• Hey!

    Ik heb een leuk idee voor dit. We maken allemaal wel eens blunders. Zet hier je blunders.. Steeds een tegelijk.. Mijn blunder zet ik neer als er al iemand een reactie heeft geplaats.

    xx

    TwitterQueen schreef:
    (...)

    Ik ben al lange tijd verliefd op Koen. Mijn vriendinnen en ik zaten te bedenken hoe ik hem moest gaan versieren.. Ik ging voor de grap zingen... Tjaa.. Toen stond hij ineens achter me.. Hij moest mega hard lachen.. Ik schaamte me dood! Koen vond het vet grappig en vroeg of ik vrijdag wat te doen had.. Eerste date...

    Soms kan het wel goed aflopen:P

    Niet vervelend bedoelt, maar wat doe je als twaalf-jarige op een date? Wat gaan jullie doen? Ik zou het nu al niet weten. x'd

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:13 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Niet vervelend bedoelt, maar wat doe je als twaalf-jarige op een date? Wat gaan jullie doen? Ik zou het nu al niet weten. x'd

    I see you trolling, I'm loving.

    Maar ik denk dat ze weg is, ze ging sims spelen :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    I see you trolling, I'm loving.

    Maar ik denk dat ze weg is, ze ging sims spelen :Y)


    Met haar date. (cat) dat doen ze op een romantische vrijdag avond als 12-jarigen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Met haar date. (cat) dat doen ze op een romantische vrijdag avond als 12-jarigen.


    Met wijn en kaarslicht in een frans restaurant? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik laat altijd alles vallen en heb soms van die vreemde uitspraken...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb soms van die momenten dat ik mezelf slim voel maar toch dom ben.


    26 - 02 - '16

    Madge schreef:
    TwitterQueen? Nooooo, jij bent toch niet die Noa van het JSF? D:


    Hahaha nee! Gelukkig niet zeg! Ik vind Rachel tig keer beter! Het liedje is leuk, maar ze zingt vals.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Niet vervelend bedoelt, maar wat doe je als twaalf-jarige op een date? Wat gaan jullie doen? Ik zou het nu al niet weten. x'd




    We gingen naar de bioscoop, en daarvoor naar een pizza hut,

    Your nickname sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    TwitterQueen schreef:
    (...)



    We gingen naar de bioscoop, en daarvoor naar een pizza hut,

    Als dat in dit topic staat, betekend dat, dat het een blunder is? Of vonden jullie het eigenlijk heel leuk (al vind ik twaalf nog steeds erg jong)?


    I can't even think straight.

    Oh kom op, was het echt nodig om je eigen topic na een maand omhoog te schoppen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Aan het wandelen in de stad, ik was iets aan het uitleggen tegen mijn vriendin, loop ik toch niet keihard tegen een verlichtingspaal xD
    Mijn vriendin & ik lagen plat van het lachen :)


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Bronte schreef:
    topicbui?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen