• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [reageerd Athena nog??]

    (sorry dat ik de laatste dagen er niet was maar had feest, kan ik een samenvatting krijgen)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Artemis.

    Ik kijk om me heen en zie hoe verscheidene mensen en halfgoden worden gedood door de monsters worden gedood alsof het grassprietjes zijn. Ik pak gauw een paar van mijn pijlen en probeer de monsters zo te doden, wat niet lukt. Ze gehoorzamen niet, Hades heeft geen idee wat hij hiermee aansticht... Als ik nou eens grootschalig kon doden, zou het wellicht lukken, als ik dood en verderf zou kunnen zaaien zouden de wezens voor mij knielen en me gehoorzamen. 'Hoort mij aan, verdoemde wezens der dood!' roep ik zonder enig gezag uit te stralen. Ik heb hulp nodig, een soort machinegeweer dat deze wezens aankan...

    [ik heb een nieuwe Artemis ingevuld, ik vond de oude toch een beetje te jong en te saai xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ik volg het totaal niet? Kan iemand Liam opweg helpen?]

    [Sorry dacht dat Athene al Reageerd had zal nog is doen..]
    Athene - Godin
    'Zo ben ik al 2 jaar niet meer genoemd.' Zei hij met een scheve glimlach. Tranen sprongen langzaam in mijn ogen. Hij herinnerde me weer. Ik wou op hem afrennen en hem knuffelen, maar ik hoorde gegil. Ik schrok en draaide me om. Hydra's En andere vreende wezens liepen achter elkaar. Dode mensen lagen op de grond. Ik greep Anthony vast en klapte in mijn handen. Een wit licht omhulde ons en voordat ik het zag zaten we in Olympus. 'Sorry, anders waren we nu verbrand.' Zei ik terverondschuldiging. Ik keek in de wereldspiegel waar alle halfgoden zaten. Er zaten een paar bij Artemis. Kon ze de wezens niet temmen. 'Wat wil jij doen Anthony. Hier schuilen of meehelpen voor de mensen?' Zei ik hem vragend. Als hij op mij zou lijken zal hij vechten. Ik voelde mijn kracht wegebben ze gaven geen liefde neer het enige wat ik proefde was Angst

    Sarina - Halfgodin - Bastaard
    Ik keek Artemis na en liep snel achter haar aan. Ik zag een klein litteken een puntje (Waar bloed is afgenomen om haar te creëren). De wezens waren gruwelijk en opeens kookte mijn woede. Hoe durfde ze de stad te verwoeste. Mijn geboorte stad. Het begon te onweren en de bliksem sloeg in. De regen klapte op de grond en een hydra zag ons. Vuur kwam op ons af water beschermde me opeens het vuur kwam niet verder en ik wist niet wie het was. De bliksem raakte de Hydra en mijn woede kromp geen klein beetje. Mijn stad was zo weg. Tranen stroomde langzaam over mijn wangen. Ik keek naar het wezen dat nu voor me stond. Het leek op een Gigant. Giganten hadden een zwakke plek. Hun luchtpijp. 1 centimeter van hun huid had dat in beslag. Ik pakte snel Artemis haar pijl en boog af en richte een enkele seconde voordat ik schoot. De pijl vloog door de lucht en raakte zijn luchtpijp waardoor hij op de grond viel. Ik wist dat ik een halfgodin was, maar ik moest weten wie mijn vader was. 'Welke god is mijn vader.' Vroeg ik smekend aan Artemis. Ik moest het weten. Voordathet telaat was voordat ik dood was...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    Alles ging heel snel. Op het ene moment ben ik nog druk in gesprek met Athena en het andere moment ben ik, na in wit licht gehuld te worden, in Olympus.
    'Wat wil jij doen Anthony. Hier schuilen of meehelpen voor de mensen?' vroeg ze hem. Deze keuze was niet moeilijk. Ook al wou ik Olympus zo graag zien, dit was iets waar ik sinds mijn 6de voor heb getraind.
    'Hebben ze hier een beetje fatsoenlijke wapens? Die van mij liggen nog in de Dojo,' zeg ik zeker. 'Als ik jou zoon moet zijn, had je dan een andere keuze verwacht?' De speelse toon in mijn stem vind ik grappig. Mijn gebruikelijke scheve glimlach komt weer op mijn gezicht. Met mijn hand ga ik door mijn kortere blonde haar. Als ik nu de wapenopslag of iets dergelijks zou zien, zou ik het eerste wapen pakken dat mij het beste ligt en weer terug gaan naar de aarde.

    Athene - Godin
    'Dat was even een klein testje of je echt wel mijn zoon zou zijn.' Grapte ik. Ik wenkte hem mee naar mijn kamer. In mijn kamer had ik een apparte wapenmagazijn. Ik opende die goude deuren en allerlei wapens waren te zien. Ik greep mijn pak. Van perfect licht goud met een helm die vrij sierlijk was, maar ook sterk. Ik greep een mannelijk pak en gooide hem het toe. Ik greep mijn pijl en boog en mijn pijlen. Ik pakte ook snel mijn duozwaarden en deed ze op mijn rug. Alle wapens die bestonden lagen bij mij. In mijn wapenmagazijn. Na een minuutje stond ik klaar. Ik wachte even op Anthony tot hij klaar was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Proprius schreef:
    [ik volg het totaal niet? Kan iemand Liam opweg helpen?]

    [Waar is Liam?? Hersea kan hem wel redden van een Hydra ofzo :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    Al snel stap ik een gigantisch wapenmagazijn binnen. Ik krijg een pak in mijn handen geworpen. Snel trek ik het aan en bekijk de wapens. Snel grijp ik een zwaard en steek een dolk in mijn riem.
    'Zo te zien heb ik alles. Ik ben klaar.' zeg ik als ik mijn spullen gepakt heb. 'Nog wat informatie over de monsters?' ik weet nog bijna niets van de monsters. Verder zie ik wel wat er van terecht gaat komen.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Waar is Liam?? Hersea kan hem wel redden van een Hydra ofzo :)]


    Ik heb werkelijk geen idee meer. Kan hij niet ergens naar toe gaan of dat iemand naar hem komt?

    Athene - Godin
    Ik lachte. 'Het zijn geen monsters maar wezens uit onze wereld. Ik heb er ook een gemaakt. Hersea. Ze is een paladijn. Een soort van engel zo word het in jullie wereld genoemd. Maar oke. Zo te zien zijn er Hydra's
    Hydra's zijn 5 koppige draken. Snij je er 1 kop af groeien er 2 voor terug alleen de middelste spuwd vuur. Doden kan door je gaves te gebruiken. Maak hem bang en vermoord hem zonder iets eraf te snijden. Ik zou een pijl in zijn luchtpijp schieten.
    Er zijn op Harpijen
    Harpijen zijn wezens die door Hades vervormt zijn. Ze hebben het lichaam van een roofvogel en een oude vrouw. Ze hebbencscherpe klauwen.
    Gorgonen zijn erg gevaarlijk.
    Gorgonen zijn wezens met Slangenhaar. Ze verstenen je als je ze aankijkt en dus oogcontact maakt. Het kan wel via spiegelbeeld.
    Bij giganten moeten we samenwerken. Ze hebben een slang als haar en een draken lichaam. Alleen met een god en een halfgod of mes kan je hem doden.
    Cyclopen zijn wezens met 1 oog vrij kwetsbaar. Vrij makkelijk te verslaan.
    Ik gok dat Hades zijn schoothondjes bij zich heeft dus dat waren de wezens.' Zei ik ter informatie. Ik wenkte hem mee naar mijn spiegel. 'Nog vragen tot je in de Chaos komt?' Zei ik vol lol. Ik kon eindelijk weer oefenen. Nou maar nu kon ik geen fouten maken. Het was een test voor me. Als ik zou falen zou ik het mezelf niet vergeven


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Proprius schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk geen idee meer. Kan hij niet ergens naar toe gaan of dat iemand naar hem komt?
    dan mot je eerst zelf een stukje schrijven dan kan Hersea je oppakken er zijn trouwens allemaal wezens die je willen vermoorden in de stad. Hersea komt je oppikken als je bijna wordt vermoord ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) dan mot je eerst zelf een stukje schrijven dan kan Hersea je oppakken er zijn trouwens allemaal wezens die je willen vermoorden in de stad. Hersea komt je oppikken als je bijna wordt vermoord ;)]



    Oke door wat word ik aangevallen? Welke wezens kan ik gebruiken?

    Proprius schreef:
    (...)


    Oke door wat word ik aangevallen? Welke wezens kan ik gebruiken?

    [Deze wezens zijn vrijgelaten op Athene door Hades: Cyclopen, Giganten, Hydra's, Harpijen, Gorgonen(Zoals medusa) en reuzen. Ik denk Hydra het leukste is ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Deze wezens zijn vrijgelaten op Athene door Hades: Cyclopen, Giganten, Hydra's, Harpijen, Gorgonen(Zoals medusa) en reuzen. Ik denk Hydra het leukste is ;)]



    Ben ik blond of niet? -was zijn Hydra's?-