• Naar aanleiding van het topic kan kiara2 vroeg ik me dat af.
    Dus wie is er nog maagd, en wie niet.
    En als je nog maagd bent, denk je dan dat je er klaar voor bent, of nog niet?

    Zelf ben ik nog maagd, maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben.
    Nu nog een vriendje, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Genius schreef:
    (...)
    Arm vriendje, hij deed wel wat bij jou maar jij niet bij hem? :'D
    HAHAHA ja nou hij begon er ineens mee :'D. En anders kwam ik te laat voor m'n trein ._.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    (...)HAHAHA ja nou hij begon er ineens mee :'D. En anders kwam ik te laat voor m'n trein ._.

    Hahaha, ja de leukste dingen gebeuren vaak voordat je bijna weg moet :'D


    -

    Niet meer. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Northanger schreef:
    Ik ben nog maagd en sommigen vinden dat raar aangezien ik al twee jaar lang samen ben met mijn vriend but I don't give a damn (A)

    Ja, maar je bent 15, staat op je profiel. Dan vind ik het niet raar, eerlijk gezegd.


    I can't even think straight.

    Rizardo schreef:
    Maagd in de zin van al seksuele relaties gehad, of maagd ind e zin dat je maagdenvlies is doorbroken?
    Seeing as i'm together with a girl, only the first one aplies to me..

    Oh, naar aanleiding van was Assasin zegt: Mijn sterrenbeeld is wel maagd. :'D


    Dit(wbw)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Roux schreef:
    Ik vind het trouwens, als ik er even wat langer over nadenk, echt een heel goor idee. En ik snap ook niet dat mensen het zo graag willen, maar afijn, dat ligt 'm vast aan mijn angst om me te binden. Brr, creepy. :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Padalecki schreef:
    Ik ben nog maagd. En of ik er klaar voor ben? Dat weet ik niet. Ik heb nog geen serieuze relatie gehad.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Counterpoise schreef:
    Ja, maar dat lijkt me ook wel logisch *O*


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Telt mijn rechterhand mee? :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Jep en dat zal ook nog wel lang zo blijven.

    RainbowDash schreef:
    Telt mijn rechterhand mee? :C

    Een stofzuiger wel. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    Nee, ik ben geen maagd meer (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nog hartstikke maagd. Zou ook best wel creepy zijn als ik dat niet meer was (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Roux schreef:
    (...)
    Een stofzuiger wel. :Y)


    Muh, een keer geprobeerd. Was niet leuk

    On the bright side: I now have an epic tale to tell about how I got those scars :Y) I shall tell them some crazy bitch tried to castrate me


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik en ik ben niet van plan om dat binnen de eerste paar jaren te veranderen.


    Ex astris, sciencia