• Gheghe, wij hebben dus best wel toffe leraren. En dan bedoel ik op het vlak van talenten. Onze Engels leraar is de zanger in een metalband, onze science-leraar is rapper en onze aardrijkskunde leraar is topvoetballer geweest (niet super bekend, maar toch:Y))

    Jullie ook leraren die van dat soort talenten hebben?*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn natuurkundeleraar rugby't, hij komt vaak met blauwe ogen op school :Y)

    Wandering schreef:
    (...)

    Wat moet ik me daar bij voorstellen? xd.
    \
    Nou, hij hockeyt, onder water. Hééél coel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Een aardrijkskunde leraar bij mn vriendin op school doet toevallig mee aan The Voice of Holland, hij zit in Team Van Velzen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Floater schreef:
    Nee, niet dat ik weet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dit jaar niet, of ik heb er geen idee van. Maar vorig jaar op mijn oude school, had ik een economieleraar die in een metalband zat. En hij ging zingen op 't eindexamen gala (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een muziek leraar heeft gewonnen met zo'n acapella zangwedstrijd. Ik ben alleen de naam vergeten... Hij zat wel in een groep.


    ~Live your life!~

    schrijvers gitaristen zangers en verder geen idee ze willen niks over hun talenten kwijt >_<


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een dikzak die tenniste of zo. Ze was kampioen, en het idee van haar in een tennispakje is hilarisch.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Floater schreef:
    Nee, niet dat ik weet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    onze lerares engels speelt in een bandje


    bieber fever

    Mijn oude Latijn leraar kan 15 talen xd. Mijn natuurkundeleraar/mentor is ooit een kampioen stijldansen geweest en hij schrijft zijn eigen nummers...
    mijn filosofie leraar en lo leraar zijn stiekem allebei superhelden, maar dat is een geheimpje :X


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Cowardice schreef:
    Neuh, ik weet niks over mijn leraren. Behalve dat ze lesgeven.


    26 - 02 - '16

    Mijn NA-leraar had een sixpack...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een gymleraar bij ons op school is familie van een beroemde voetbalkeeper. Iemand bij Fulham ofzo, weet niet zeker. (:


    Not all those who wander are lost.

    Een leraar bij ons op school heeft op PinkPop gespeeld met Krezip en heeft daar ook Muse (toen ze nog klein waren) ontmoet. Daar ben ik echt heel jaloers op. En eh, verder heb ik nog een leraar die fucking goed gitaar speelt. Maar meer kan ik ook niet bedenken. (: