• Gheghe, wij hebben dus best wel toffe leraren. En dan bedoel ik op het vlak van talenten. Onze Engels leraar is de zanger in een metalband, onze science-leraar is rapper en onze aardrijkskunde leraar is topvoetballer geweest (niet super bekend, maar toch:Y))

    Jullie ook leraren die van dat soort talenten hebben?*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leraar die de talent heeft dat ik de neiging kreeg om hem te knuffen? XD
    2x gebeurd.

    kerel 1; leek gewoon op me opa en kon geweldig vertellen ;$
    kerel 2; is nog maar in de 20 xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had een leerkracht & ze zag mij als haar eigen dochter. Vond ik wel superleuk. We hadden altijd ook geestige gesprekken met elkaar & ik vertrouwde ze superhard. We kenden elkaar ook door & door.

    Spijtig genoeg krijg ik geen les meer van haar :(


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Niet echt maar mijn mentor doet aan wielrennen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    wij hebebn er een die ook zanger is maar hij kan iniet zingen amar hij heeft singles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn geschiedenis leraar is al een paar keer in de krant gekomen, met een ingezonden brief -___-


    El Diablo.

    Mijn leraar Engels heeft vroeger voetbal gespeeld op hoog niveau en zit nu in een band.
    Mijn leraar aardrijkskunde heeft geholpen met het maken van het aardrijkskunde boek van VWO3.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Fayan schreef:
    Mijn leraar scheikunde van vroeger had het talent om overal palingen bij te betrekken. Daar had hij het echt altijd over, verzon altijd voorbeeldjes met palingen en zo. :/


    Whaha, ben ik de enige die dit echt komisch vindt xD

    Maar wij hebben een geschiedenisdocent die rapper is en onze muziekdocent heeft in een band gespeeld. Verder weet ik het eigenlijk niet...


    Happy Birthday my Potter!

    Niet echt... maar mijn naskleraar van vorig jaar heeft een snurkprobleem. Er viel toen een keer een les uit, en toen iemand vroeg waarom, antwoordde hij dat hij dat uur naar de snurkkliniek (blijkbaar bestaat dat...) moest voor een onderzoek. Die man stonk trouwens ook gruwelijk -.- En hij kwijlde, en hij had enigszins pedofiele neigingen ("Als ik jonger was geweest, zou ik verliefd op je zijn geworden," zei hij tegen een klasgenoot).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik had in de eerste een wiskundeleraar die in een metalband zat :'D Maar ondertussen niet meer. Toen had hij ook dreadlocks en droeg echt van die wijde kleding :'D Hij was echt cool haha.
    En mijn CKV lerares die doet mee aan toneelstukken enzo. Ze is ook best wel goed. Maar dan gaat ze naar al die verre landen waar je nog nooit van gehoord hebt x'D Ik vind het wel leuk voor haar :')
    En een aantal leraren die hebben gezongen op Stage, een muziekavond bij ons op school. En ze deden het ook echt goed, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn levensbeschouwing docent zat in een band. Hij volleybalt ook nog. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    That awkward moment when you see a topic made by yourself of more than a month ago(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn godsdienstleraar van vorig jaar is zanger van een rockband haha.
    En mijn godsdienstleraar van dit jaar is baas van een heel zakenimperium qq.
    En meer niet volgensmij..

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 22:29 ]


    Tell me about it, stud.