• Ja, nog altijd op dezelfde jongen. Het is al van meer als een jaar en nog steeds hopeloos. En het ergste is dat de verliefdheid steeds erger wordt. En vandaag, kwam de bus aan. Wij liepen er naar toe en die was echt overvol. Maar daardoor kon ik hem niet zien zitten. Want anders zit ik altijd onopvallen hem te begluren. ^^ Maar toen moesten we nog één halte, die zoiets 200 meter verder lag. Maar dus we vertrokken en ik had goed zicht op hem. Toen keken we elkaar steeds aan en op een begeven moment, keek ik even weg. Toen ik terug naar hem keek, keek hij snel weg. Maar dat zag je zo, dat hij snel weg keek. En.. Pfft, ik haat dit zó.

    Even klikken op de linkjes en we zijn 4 topics verder Cx
    Sterkte! :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Me too.
    Ik ben ook al een jaar lang verliefd op dezelfde jongen. (heart2)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Had hetzelfde, ook een sort of crush op een onbereikbaar iemand, voor twee jaar. Two wasted years.


    No growth of the heart is ever a waste

    I'm hopeless too.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    gewoon aanspreken die jongen =P anders komt r nooit iets van.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    En toen ik de titel las, dacht ik: AHHHHHHHHHHH dat gevoel, ik mis het.
    Ehm, ik zou zeggen....GO for it GURL! Maar dat is natuurlijk oppervlakkig en veel makkelijker gezegd dan gedaan.

    Oogsex. x'd Er voor gaan, zou ik zeggen! :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Praat dan met hem, je weet toch nooit wat er gebeurd?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben ook verliefd. :'D

    maar ehm, praten! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    MustacheMe schreef:
    Even klikken op de linkjes en we zijn 4 topics verder Cx
    Sterkte! :3


    Wat bedoel je?

    @ de anderen: Ik weet het, maar het blijkt dat hij sinds kort een vriendin heeft. En de leeftijd zal ook wel te groot zijn. Hij van september 17, ik in februari pas 13.

    Als je het moeilijk vindt om een gesprek te starten.. is hier een tip. HAHA oke. Ehm, je kan -als je fb hebt- hem eens eerst toevoegen. Eens een status liken. Eens een reactie plaatsen. Daarna lijkt het niet meer zo... 'uit het niets' als je tegen hem begint te praten.

    Amyntas schreef:
    Als je het moeilijk vindt om een gesprek te starten.. is hier een tip. HAHA oke. Ehm, je kan -als je fb hebt- hem eens eerst toevoegen. Eens een status liken. Eens een reactie plaatsen. Daarna lijkt het niet meer zo... 'uit het niets' als je tegen hem begint te praten.


    Ik heb hem al een jaar geleden toegevoegd. En toen dacht ik van: Ik moet hem aanspreken, gewoon doen. Ik dus iets ingetypt. Maar ik durfde niet op enter te drukken. Heel de tijd zachtjes op enter gedrukt zonder resultaat. Maar doen was ik met een pen gewoon op de laptop een beetje aan het tikken en schuift plots de pen uit. Op enter dus. "Hi Tanyah, zijt ge er nog?" Een smoesje dus om hem aan te spreken. "Oei, sorry, 't is tegen iemand anders bedoeld." Snel gestuurd. "Da's niet erg!", stuurde hij toen terug en ik "Oké" terug gestuurd, maar toen zei hij niks meer.

    Maar van die status liken, goed idee, maar hij is amper op FB en plaatst amper een status. De laatste status was voor de zomervakantie: "Gebuisd of niet gebuisd, that's the question. ;p" Ja, ik bekijk elke dag zijn FB. Ik ben wanhopig ja.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 19:29 ]

    Gast. Sorry, maar ik ga geen vier topics doorlezen om een lapje advies te tikken.(no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Small schreef:
    (...)

    Ik heb hem al een jaar geleden toegevoegd. En toen dacht ik van: Ik moet hem aanspreken, gewoon doen. Ik dus iets ingetypt. Maar ik durfde niet op enter te drukken. Heel de tijd zachtjes op enter gedrukt zonder resultaat. Maar doen was ik met een pen gewoon op de laptop een beetje aan het tikken en schuift plots de pen uit. Op enter dus. "Hi Tanyah, zijt ge er nog?" Een smoesje dus om hem aan te spreken. "Oei, sorry, 't is tegen iemand anders bedoeld." Snel gestuurd. "Da's niet erg!", stuurde hij toen terug en ik "Oké" terug gestuurd, maar toen zei hij niks meer.

    Maar van die status liken, goed idee, maar hij is amper op FB en plaatst amper een status. De laatste status was voor de zomervakantie: "Gebuisd of niet gebuisd, that's the question. ;p" Ja, ik bekijk elke dag zijn FB. Ik ben wanhopig ja.

    hahaha ik mag jou, :Y)

    Amyntas schreef:
    (...)
    hahaha ik mag jou, :Y)


    Hihi, thank you. ^^