• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?

Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

Meld het even als je naamveranderd is via een pb

Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)

*Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

[ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

[stoute papa mama is veel liever ;)] [Bedenkt even naam voor de vader xD Ik noem je vader even martin ;) xD]
    Athene - Godin
    Haar naam kronkelde door mijn hoofd. Ik had die naam uitgekozen. Arlené uitgekozen. En Martin Emily. mijn wil was toen wet. Ik kon niet geloven dat hij haar geslagen had. Maar hij mist me ook. Ik kon er niets aan doen dat hij liefdesverdriet heeft. Ik moest mijn plicht doen. Mijn goddelijke taken. 'Ik ben Athene.' Zei ik vrolijk om de stemming te veranderen. Ik snapte meteen dat ik me versprak. Ik moest een achternaam verzinnen. Listera of hisemipa. Misshien nuseleum ofzo. Astes klonk leuk. 'Athene Céline Astes.' Zei ik ter herhaling. Ik praatte tegen mijn eigen kind het voelde zo fijn...

Arlené Emily McMahon

"Kom dan gaan we naar het café" zeg ik al iets blijer, op een manier voel ik me veilig bij haar.
    Pap zou wel woedend zijn, geen denken aan dat ik nu nog naar huis ga.
    Ergens hoop ik dat Anthony er is, zodat ik met hem kan praten.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Athene
    Ze klonk al iets blijer. Maar nu kon ik er bijna niet tegen. Ik moest het haar vertellen. Ik was haar moeder. 'Ja natuurlijk.' Zei ik met een bibberende stem. Het café was nog 4 straten en rond de 5 minuten lopen. Ik zuchte even en pakte haar hand. Zomaar. Ik moest wel. Ik wist dat dat eigenlijk niet moest enzo, maar ik had de drang zo. Ik wou haar aanraken. Het haar vertellen en meer. Voordat ze zich los zou trekken begon ik te praten. 'Arlené ik ben je moeder!' Sprong uit mijn mond zonder dat ik het tegen kon houden. Ik sloot mijn ogen. En opende ze weer. Ik wou haar reactie eten maar mijn oen stonden bang. Misschien was mijn band straks weg.

Arlené Emily McMahon

Allerlei gevoelens gaan door me een heen op dit moment : Blijheid, verdriet, verbaasdheid maar het meeste woede.
    "Waarom heb je me mijn hele leven in de steek gelaten?" vraag ik boos.
    Ik wil naar James, naar mijn broer veilig in zijn armen.
    Zelfs bij papa zijn zou op dit moment beter zijn.

Athene - Godin
    Ik wist dat ze boos ging worden. 'Arlené het spijt me zo erg ik wou zo graag blijven maar ik mocht niet. Ik deed mijn taken niet goed en als ik een kind had zou ik mijn taken niet meer doen. Ik heb het altijd gewilt ik heb je altijd in de gaten gehouden. Als je in moeilijkheden was probeerde ik je te helpen. O lieve Arlené vergeef me.' Zei ik smekend. Ik wou haar niet verliezen. Ik wist niet of ik het wel kon zeggen dat ik Athene de godin was en zij dus halfgodin. Ze werd over 6 dagen 17 dan zou Hades haar opsporen...

Arlené Miley McMahon

"Ik..ik moet er over na denken" mompel ik "Kan je morgen weer naar het bankje komen rond 4 uur" vraag ik met een klein sprankje hoop in mijn stem.
    Ik wil eerst praten met James, Anthony en Pap.
    Ik weet niet waarom ik wil eerst weten wat hun er van denken, ze heeft me wel 16 bijna 17 jaar in de steek gelaten voor een of andere stomme baan.

Athene
    'Arlené het is niet wat het lijkt en nu ik je eindelijk terug heb wil ik je niet meer kwijt. Zeus zou me weer komen halen. Ik wil van de tijd genieten. Als ik terug ga heb ik misschien geen kans meer om hierheen te komen. Asjeblieft Arlené.' Smeekte ik haar en nu pas wist ik dat ik me versproken had. Ik had Zeus gezegt. Ze was slim tuurlijk was ze slim ze was een kind van mij. Tuurlijk zou ze het gehoord hebben. Ik keek haar aan en pakte haar hand en kneep er zachtjes in. Met smekende ogen keek ik haar aan.

Arlené Miley McMahon

Huilend slaag ik mijn armen om haar heen "Laat me niet meer alleen" snik ik.
    "Ik wil niet meer terug naar pap" zeg ik en veeg de tranen weg.
    Papa zou nu nog bozer worden en ik wil er niet aan denken wat hij dan aan kan richten.
    Ik kan James ook niet achter laten, hij is mijn broertje en de enigste die er altijd voor mij was.

Athene
    Ze springt in mijn armen en begint te huilen. Liefdevol sla ik mijn armen om haar heen. 'Ik zal niet weggaan.' Fluisterde ik zachtjes in haar oor. 'Waarom is Martin nu opeens zo gemeen? vroeger was hij echt super lief.' Zei ik bijna verbaasd. 'En Arlené ik moet je iets groots vertellen. Er is een rede dat ik er nooit was. Ik ben een Godin. Pallas Athena godin van Kunst Wijsheid Krijgkunst en Vrede.' Zei ik langzaam maar zeker verstaanbaar. 'Zeus liet me niet teruggaan omdat ik de vrede moest bewaren in de wereld. Het spijt me zo.' Zei ik zacht dat ik bijna in huilen uitbarste. Ik heb haar zo veel pijn gedaan. Zo veel pijn. Ze had niemand haar vader was een tiran geworden. Misschien had ze nog een lieve vriend(in) of liee broer of zus. Ze was niet alleen. Ik was bij haar nu.

Arlené Emily McMahon

"Daar was ik al achter en papa is zo sinds mijn stiefmoeder bij ons kwam wonnen, ik heb wel een lief broertje James" zeg ik met een glilmlach.
    "Maar Mama, ik moet echt gaan ik en James moeten bij Oma slapen, papa gaat op vakantie. Zie ik je nog ooit" vraag ik met een glimlach.
    Ik ben blij dat ik mijn moeder terug heb, eindelijk iemand die om mij geeft.

Athene
    'Dus je wist al dat ik een Godin was?!' Zei ik puur verbaasd. 'en je weet ook dat jij een half godin bent?' Zei ik nog verbaasder. 'Ik weet niet of je me nog zal zien Als Zeus ergens geen gaat zal ik geen moment twijfelen om naar je toe te komen.' Zei ik een kus op haar voorhoofd deed. 'Nog 1 ding. Als je 17 wordt zal Hades en zijn wezens je ruiken. Dan komt ja gave op zijn hoogst en daalt hij niet meer. Hades zal je beproeven. Hij zal wezens op je afsturen en die proberen je te doden. Verwonden of te ontvoeren. Ik zal Hersea op je laten passen. Jij kent haar als Helena. Ze zal je dingen leren. Ik moet ook gaan voordat Zeus erachter komt.' Zei ik met een kleine glimlach. 'Tot wederziens mijn kindje.' Zei ik zacht tegen haar.

Arlené Emily McMahon
    "Toen je net de naam Zeus gebruikten wad het al duidelijk maar dat tweede gedeelte wist ik niet"zeg ik lichtelijk verbaasd.
    "Maar stel mam dat Hades me vind dadelijk vermoord hij mij" zeg ik met een paniekerige ondertoon.
    Ik wil nog niet dood niet nu al.
    Ik moet nog James zien trouwen en kinderen zien krijgen, papa gelukkig zien en ga zo maar door.

Athene
    Snel stelde ik haar gerust. 'Ik heb Hersea tot in de perfectie getraind. En je bent een dochter van mij. De dochter van de godin van de Krijgkunst. Hersea zal jou met haar leven beschermen.' Beloofde ik haar. Ik sloot even mijn ogen en drukte mijn twee vingers op mijn slaap. Ik zende snel naar Hersea. 'Kan je even komen even voorstellen.' Zei ik via telepathie tegen Hersea. Toen Hersea aa kwam vliegen stelde ik ze voor. 'Hersea mijn dochter Arlené. Arlené dit is Hersea.' Zei ik on voor te stellen.

Hersea - Paladijn
    Ik hoorde iets van Athene en klapte mijn vleugels uit. Snel vloog ik over Athene en maakte ik een duikvlucht toen ik een blauw stipje zag. Dat betekende dat er een god was. Ik lande en keek naar Arlené. Ik had haar al eerder ontmoet ze kende me als Helena. Athene stelde me voor en ik stak mijn hand naar voren. 'Ik wordt je persoonlijke bodyguard tegen Hades zijn slaafjes. Tot je alles tot in de perfectie getraind hebt blijf ik bij je.' Zei ik met een beleefde glimlach. Nu pas zag ik mijn grote witte engelvleugels nog. Snel sloeg ik ze in tot ze niet meer beschikbaar waren.

[Ik ga denk slapen. Slaap lekker. ik zal morgen ochtend reageren;)]

Anthony
    na de training liet ik mijn tas staan en liet de deur uit. Ik loop naar het park in de buurt waar ik dan altijd heen ga. In de verte zie ik een groepje mensen. Als ik dichterbij loop herken ik Arlené. Ik ren naar haar toe en zie dat iemand haar heeft geslagen.
    "ik wist wel dat ikke niet alleen had moeten laten vertrekken." zeg ik bezorgt en sla vriendschappelijk een arm om haar schouder. Ik zag ook dat ze gehuild had. Op de een of andere manier voelde ik me verbonden met deze mensen.

Do it scared, but do it anyway.

(samenvatting?)

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!