• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Ashmore Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Ashmore Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Een paar kleine Regeltjes:
    1. Minimaal 3 regels. Per karakter dat je speelt.
    2. scheld elkaar niet uit of bedreig elkaar niet.
    3. Speel je Karakter went er niet opeens helemaal vanaf.
    4. bij OOC gebruik haakjes [] of ()
    5. Bespeel niet iemand anders karakter tenzei het mag. Diegene beslist zelf jij dus niet.
    6. geniet ervan het is voor de lol toch?

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    De RPG topic is geopend: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120116

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ff een vraagje, in de mythes (die verhalen) is de leraar van de helden en halfgoden toch Chiron (de centaur)?

    Inkheart schreef:
    ff een vraagje, in de mythes (die verhalen) is de leraar van de helden en halfgoden toch Chiron (de centaur)?

    Dat is bij Percy Jackson volgens mij. Ik heb die film ook gezien. Daar heb ik mijn personage Hersea uit gemaakt :P zijn doet hetzelfde als Chiron. Dat doen de Griekse oudheid wezens in dit verhaal ze leren de halfgoden en halfgodinnen om te kunnen vechten zodra ze door hebben dat ze dat kunnen. Dat ze dus paranormaal zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    De RPG topic is Geopent!!! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120116


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Even voor de duidelijkheid, voorlopig heeft Arya nog niet door dat het weer en haar emoties samengaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HurtedHeart schreef:
    Nog 1 Griekse oudheid wezen (Zoals een Centaur) dan kan de RPG beginnen. :D


    Waarom zet je nou weer dezelfde fout in een nieuw topic? Me doesn't get it :'D. Sorry dat ik er zo'n punt van maak, maar ik erger me eraan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het zou me trouwens leuk lijken als we een cover en eerder een verhaaltitel hadden.
    Als mensen het er mee akkoord zijn, wil ik gerust de cover maken en als titel dacht ik "defending Olympus" ofzo (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Het zou me trouwens leuk lijken als we een cover en eerder een verhaaltitel hadden.
    Als mensen het er mee akkoord zijn, wil ik gerust de cover maken en als titel dacht ik "defending Olympus" ofzo (A)
    dat is echt een leuk idee. Zou het super vinden als je dat zou willen doen. :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb twee covers gemaakt, dus je kan nog kiezen.




    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Klinkt leuk ik maak een rol.

    Naam: Zeus (HemelGod)
    Ras: (Opper) God
    Specialiteit: De natuur en al haar verschijnselen zijn aan hem onderworpen.. Hij slingerde bliksems, verzamelde wolken en dreef ze uiteen. Regen en Sneeuwval wordt door hem veroorzaakt. (Hij kan in een Adelaar Veranderen.)
    Karakter*: Zeus is een opzich aardig persoon, maar hij heeft mensen nodig om kracht op te doen. Hij heeft hun liefde nodig. Hij is vader van kinderen. Artemis De godin van de jacht zo genoemd. Zeus Is meestal wel aardig, maar hij verbied het aan de andere goden om bun kinderen te zien ookal kijkt hij soms in zijn Adelaar vorm. Zeus geeft meestal voortekens aan de mens door bliksem, donderslagen, regenbogen en de vlucht van vogels.
    Leeftijd*: Hij is een god hij is Mileniums oud.
    Uiterlijk*: Zeus heeft Bruin haar en Blauwe ogen als een heldere lucht. Hij is vrij gespierd en vrij lang. 1.95. Hij heeft een lichte tint En is vrij dun. Hij heeft altijd een glimlach op zijn gezicht en dan zijn zijn Witte rechte tanden te zien. Hij heeft een Stoppelbaardje, maar scheert zich wel is. (XD)
    Geschiedenis: Ik weet niet hoe hij als god is ontstaan O_O..
    Extra: Hij is de oppergod en de broer van Poseidon en Hades. Zijn zussen zijn Demeter - Hera en Hestia. zijn vrouw is Hera. Hij heeft ook kinderen met haar verwekt. Hephaistos, Ares Hebe en Eilrithyia. Artemis is met een andere vrouw verwekt.


    *= Zelf verzonnen


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan



    Dit is de nieuwe Artemis, haha:

    Naam: Artemis
    Ras: Godin.
    Specialiteit Alleen bij (half)goden: Artemis kan uitzonderlijk goed jagen en denkt redelijk logisch na. Ze is ook erg goed in het temmen van wezens.
    Karakter: Artemis is een van de jongste godinnen en wil nog wel eens dingen doen die niet mogen. Haar zus Athena heeft haar ooit uitgedaagd tot een duel en daarvan heeft ze nog steeds een litteken op haar been. Ze denkt daar dagelijks aan en heeft een kluizenaarsbestaan opgebouwd in de bossen, waar ze samen met haar honden jaagt en leeft. Artemis is een in zichzelf gekeerde vrouw, maar diegenen waarom ze geeft kunnen haar schild makkelijk doorboren. Als ze verliefd is, flapt ze er makkelijk dingen uit.
    leeftijd: 24/25
    Geschiedenis: zie Wikipedia.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:39 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nieuwe Artemis is seksie.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    Nieuwe Artemis is seksie.


    Het is maar goed dat ik een plaatje kon vinden waar haar oren niet op stonden, ik vond Arwen namelijk wel geschikt xD.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!