• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Ashmore Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Ashmore Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Een paar kleine Regeltjes:
    1. Minimaal 3 regels. Per karakter dat je speelt.
    2. scheld elkaar niet uit of bedreig elkaar niet.
    3. Speel je Karakter went er niet opeens helemaal vanaf.
    4. bij OOC gebruik haakjes [] of ()
    5. Bespeel niet iemand anders karakter tenzei het mag. Diegene beslist zelf jij dus niet.
    6. geniet ervan het is voor de lol toch?

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    De RPG topic is geopend: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120116

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik join vanmiddag denk :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vul dit in:
    Naam: Liam Oliver Pryst
    Ras: Half god.
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Liam kan de bliksem besturen
    Karakter:Liam is niet zo'n opschepper, hij is bescheiden maar erg sociaal. Hij kan het met de meeste mensen goed vinden maar heeft wel zijn eigen mening. Hij kan zijn gevoelens niet perfect uiten maar kan zich wel helemaal inleven in zijn dans. Hij heeft een mysterieuze uitstraling waar veel meisjes op vallen.
    leeftijd: 17
    Uiterlijk: Liam heeft bruin haar dat nonchaland over zijn hoofd hangt. Hij heeft een licht getinte huid met rond zijn neus wat sproetjes. Hij is 1.89 lang en heeft een goed afgetraint lichaam. Hij heeft blauwe ogen wat hem geliefd maakt bij de meisjes.
    Dansstijl: streetdance, breakdance en wat hij liever niet aan iedereen verteld, stijldansen
    Foto:


    Geschiedenis: Liam heeft zijn vader (zeus) nooit gekend. Hij woont bij zijn moeder en stiefvader. Toen Liam net zijn rijbewijs had heeft hij een auto ongeluk gehad waarbij zijn zusje (Sarah) overleden is. Ze was 8 jaar en was na het ongeval opslag dood.
    (bij halfgod(in)) Ouder(God): Zeus

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:58 ]

    Naam: Anthony Aiden Lettwic
    Ras: Halfgod
    Specialiteit Alleen bij (half)goden: vechtkunst en strategieën
    Karakter: Anthony is koppig en als hij zijn mening moet geven doet hij dat ook en let hij iets minder op om het netjes te houden. Je kunt zijn stemming altijd goed merken en als hij boos/pissig is dan reageert hij het op minimaal een iemand af. verder kan hij heel goed leren en onthoud snel dingen, daardoor doet hij ook bijna niks voor school en is altijd het snelste klaar met dingen
    leeftijd:19
    Uiterlijk: (het liefst met foto)

    hij heeft blond korter haar en grijs-groene ogen. zijn huidskleur is altijd licht en wordt bijna nooit bruin.
    Geschiedenis: Anthony woont al zijn hele leven bij zijn vader Nicolaas (iedereen noemt hem Nico) die hem alle levenslessen bij brengt. Hij weet niet wie zijn moeder is of waarom ze weg is gegaan en zijn vader heeft hem dat ook nooit verteld. Toch heeft hij het gevoel dat hij een band met haar heeft.
    Extra: Hij traint al vanaf zijn 6de in de Dojo een paar huizen verder, hij moest dat van zijn vader en vind het nu super leuk. Hij is er bijna elke dag te vinden en kent bijna elke vechttechniek en beheerst bijna elke vechtkunst. Hij heeft meer van het uiterlijk van zijn vader dan van zijn moeder
    (bij halfgod(in)) Ouder(God): Pallas Athena

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:32 ]

    Ik heb een zoon (wbw)(wbw)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag een god meerdere kinderen hebben?(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oke, ik ben de zoon van Thanatos, God van de dood. Ik moet nou even met mijn zusje naar de Sinterklaas-intocht en zwarte piet spelen, dus ik vul later in. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ashmore schreef:
    Mag een god meerdere kinderen hebben?(bloos)

    Ja tuurlijk. Maar niet allemaal een oppergod nemen. Dus niet allemaal Zeus dat Zeus straks 7 kinderen heeft. Oke ;) en de vadergod of moederlozen je kiest die gave hem je ook dus als je Poseidon hebt als vader niet dat je dan de specialiteit oorlog en dood hebt. Die hoord namelijk bij Hades enzovoort. Zeus heeft bliksem en het weer. Bliksem is al gekozen. Je moet de specialiteit nemen van de god die nog niet gekozen is. Zeus zijn bliksem is al gekozen door een halfgod.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jackal schreef:
    Oke, ik ben de zoon van Thanatos, God van de dood. Ik moet nou even met mijn zusje naar de Sinterklaas-intocht en zwarte piet spelen, dus ik vul later in. (bloos)

    De god van de dood is Hades. Ik gebruik denk ik de Griekse goden van Olympus ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    De god van de dood is Hades. Ik gebruik denk ik de Griekse goden van Olympus ;)

    LOL tru. Ik zag het net staan, dus zoon van Hades. Oke, zoon van Hades. Ik ben net wakker, en dan schiet er in m'n kop; 'OEH, THANATOS'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik maak denk ik de dochter van Mars Ares aan, en misschien nog een andere rol :3
    Thanatos is volgens mij letterlijk het Griekse woord voor "Dood" dus dat zou je wel in z'n naam kunnen betrekken, dat zou wel vet zijn :3

    kan ik nog een cohter van poseidon maken?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Naam: Arya Rana Debris
    Ras: Halfgod
    Specialiteit: Kan het weer beheersen, het past zich aan naar haar emoties. Ze is ook een uitstekend boogschutter.
    Karakter: Arya is eerder schuchter en niet erg zelfzeker tot ze in een gevaarlijke situatie terechtkomt, dan kan haar karakter helemaal omslaan naar moedig. Voor Arya zijn haar familieleden en vrienden het allerbelangrijkst en ze doet alles om hen te beschermen.
    leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Arya is heel slank en tenger. Ze heeft lange benen en door haar atypische rode haren en bleke huid, valt ze een beetje uit de toon.
    Geschiedenis: Arya heeft gezworen wraak te nemen op haar vader Hades, die haar moeder verleidde met de belofte diens man terug te laten leven. In plaats daarvan verdween hij zodra Arya's moeder zwanger was. Ze heeft een sober maar tevreden leven geleid en zij en haar moeder hebben altijd voor elkaar gezorgd.
    Extra: Arya is zeer gelovig en gaat vaak naar de tempel om te bidden.
    Ouder(God): Hades

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam: Natas Halliwel
    Ras:halfgod
    Specialiteit Alleen bij (half)goden: water besturen (ze kan ook goed schilderen)
    Karakter: Natas is een erg verlegen meisje. Ze vertrouwd niet snel mensen en valt dan snel stil. Maar als ze je vertrouwt is ze altijd vrolijk en blij. Ze kan aardig zijn. Ze is erg creatief en hardwerkend.
    leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Natas heeft een soort golven honing rood haard dat net over haar schouders komt. Ze heeft een egaal huid en draagt weinig make-up. Ze draagt meestal goedkope jongens achtige kleren, omdat ze zelf niets anders kan betalen.
    Geschiedenis: Natas leidde een normaal leven omdat haar moeder nooit zei wie haar vader was. Pas toen ze 16 werd vertelden ze het haar wat haar hele leven op zijn kop zette. Uit angst was ze weg gelopen van huis en probeert nu haar eigen weg te vinden.
    Extra: ze kan goed schilderen
    (bij halfgod(in)) Ouder(God): vader is poseidon

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:49 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Naam: Arlené Emily McMahon
    Ras: Half god
    Specialiteit Alleen bij (half)goden: Arlené is altijd al erg slim geweest voor een meisje van haar leeftijd.
    Zo kon ze toen ze net een jaar was al lopen, ze heeft nooit moeite gehad met moeilijke opgaven op school en heeft de opdrachten dan meestal ook al binnen enkele minuten af.
    Karakter: Arlené is rustig en heeft een aardige uitstraling.
    Ze is erg slim en heeft een goed geheugen Arlené is erg snel om te praten.
    Ze is niet iemand die haar mening snel uit alleen als het echt nodig is, op school wordt ze vaak als een nerd gezien.

    leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Arlené haar bruine haren krullen meestal maar Arlené gaat er iedere ochtend met een stijltang overheen het iedere ochtend of ze doet het in een vlecht.
    Ze heeft een licht getinte huidskleur en mooie grote groene ogen.
    Geschiedenis: Arlené woont samen met haar vader Lysander en haar stiefmoeder Sylin in een groot huis de eerste 2 jaar van heer leven heeft Arlené geen zusjes of broertjes gehad.
    Maar al snel kwam James haar broertje van nu 14 het gezin vergroten.
    Als Arlené iets over haar moeder vraagt praat heer vader er altijd snel over heen en mompelt iets in de richting: "Je lijkt zo veel op haar" en loopt dan weg.
    Extra: Arlené is er gedesinteresseerd in mythologie en heeft ook veel boeken er over die ze altijd bij zich heeft, verder tekent Arlené erg graag.
    (bij halfgod(in)) Ouder(God): Pallas Athena


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    oeh de rol van Ashmore vind ik héél leuk