• Gheghe, wij hebben dus best wel toffe leraren. En dan bedoel ik op het vlak van talenten. Onze Engels leraar is de zanger in een metalband, onze science-leraar is rapper en onze aardrijkskunde leraar is topvoetballer geweest (niet super bekend, maar toch:Y))

    Jullie ook leraren die van dat soort talenten hebben?*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, niet dat ik weet.


    <3

    Neuh, ik weet niks over mijn leraren. Behalve dat ze lesgeven.

    Een leraar van mijn schijnt vroeger - heel, heel vroeger - op hoog niveau gevolleybalt te hebben. Ik weet niet of ik dat wel moet geloven, maar toch. En de leraar Grieks/Latijn/Filosofie/KCV bij mij op school is écht ontzettend intelligent. Telt zoiets ook?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn mentor.

    Hij is afrikaans en kan heerlijk koken dus zo afentoe verrast hij ons met culinare afrikaanse hoogstandjes.

    Taize schreef:
    Een leraar van mijn schijnt vroeger - heel, heel vroeger - op hoog niveau gevolleybalt te hebben. Ik weet niet of ik dat wel moet geloven, maar toch. En de leraar Grieks/Latijn/Filosofie/KCV bij mij op school is écht ontzettend intelligent. Telt zoiets ook?


    Gheghe, jahoor. Dat telt ook(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn leraar scheikunde van vroeger had het talent om overal palingen bij te betrekken. Daar had hij het echt altijd over, verzon altijd voorbeeldjes met palingen en zo. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn gymlerares speelt als prof bij het vrouwenteam van ado Den Haag.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Uhm... niet echt, tenzij je m'n oud-leraar nederlands meerekent, dat was een dichter die een bundel heeft uitgebracht :O wat overigens wel alleen maar te verkrijgen was in de boekenwinkel in 't centrum.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Mijn leerkracht economie, Engels en nog een andere leerkracht economie zijn goed is quizzen... Meer kan ik niet bedenken...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cowardice schreef:
    Neuh, ik weet niks over mijn leraren. Behalve dat ze lesgeven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn leraar natuurkunde zit op onderwaterhockey -wbw-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Maar wel een zoon van een leraar uit de eerste had een 6e zintuig ofzo.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:52 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Aiku schreef:
    Mijn leraar natuurkunde zit op onderwaterhockey -wbw-


    Wat moet ik me daar bij voorstellen? xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn Alleen en Samen leraar kan heel mooi zingen. Weetje hoe ik daar achter kwam? Ik vroeg: ‘‘Meneer, wilt u mijn beste vriend zijn?’’ En toen zei hij: ‘‘Ja hoor, moet ik dan een liedje voor je zingen?’’
    Toen zei ik ja en toen de hele klas er was begon hij te zingen over dat ik klein was en zijn beste vriendin. Dat vond ik best stoer(wbw)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heb een leraar die al even gestoord is over Harry Potter als ik, telt dat ook?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.