questions. Ik moet alleen wel weten (stuur dat maar via PB) wie jij denkt dat het is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Oplossing: leave the topic. Now.

    Je bent mijn moeder niet. Doe niet zo panisch als je je zin niet krijgt.


    Ik ben gemeen xoxo

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Je bent mijn moeder niet. Doe niet zo panisch als je je zin niet krijgt.


    Ho ho, jij komt naar het topic om te zeggen dat je het lullig vindt voor de nieuwsgierigen, vervolgens zeg ik dat zij daar niets mee te maken hebben, jij zegt dat het je "geen zak kan schelen" dus trek ik de juiste conclusie dat je niet in dit topic wil zijn. Wat mij betreft is het nu klaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je bent zelf toch wel slim genoeg om te bedenken dat je zoiets gewoon moet blokkeren? :W


    We accept the love we think we deserve.

    Mercure schreef:
    Je bent zelf toch wel slim genoeg om te bedenken dat je zoiets gewoon moet blokkeren? :W


    Als je zo slim was geweest om een pagina terug te kijken, dan had je kunnen zien dat ik dat inderdaad al gedaan heb ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kick her out.


    -

    Sueno schreef:
    Kick her out.


    26 - 02 - '16