• Naar aanleiding van het topic kan kiara2 vroeg ik me dat af.
    Dus wie is er nog maagd, en wie niet.
    En als je nog maagd bent, denk je dan dat je er klaar voor bent, of nog niet?

    Zelf ben ik nog maagd, maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben.
    Nu nog een vriendje, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, ik ben nog maagd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je suis une virgin.


    SLOAN.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Thank you. Eindelijk iemand die het met me eens is. Al dat gehaat altijd, damn.


    Ik vind het ook niet raar, zoals ik al zei, iedereen moet het zelf weten, wanneer en met wie, als ze er klaar voor zijn. En als jullie zo lang willen wachten is het prima toch? Ik snap niet dat iedereen daar zoveel commentaar op moet hebben.
    Ik zou het alleen niet kunnen, ik hou van de intimiteit die seks me verschaft. Daarmee doel ik dus vooral niet op de lust die seks opwekt maar het samenzijn, dichtbij en tonen hoeveel je van elkaar houd.


    Your make-up is terrible

    Padalecki schreef:
    Ik ben nog maagd. En of ik er klaar voor ben? Dat weet ik niet. Ik heb nog geen serieuze relatie gehad.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ben geen maagd meer (:
    Al een tijdje niet meer.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het trouwens, als ik er even wat langer over nadenk, echt een heel goor idee. En ik snap ook niet dat mensen het zo graag willen, maar afijn, dat ligt 'm vast aan mijn angst om me te binden. Brr, creepy. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet raar, zoals ik al zei, iedereen moet het zelf weten, wanneer en met wie, als ze er klaar voor zijn. En als jullie zo lang willen wachten is het prima toch? Ik snap niet dat iedereen daar zoveel commentaar op moet hebben.
    Ik zou het alleen niet kunnen, ik hou van de intimiteit die seks me verschaft. Daarmee doel ik dus vooral niet op de lust die seks opwekt maar het samenzijn, dichtbij en tonen hoeveel je van elkaar houd.


    Oh, ik ben er wel klaar voor, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Dat snap ik opzich wel, maar daarvoor ik heb ik gewoon geen seks nodig. Als ik van hem hou en hij van mij, dan is het wat mij betreft gewoon goed voor nu. En tja, ik voel me de laatste tijd sowieso al niet heel geweldig, dus dat past er gewoon even niet tussen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Moi.:Y)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Oh, ik ben er wel klaar voor, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Dat snap ik opzich wel, maar daarvoor ik heb ik gewoon geen seks nodig. Als ik van hem hou en hij van mij, dan is het wat mij betreft gewoon goed voor nu. En tja, ik voel me de laatste tijd sowieso al niet heel geweldig, dus dat past er gewoon even niet tussen..


    Niet de juiste tijd dus. En dat is helemaal jullie keuze. Het is echt een mooie relatie als dat al genoeg voor jullie is, voor zo lang.
    Ik heb het ook niet zo hard nodig, maar het is gewoon heel fijn, vind ik. Gewoon een explosie van liefde.


    Your make-up is terrible

    Nee.

    Caribbean schreef:
    Jep, ik ben nog maagd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben geen maagd meer. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet de juiste tijd dus. En dat is helemaal jullie keuze. Het is echt een mooie relatie als dat al genoeg voor jullie is, voor zo lang.
    Ik heb het ook niet zo hard nodig, maar het is gewoon heel fijn, vind ik. Gewoon een explosie van liefde.


    Niet helemaal, nee. Het zal ook wel niet lang meer duren, denk ik. Volgens mij wacht hij gewoon totdat ik me wat beter voel. Ik kan niet zeggen dat ik het echt mis in mijn leven of er echt behoefte aan heb, maar volgens mij heb je ook wel gelijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik, en ik ben er trots op :Y)

    laatst hoorde ik iemand uit mn klas zeggen: je mist er niks aan, haha

    Ik heb een vriendje, maar ben nog hartstikke maagd (A) Wil ik voorloopig ook nog zo houden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.