• Ik had al wel wat dingen bedacht, maar ik ben er aldoor niet zo heel blij mee... misschien kunnen jullie iets bedenken.

    [TITEL]

    Faith is een meisje met krullend zwart haar, en fel blauwe ogen. Ze woont samen met de allerliefste tante van de hele wereld in een boerderijtje aan de rand van Luxemburg. Haar ouders zijn jaren geleden
    overleden door een ziekte. Ze is toen bij haar tante gaan wonen en daar heeft ze nu een perfect leven. Maar op een dag vind ze een ring in de grond van het boerderijtje, met de inscriptie 'My lovely'. Ze
    vraagt aan haar tante of ze de ring kent. Maar ze kent de ring niet, zegt ze. Toch wil haar tante de ring graag hebben, maar Faith geeft de ring niet. Als haar tante op een dag woest word omdat ze de ring alweer
    niet mag hebben vlucht Faith, de ring neemt ze mee. Ze is inmiddels in Frankrijk beland en zwerft daar rond. Op een dag komt ze een mysterieuze man tegen die ze ergens van kent. Ze weet alleen niet
    waarvan. Maar dan verdwijnd de man ineens, en de ring is ook verdwenen. Faith moet opzoek gaan naar de man. Door de zoektocht komt ze meer te weten over haar ouders, tante en de man. Ook komt ze
    meer te weten van de ring, die blijkbaar veel met Faith's leven te maken heeft....


    Keep calm and grow a mustache.

    NOBODY? :O .
    Ik verzin zelf wel iets . ;)


    Keep calm and grow a mustache.

    FreeYourself schreef:
    NOBODY? :O .
    Ik verzin zelf wel iets . ;)


    Ik weet wel iets. Misschien kun je het "The Lovely" noemen, aangezien het over de ring gaat? ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Ik weet wel iets. Misschien kun je het "The Lovely" noemen, aangezien het over de ring gaat? ;').

    ja dat leek mij ook het beste

    'The Lovely' is echt wel een mooie titel!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    The Lovely of gewoon My Lovely (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Perdue? (=verloren in het frans)
    Of inderdaad gewoon my lovely of the lovely.


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    Bluejay schreef:
    The Lovely of gewoon My Lovely (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bluejay schreef:
    The Lovely of gewoon My Lovely (:


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    The queen of the rings, XD


    Tonight is the night.. (Dexter)

    De waarheid is liefde