• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [dat noemen ze meestal "starter"]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Zeus is niet de god van de natuur... Lezen jullie serieus geen mythen? Zeus is de oppergod!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    [Zeus is niet de god van de natuur... Lezen jullie serieus geen mythen? Zeus is de oppergod!]

    [ik heb het niet bedacht en ik lees wel mythes, net zoals Chiron de leraar van de helden en half goden is:Y)]

    Priemgetal schreef:
    [Zeus is niet de god van de natuur... Lezen jullie serieus geen mythen? Zeus is de oppergod!]
    [Ik zag het op zo een site. Alles van de natuur is aan hem onderworpen. Kijk is naar de lijst van de goden. Het staat op rang ;). R stond ook op wiki 'God van de natuur en bliksem. Alles van de natuur is aan hem onderworpen..' dat stond er en dat meisje dat Spaarkoe heet of jongen had het daar staan dus...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Ik zag het op zo een site. Alles van de natuur is aan hem onderworpen. Kijk is naar de lijst van de goden. Het staat op rang ;). R stond ook op wiki 'God van de natuur en bliksem. Alles van de natuur is aan hem onderworpen..' dat stond er en dat meisje dat Spaarkoe heet of jongen had het daar staan dus...]


    Lees zelf Homerus... sorry, ik wil dat je het aanpast.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Lees zelf Homerus... sorry, ik wil dat je het aanpast.

    [ik heb Homerus niet gelezen, maar wat ik weet: (ik citeer uit een boek)
    Zeus, de god van het weer, was in de Griekse mythologie de koning der goden...(scip stukje Jupiter).... Zeus, de oppermachtige heerser der goden, geselde iedereen die hem dwars zat met machtige bliksemflitsen. Noodweer met bliksem, onweer, sneeuw en hagel was zijn domein......(geschiedenis van Zeus)
    ]

    Laten we gewoon verdergaan, en dit in het regeltopic verder bespreken. Vind het best vervelend zo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [Goed idee]

    Artemis.

    'Je vader was vroeger best aardig,' zeg ik en Lucifer kijkt me vreemd aan. 'Hij was vriendelijk, welbespraakt en vredelievend... Totdat mijn vader hem naar de onderwereld stuurde om daar voor altijd over de doden te regeren... Hij is een beetje lichtgeraakt en hij weet diep van binnen écht wel dat hij geen pijn wil doen, maar dat hij hunkert naar de liefde die Zeus krijgt van de mensen...'.
    Ik weet dat het niet mag, maar mijn hart klopt in mijn keel en in een vlaag van totale verstandsverbijstering sla ik mijn armen om Lucifer heen en druk mijn lippen op de zijne.

    [waar is dat topic?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Staat een link onderaan mijn begin tekst van de rollenlijst enzo ;)]
    Sarina - Halfgodin
    Ik voelde de wezens om me heen krioelen. Vleermuisachtige wezens grote honden en zelfs reusachtige slangen waren te zien. In de hele straat stonden gillende mensen. De storm begon optesteken en mijn krabt nam toe. Ik gooide de wezens van me af en de bliksem sloeg in. Op die wezen net naast mij. Ik rende het eerste huis in wat ik kon vinden en zag een jone man van denk 25 en een vrouw ze leek een beetje op de godin Artemis. Ik wist alles over de Griekse cultuur en devoten daarvan.
    'Sorry dat ik stoor ik moest even schuilen voor die wezens.. heb je misschien een kraan met water?' Vroeg ik vriendelijk, maar ook veronschuldigend. Ik bekeek mijn Shirt waar een grote scheur in zat. Bloed liep er in straaltjes uit. Gegil kwam nogsteeds van de straten vandaan het klonk als een groot bloedbad.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Maak Artemis maar rond de 25, ik zoek even een nieuw plaatje, xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    [Maak Artemis maar rond de 25, ik zoek even een nieuw plaatje, xD]
    [Oke is goed dan ik wist nie hoe oud ze was ;). o ja Goden en Godinnen zien met een witte stip (Of zwart voor Hades kinderen.) Of er een halfgod in de buurt is. De kleur laat zien van welk kind het is. (Sarina heeft dus een regenboog stip want alle goden zijn haar ouders. (Alle gaves bij elkaar van de goden.) Even voor het helpen herinneren voor als je het nog niet wist). Ik zal morgen ook even het van Zeus verandern gaat moeilijk op de iPod ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucifer

    Even werd Lucifer van de wereld gevaagd met hart en ziel, door de passionele kus van Artemis op zijn lippen. Na de kus, zette hij een stap achteruit, en fixeerde zijn hoed. 'Wat een warmte', zuchtte hij bijna, en leunde op een van zijn kostbare kastjes. 'Een kluizenaarsleven wordt op den duur eenzaam, heb ik gemerkt. Heeft u daar nooit last van?'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [ Ehm Sarina is net bij Lucifer en Artemis naar binnen gestormd xD.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Artemis.

    'Dat is zo...' zucht ik en kijk naar de grond, ik ben het niet gewend aangesproken te worden met "u", - of zelfs maar aangesproken te worden.
    'Ik had je nooit mogen zoenen,' zeg ik een beetje van de wereld. 'Niet dat ik er spijt van heb maar-'
    Een halfgodin rent het huis binnen en er zit bloed op haar t-shirt. Verdwaasd vertelt ze een verhaal over driekoppige honden en vleermuizen.
    'Lucifer, blijf even bij haar, de pups zijn ongehoorzaam.'
    Met grote passen loop ik naar buiten, hef mijn handen op en begin te roepen.

    'TERUGTREKKEN!' roep ik uit en meteen merk ik dat de wezens op hun knieën vallen. 'WAT HAD IK NOU GEZEGD OVER ONOVERDACHTE AANVALLEN! HOUD DAAR ONMIDDELLIJK MEE OP EN GA TERUG NAAR HET BOS! TOON DOULOON EMOI, GONATIDZETE MEA!'
    Ik voel een steek door mijn hart gaan en ik merk dat door de angst van de mensen Hades ietsje sterker is geworden. Kut, dat heb ik weer, en net nú...

    [Mijn Oud-Grieks wordt steeds slechter, ik kan hier geen Griekse tekens typen -.-"]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hades - God
    Ik liet meer wezens door. Ik wist dat Artemis beter was in temmen, maar de wezens die ik nu doorliet waren vreselijk. Ontembaar en dat zelfs voor haar. Ze zouden niet naar haar luisteren. Alleen naar mij. Ik grijnsde in mezelf. Hydra's liepen de mensen wereld in. Giganten volgden Harpijen vlogen bij de giganten en ook mijn Gorgonen liepen de deuren uit. Gorgonen waren wezens zoals Medusa. Daar had ik er nog 50 van. Cyclopen liepen naast de giganten en mijn duivelse paladijnen liepen ook met velen de deur uit. Ik had al die eeuwen een leger gemaakt. ja dat klopt. Er was altijd angst in de wereld en dat gaf mij kracht om zulke wezens te maken. Ik ging zitten voor mijn schouwspel en keek naast me. Mijn prachtige vrouw zat naast me beschermd door Talos Cerberus en Argus. Die zal ik pas inzetten als het echt te moeilijk zal worden. Maar mijn schoothondje Cerberus die bleef bij mij. Ik grijnsde toen mijn leger van minimaal 1500 wezens Griekenland binnentrokken. Dit zal angst creëren en mij sterker maken. Als ik sterk genoeg ben kan ik de kraken wekken. Dan ben ik niet meer de god van de onderwereld, maar dan wordt ik zo sterk dat ik Zeus versla en ik zelf de Oppergod wordt....


    I'm finally back, Finally after a Year break