• Naar aanleiding van het topic kan kiara2 vroeg ik me dat af.
    Dus wie is er nog maagd, en wie niet.
    En als je nog maagd bent, denk je dan dat je er klaar voor bent, of nog niet?

    Zelf ben ik nog maagd, maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben.
    Nu nog een vriendje, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Wat je zelf vind.
    Ik ben dan nog in beide opzichten maagd.


    Tsjah, in het ene opzicht wel en het andere niet. :'D
    voor mijn gevoel niet meer in elk geval.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ik ben zestien. (cat)

    Oh sorry (cat) Maar je reageerde op dat andere topic met 'Me too' op een bericht van iemand die zei dat hij/zij veertien was en ja... Daarom dacht ik dat (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    Nee, ik ben geen maagd meer (joehoe)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BakerStreet schreef:
    Ik ben een weegschaal. Ik ben nooit een maagd geweest.


    Caution first, always.

    nee, geen maagd meer. (cat)


    We're all mad here.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Oh sorry (cat) Maar je reageerde op dat andere topic met 'Me too' op een bericht van iemand die zei dat hij/zij veertien was en ja... Daarom dacht ik dat (A)


    O nee, ik zei Me too op *giggled*.
    Haha, maar ik snap de verwarring. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nein, geen maagd meer...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, ik ben nog steeds maagd. Sommige mensen vinden dat raar aangezien mijn vriend en ik nu zo'n zeven maanden samen zijn. Well.. I just don't.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 16:59 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MissSharp schreef:
    (...)

    O nee, ik zei Me too op *giggled*.
    Haha, maar ik snap de verwarring. (:

    Oeps, dat had ik niet door :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jep, ik ben nog maagd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nightlock schreef:
    Ja, ik ben nog steeds maagd. Sommige mensen vinden dat raar aangezien mijn vriend en ik nu zo'n zeven maanden samen zijn. Well.. I just don't.


    Dat vind ik dus niet raar. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus niet raar. :Y)


    Thank you. Eindelijk iemand die het met me eens is. Al dat gehaat altijd, damn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben nog maagd. En of ik er klaar voor ben? Dat weet ik niet. Ik heb nog geen serieuze relatie gehad.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hound schreef:
    Ik ben nog maagd, ja. Maar mijn vriendje en ik hadden afgesproken binnenkort het te gaan doen..
    Maarja, gister heeft hij het uitgemaakt. Vanwege wat redenen waar we geen oplossing op konden vinden en mensen die ons tegenhouden.

    Maar we hadden wel stap 1, 2, 3 en 5 gedaan van de 7. :x (Volgens mij kent niemand de 7 stappen mja)

    7 stappen? Vertel die stappen dan eens :'D


    -

    Hoi. Maagd ja. En ja, ben er wel klaar voor I guess.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste