• Hey!

    Ik heb een leuk idee voor dit. We maken allemaal wel eens blunders. Zet hier je blunders.. Steeds een tegelijk.. Mijn blunder zet ik neer als er al iemand een reactie heeft geplaats.

    xx

    ...

    Volgens mij durven jullie niet? Naja...

    I think I just don't care.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    I think I just don't care.


    Lizz heeft een grote blunder gemaakt! Ze postte in dit topic :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik maak niet zoveel blunders.
    En misschien is een beetje geduld ook handig. Niet iedereen reageert binnen twee minuten. (:


    I can't even think straight.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lizz heeft een grote blunder gemaakt! Ze postte in dit topic :Y)


    I will be nice today and not make a comment about your biggest fail. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    topicbui?


    Ex astris, sciencia

    Rizardo schreef:
    I think I just don't care.


    comfort in c h a o s

    Anhysbys schreef:
    Ik maak niet zoveel blunders.
    En misschien is een beetje geduld ook handig. Niet iedereen reageert binnen twee minuten. (:



    Naja,,, Bij de meeste topics van mij wel..

    Haha.. Ik ben niet zo geduldig

    Rizardo schreef:
    (...)

    I will be nice today and not make a comment about your biggest fail. (bloos)


    You mean that time I was going to pee but pulled up the zipper when someone knocked on the door even though I wasn't done yet? Or the vaccuum cleaner incident? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    TwitterQueen schreef:
    (...)


    Naja,,, Bij de meeste topics van mij wel..

    Haha.. Ik ben niet zo geduldig


    *Gaat bij je topics kijken*

    Omdat ze, of nutteloos zijn, of duppeltopics zijn, ja.

    @Alwin: I meant living, but, whatever floats your boat (bloos)
    i'm kidding, want a hug? you wont get one, but lets pretend you did.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ehm. gisteren met dansen de deur uitgevallen. op de dansvloer heel vaak. op school voor de aula. naast miujn fiets stappen en op je bek gaan. Ehm teveel eigenlijjk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rizardo schreef:
    (...)

    *Gaat bij je topics kijken*

    Omdat ze, of nutteloos zijn, of duppeltopics zijn, ja.

    @Alwin: I meant living, but, whatever floats your boat (bloos)
    i'm kidding, want a hug? you wont get one, but lets pretend you did.


    You're a meanieface. But I'll hug you while wearing my BOMBSUIT! MUAHAHAHA! RED BUTTTOOOOOOON!

    *boooom*


    quidquid excusatio prandium pro

    MisPattinson schreef:
    ehm. gisteren met dansen de deur uitgevallen. op de dansvloer heel vaak. op school voor de aula. naast miujn fiets stappen en op je bek gaan. Ehm teveel eigenlijjk


    Ik ben al lange tijd verliefd op Koen. Mijn vriendinnen en ik zaten te bedenken hoe ik hem moest gaan versieren.. Ik ging voor de grap zingen... Tjaa.. Toen stond hij ineens achter me.. Hij moest mega hard lachen.. Ik schaamte me dood! Koen vond het vet grappig en vroeg of ik vrijdag wat te doen had.. Eerste date...

    Soms kan het wel goed aflopen:P

    Ik onthoud al mijn blunders niet echt. Ik heb alleen heel veel domme uitspraken, verder niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    TwitterQueen? Nooooo, jij bent toch niet die Noa van het JSF? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"