• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Ashmore Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Ashmore Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Een paar kleine Regeltjes:
    1. Minimaal 3 regels. Per karakter dat je speelt.
    2. scheld elkaar niet uit of bedreig elkaar niet.
    3. Speel je Karakter went er niet opeens helemaal vanaf.
    4. bij OOC gebruik haakjes [] of ()
    5. Bespeel niet iemand anders karakter tenzei het mag. Diegene beslist zelf jij dus niet.
    6. geniet ervan het is voor de lol toch?

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    De RPG topic is geopend: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120116

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ok wacht even, ik snap de rol van de Halfgoden niet zo goed. Is het alleen de bedoeling dat ze mensen overtuigen van het bestaan van Goden of moeten ze ook Hades stoppen?
    Speelt iemand Zeus, speelt iemand Hades?
    Zijn de Goden ook in oorlog met de mensen?

    Sorry maar het is me niet zo duidelijk (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Ok wacht even, ik snap de rol van de Halfgoden niet zo goed. Is het alleen de bedoeling dat ze mensen overtuigen van het bestaan van Goden of moeten ze ook Hades stoppen?
    Speelt iemand Zeus, speelt iemand Hades?
    Zijn de Goden ook in oorlog met de mensen?

    Sorry maar het is me niet zo duidelijk (bloos)


    De halfgoden worden gemaakt doordat de goden op aarde komen om een kind te baren met mensen. Ze zouden het vergrauwen winnen van de mensen volgens Zeus. De kinderen van de Goden willen als het moet de Kraken en Hades verslaan, maar de halfgoden weten niet hoe ze in contact moeten komen met hun ouders. Zeus en Hades kunnen worden gespeeld. Ik ga denk ik Athene spelen :) het speeld zich af in deze tijd. Alleen dan zonder Crisis. In Athene Griekenland. De goden zijn half in oorlog met de mensen. Ze zijn beledigd omdat er niet meer in hun geloofd word. Er wordt niet meer gebeden. De goden willen hoe dan ook de mensen voor hun winnen. De toorn laten voelen als dat moet.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 23:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mhm, i like the idea... Maar is eht zo'n RPG waar je van de kleine, mini stukjes schrijft? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je kiest toch zelf hoe lang je stukjes zijn ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rizardo schreef:
    Mhm, i like the idea... Maar is eht zo'n RPG waar je van de kleine, mini stukjes schrijft? ^^

    Nee je moet wel echt minimaal iets van 3 tot 5 zinnen of langer schrijven. Anders is het niet echt RPGen ik zal de Regels ff opschrijven ;).


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cockney schreef:
    Je kiest toch zelf hoe lang je stukjes zijn ^^


    Ja maar ik faal in die RPg's waar alles nu zo heel snel gaat.. mhm, i dunno if i'm going to join..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Ja maar ik faal in die RPg's waar alles nu zo heel snel gaat.. mhm, i dunno if i'm going to join..

    Troost je, ik ben een RPG Noob.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    (...)
    Troost je, ik ben een RPG Noob.


    Mhm, ik ben beter in RPG's over email. :W Die doe ik behoorlijk vaak en hou ik langer vol dat Q, dusjah... ik denk dat ik oversla. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I might join ^^
    Although ik het ook fijn vind als het niet supersnel gaat. Ik bedoel, het moet niet stilvallen, alleen als mensen maar een regel schrijven heb je zo tien pagina's er bij en dan moet je dat allemaal lezen :0
    Alleen nu ga ik eerst slapen :') Dus ik zie morgen wel ^-^

    Whaha, dit lijkt best op het idee dat ik een paar dagen geleden in een word-document heb gestopt :'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 0:33 ]


    -

    hmm, ik lees nu pas wat je had geantwoord op iemand.

    ik denk er nog even over na (cat)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 0:29 ]


    -

    Wat bedoel je precies met 'mythes' ??

    Inkheart schreef:
    Wat bedoel je precies met 'mythes' ??

    Ik bedoel met Mythes dat je half mens half geit hebt. Half mens half paard. Een pegasus Als je een dier het zoals een Pegasus of Hypogrief (of ander magisch wezen dat niet kan praten.) dan ben je het huisdier van een (half)god(in). Ieder wezen wat in een Griekse Mythe voorkomt doet mee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ik bedoel met Mythes dat je half mens half geit hebt. Half mens half paard. Een pegasus Als je een dier het zoals een Pegasus of Hypogrief (of ander magisch wezen dat niet kan praten.) dan ben je het huisdier van een (half)god(in). Ieder wezen wat in een Griekse Mythe voorkomt doet mee.

    Oké, ik kijk even of ik meedoe

    Naam: (Pallas) Athene
    Ras: Godin
    Specialiteit: Athene is de Godin van wijsheid en kunst. Ook is Athene de Godin van Krijgkunst en Vrede
    Karakter
    Leeftijd: Onbekend
    Uiterlijk: (Foto Komt Nog.) Athene heeft mooi bruin haar het zit meestal in prachtige krullen die over haar schouders vallen. Haar ogen zijn grasgroen en ze is licht gebruind. Ze heeft meestal een Toga om. Goud versiert haar Toga aan de voorkant door kleine blaadjes. Een gouden armband en ketting siert haar nek en pols. Die heeft ze gehad van de eerste man waarmee ze een kind maakte.
    Geschiedenis: Heeft Athene Niet Echt
    Extra: Athene Wilt graag haar kinderen ontmoeten, maar dat wordt verboden door Zeus. Ze houd contact via telepathie met het kind. In haar tussentijd schilderd ze of loopt ze op aarde rond. Wel onopgemerkt.


    I'm finally back, Finally after a Year break