• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Ashmore Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Ashmore Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Een paar kleine Regeltjes:
    1. Minimaal 3 regels. Per karakter dat je speelt.
    2. scheld elkaar niet uit of bedreig elkaar niet.
    3. Speel je Karakter went er niet opeens helemaal vanaf.
    4. bij OOC gebruik haakjes [] of ()
    5. Bespeel niet iemand anders karakter tenzei het mag. Diegene beslist zelf jij dus niet.
    6. geniet ervan het is voor de lol toch?

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    De RPG topic is geopend: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120116

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Proprius schreef:
    oke dan maak ik nog een mens. Maakt het oud hoe oud die is?

    Niet perse maar het liefst onder de 30 :Pcdan kun je je mens aan een halfgod(in) koppelen of God(in).


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Victor (Vic) Charlie Polux
    Ras: mens.
    Karakter: Vic wordt snel boos en is daarom meestal in een slechte bui. Maar hij is wel goud eerlijk.
    leeftijd: 21
    Uiterlijk: (het liefst met foto)

    hij heeft kort bruin haar en donkere ogen. Hij is redelijk kan en gespierd. Damian draagt altijd een leren jas, een losse spijkerbroek en een paar oude simpele sneakers
    Geschiedenis:Hij heeft thuis een rot tijd gehad, zijn vader had een drank probleem en zijn moeder was er van door gegaan. Hij moest altijd op zijn jongere zusje Layla passen toen ze nog jonger waren. Toen hij een jaar op 16 was, ging hij 's avonds weg om maar even zichzelf te kunnen zijn. Op die momenten pikte hij een flesje bier van zijn vader of een pakje sigaretten. Nu woont hij op zichzelf in een klein flatje en rookt af en toe nog een sigaret en drinkt soms een flesje bier, maar minder dan eerst
    Extra:hij heeft deze tatoeage:

    omdat hij heel goed kan schrijven en tekenen, maar niemand mag dat weten want in zijn gedachten is dat voor watjes.

    Naam: Sarina Dalia Sesorene
    Ras: HalfGodin
    Specialiteit Alleen bij (half)goden: Sarina kan eigelijk alles: Zie ouders.
    Karakter: Sarina is een lief en vrijgevig persoon. Ze zal tussen jou en je vijand staan als jullie elkaar zouden vermoorden. Ze houd niet van oorlog vrede is de oplossing. Ze is redelijk spontaan en geliefd bij de mensen. Jongens vallen snel voor haar maar de liefde van haar leven heeft ze nog niet gevonden. Sarina kiest niet voor verliefdheid, maar voor een verbintenis met een persoon. Een zielsverwant.
    leeftijd: 19
    Uiterlijk: haar haar is Zwart en een zilveren gloed glijd over haar haren. Haar goudachtige ogen hebben kleine groene stipjes die als je pas echt goed kijkt ziet. Haar lippen zijn kersenlolly rood en haar ogen zijn groot. Haar wimpers zijn lang en zwart en haar wenkbrauwen mooi in een boogje geëpileerd. Ze is slank en licht getint. Ze heeft best wel een kont zoals Braziliaanse meisjes. Haar moeder is een kwart Braziliaans. Ze is redelijk lang 1.68.
    Geschiedenis: Toen ze in haar moeder zat was haar moeder arm ze kon niet voor het kind zorgen. Door de gaves van de goden in het kind begon de gave van rijkdom (Hades) te werken. Haar moeder kreeg een goede baan en wrekende genoeg geld om voor haar kind Sarina te zorgen. Sarina had het vrij makkelijk. Tot ze op een dag werd aangevallen door vleermuisachtige wezens. Ze grepen haar maar door haar vechtkunsten kon ze ontsnappen. Ze let goed op en blijft altijd behoed. Ze blijft meestal bij haar vrienden zo blijven de wezens wel op afstand.
    Extra: Sarina heeft veel vrienden en hoort regelmatig stemmen in haar hoofd ze denkt dat ze gek wordt, maar dat zijn de goden. Ze verteld niemand over haar krachten ze schaamt zich ervoor
    (bij halfgod(in)) Ouder (God(in)): Sarina heeft geen ouder. Ze heeft ouders iedere God is haar ouder.
    Verhaal vorige vraag: Zeus had op een dag een briljant plan. Hij vroeg aan iedere god die op deze wereld leefde voor 1 druppel bloed. Hij maakte van al die druppels bloed een speciaal DNA. Zeus creëerde een vrouw en maakte haar zwanger van het DNA. Sarina werd hieruit geboren. Zeus en de andere goden afgezien van Hades beschermen haar tegen het druppeltje kwaad in haar DNA. Ze is "Geboren" om met haar mede halfgoden of halfgodinnen vrede in de wereld te maken


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Amy Lyvanna Devoné
    Ras: Mens
    Karakter: Amy is een vrolijk maar verlegen meisje, ze is erg druk als je haar goed kent.
    Ze is niet een van de slimste, staat bekend om haar rustige onzekere persoonlijkheid.
    Ze is snel geraakt door iets, ze vertrouwt mensen niet zo snel en heeft hier door maar een paar vrienden.
    leeftijd: 17
    Uiterlijk: (het liefst met foto)



    Amy heeft lange bruine krullen, ze heeft diep groene ogen waar in je volgens veel mensen in verdwaald.
    Ze is erg klein voor haar leeftijd ze is net 1. 61, ze heeft een licht getinte huid en een rij rechte witte tanden.
    Geschiedenis: Amy is opgegroeid in een warm gezin, haar vader Aiden is een rijke zakenman, haar moeder Miley is nu huismoeder.
    Haar oudere broer Kyndall is erg bezorgd over zijn zusje, haar tweling zus Emily is het tegenovergestelde van Amy de twee hebben bijna altijd ruzie.
    Amy heeft nog een kleiner broertje en zusje: Callum en Lavender.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Naam: Artemis.
    Ras: God.
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter: Artemis is erg speels, houdt van jagen en is vrij in zichzelf gekeerd. Artemis mag dan op de achtergrond zijn, ze waakt over velen.
    leeftijd: 15
    Uiterlijk: DIT is Artemis, het meisje in het midden.
    Geschiedenis: Here you are.
    Extra: Hoewel Artemis altijd maagd is gebleven, is ze heimelijk verliefd op (...). Haar vader Zeus en haar broer Apollo vermoeden iets, maar dat is weinig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Super Nice. Ik had gepland bij ieder wezen 2 en alleen nog een mythisch wezen en we gaan beginnen :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Super Nice. Ik had gepland bij ieder wezen 2 en alleen nog een mythisch wezen en we gaan beginnen :D


    Is Artemis zo goed? I hope so :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Is Artemis zo goed? I hope so :)

    Ja volgens mij wel maar volgens mij heeft Artemis ook een specialiteit. Wat ik gelezen had is dat ze de Godin van de jacht is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ja volgens mij wel maar volgens mij heeft Artemis ook een specialiteit. Wat ik gelezen had is dat ze de Godin van de jacht is.


    Zeg, ik wil niet lullig zijn, maar dat staat bij karakter. Specialiteiten moesten toch alleen bij halfgoden? Oh, wacht. Je hebt gelijk, alleen heten die "mythes" geen "mythes" maar "wezens" en in het Engels "creatures". Doe nu drie jaar al Gymnasium en dan weet je zoiets wel ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Zeg, ik wil niet lullig zijn, maar dat staat bij karakter. Specialiteiten moesten toch alleen bij halfgoden? Oh, wacht. Je hebt gelijk, alleen heten die "mythes" geen "mythes" maar "wezens" en in het Engels "creatures". Doe nu drie jaar al Gymnasium en dan weet je zoiets wel ^_^

    Sorry sorry ik ben Dyslectisch ik zag het niet. En er staat (half)goden dus ook goden moeten specialiteit opschrijven. Mythes zijn wezens die in Griekse verhalen voorkomen zoals de Centaur. Ik wou geen Creatures opschrijven dat vond ik er niet echt goddelijk of Grieks uitzien ;).


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Sorry sorry ik ben Dyslectisch ik zag het niet. En er staat (half)goden dus ook goden moeten specialiteit opschrijven. Mythes zijn wezens die in Griekse verhalen voorkomen zoals de Centaur. Ik wou geen Creatures opschrijven dat vond ik er niet echt goddelijk of Grieks uitzien ;).


    Nee, dat zijn het niet. Mythes zijn volksverhalen over Goden, helden of oorlogen.

    Hope this is clear. Centauren zijn wezens, GEEN mythes. Sorry voor het verbreken van je sprookje, maar het IS. GEWOON. NIET. ZO. No offense, trouwens.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 0:42 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nee, dat zijn het niet. Mythes zijn volksverhalen over Goden, helden of oorlogen.

    Hope this is clear. Centauren zijn wezens, GEEN mythes. Sorry voor het verbreken van je sprookje, maar het IS. GEWOON. NIET. ZO. No offense, trouwens.


    Sorry zeg mag een mens soms geen fouten maken? Ik had het gewoon verkeerd begrepen. Mij werd altijd gezegt dat centaurs en Eenhoorns enz Mythes waren. Maar ik ga niet in de rollenlijst Wezens omzetten dat staat een beetje vaag.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 0:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik maak vanmiddag nog een mens aan denk ik.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Naam: Cole Kurtwell
    Ras: mens
    Specialiteit Alleen bij (half)goden: -
    Karakter:Cole is een aardige jongen die bijna met iedereen kan op schieten. Hij houdt zich meestal wel dom als iemand hem uitscheld of probeert te flirten. Dat wil hij niet zien dus doet hij net of hij het niet ziet. Verder is hij ook een lechte lolbroek.
    leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Cole is iemand die gewoon wat aantrekt. Hij kijkt er eigenlijk niet zo veel naar. Toch heeft hij bijna altijd zijn muts of een pet op.
    Geschiedenis: De vader van Cole was weg gegaan toen hij net geboren was. Zijn moeder raakte daardoor depressief en pleegde uiteindelijk zelfmoord voor hem. Toen besloot Cole altijd vrolijk te zijn alleen voor zijn moeder en geen liefde te vertrouwen. Daarna woonde hij nog in een weeshuis waar ze zagen dat hij best slim was. Daarom moest hij klassieke talen studeren. Zelf wou hij liever muziek maken dus rende hij weg van het weeshuis en woont hij nu alleen.
    extra : hij kan gitaar spelen en is ook een dj.
    (bij halfgod(in)) Ouder(God): -


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Nog 1 Griekse oudheid wezen (Zoals een Centaur) dan kan de RPG beginnen. :D


    I'm finally back, Finally after a Year break