• ik lees wel vaker dat mensen verbaast zijn als je al ontmaagd bent voordat je 18 bent of dat doen terwijl ze nog maar net verkering hebben. Meestal wordt er dan wel gezegd dat diegene gek is of zo. Maar je kan toch iemand echt heel leuk vinden en ook terug. Heel lang met diegene bezig zijn dan is dat toch ook niet erg dat je dan doet vind ik.
    Maar wat vinden jullie dan van grenzen en welke hebben jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    MissSharp schreef:
    (...)

    Me too. Haha.
    no offence.

    Mmh, zo reageerde ik vroeger ook altijd en nu zie ik pas in hoe belachelijk/ongeloofwaardig het er uit ziet *O*


    Let it come and let it be

    Jackal schreef:
    (...)
    Dat was ook niet beledigend naar alle veertienjarigen bedoeld. Ik heb het over die meisjes met hun vogelnestjes in 't haar, die schapen aan hun poten, en zo'n Blackberry-ding. Die denken meestal dat ze 21 zijn, en zo gedragen ze zich ook. Ik neem aan dat jij er niet zo een bent.

    'Schapen aan hun poten' :W


    Let it come and let it be

    Voor mij persoonlijk zou het gewoon niet gaan om seks te hebben met iemand die ik nog maar net ken. Omdat er toch vertrouwen moet groeien. Misschien als je meer 'ervaring' hebt dat dat vertrouwen minder belangrijk is, maar nu zou ik er eerst zeker van moeten zijn dat die persoon mij graag ziet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gek? Mwah, nee. Easy to get: Yeah.

    Vind een passende leeftijd voor seks 19/20. Why? Omdat je dan normaal gezien uit de puberteit komt en daarom ook sterker in je schoenen staat. Ik geloof niet dat mensen op hun 13/14de klaar zijn voor seks, ook al zeggen ze van wel. MO.
    Ik zeg tegen mezelf minstens 8 maanden met iemand een relatie te hebben voor ik met diegene naar bed ga. Dat is mijn grens. Dunno of ik dat waar ga maken, lol.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 16:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 12, en ik heb bijna seks gehad; ik had beter kunnen wachten maar ik heb er geen spijt van.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Lancelot schreef:
    (...)

    Een jáár? Dear lord, dat vind ik persoonlijk wel erg lang om daarmee te wachten (no_chears) Maarja, dat is dan mijn mening.


    Zal aan mij liggen, misschien ben ik in dat opzicht ouderwets ofzo. ^^ Maar ik wil gewoon iemand eerst echt goed kennen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saturdays schreef:
    Ik ben 12, en ik heb bijna seks gehad; ik had beter kunnen wachten maar ik heb er geen spijt van.

    Nu bijt ik heel hard om mijn lip om 'm bek verder dicht te houden.


    Let it come and let it be

    Saturdays schreef:
    Ik ben 12, en ik heb bijna seks gehad; ik had beter kunnen wachten maar ik heb er geen spijt van.

    Zeg dat over een paar jaar nog eens. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mensen moeten het lekker zelf weten, daar ga ik me echt niet druk om maken :W Zolang ik zelf maar goed na kan denken over zulke dingen.


    -

    Rizardo schreef:
    (...)

    :W We'll see in 4 years. you'll agree that you're just a kid right now



    Hey, ik wil nu niet onbeleefd doen. maar ik heb zoveel meer meegemaakt die een normale 14 jarige niet zou meemaken. ik weet dat dit achterlijk klinkt maar dat is het niet. leeftijd is maar een nummer dus leef er mee. omdat jij 18 bent wil het niet zeggen dat jij het beter weet hoe het is om 14 te zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Jackal schreef:
    (...)
    Dat was ook niet beledigend naar alle veertienjarigen bedoeld. Ik heb het over die meisjes met hun vogelnestjes in 't haar, die schapen aan hun poten, en zo'n Blackberry-ding. Die denken meestal dat ze 21 zijn, en zo gedragen ze zich ook. Ik neem aan dat jij er niet zo een bent.

    Ik weet echt niet wat ik me moet inbeelden met vogelnestjes in het haar :3

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Nu bijt ik heel hard om mijn lip om 'm bek verder dicht te houden.

    Zo'n reactie slaat ook nergens op natuurlijk, zeg dan meteen je mening :W


    -

    Sex op je 14e? Bijna sex op je 12? Are you killing me. o.o En dit is dus mijn mening.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    C18 schreef:
    Gek? Mwah, nee. Easy to get: Yeah.

    Vind een passende leeftijd voor seks 19/20. Why? Omdat je dan normaal gezien uit de puberteit komt en daarom ook sterker in je schoenen staat. Ik geloof niet dat mensen op hun 13/14de klaar zijn voor seks, ook al zeggen ze van wel. MO.
    Ik zeg tegen mezelf minstens 8 maanden met iemand een relatie te hebben voor ik met diegene naar bed ga. Dat is mijn grens. Dunno of ik dat waar ga maken, lol.

    Hé, dat is balen voor de jongens dan :/ Die hebben hun seksuele hoogtepunt op hun 17de :'DD

    doohickey schreef:
    (...)


    Hey, ik wil nu niet onbeleefd doen. maar ik heb zoveel meer meegemaakt die een normale 14 jarige niet zou meemaken. ik weet dat dit achterlijk klinkt maar dat is het niet. leeftijd is maar een nummer dus leef er mee. omdat jij 18 bent wil het niet zeggen dat jij het beter weet hoe het is om 14 te zijn.

    Joh, mensen hebben het tegewoordig moeilijk dan je denkt, ze laten je gewoon niet binnen in hun wereld. Voor je het weet zie je in dar 3 van je vrienden hetzelfde hebben meegemaakt en stop met zeuren.


    Let it come and let it be