• ik lees wel vaker dat mensen verbaast zijn als je al ontmaagd bent voordat je 18 bent of dat doen terwijl ze nog maar net verkering hebben. Meestal wordt er dan wel gezegd dat diegene gek is of zo. Maar je kan toch iemand echt heel leuk vinden en ook terug. Heel lang met diegene bezig zijn dan is dat toch ook niet erg dat je dan doet vind ik.
    Maar wat vinden jullie dan van grenzen en welke hebben jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Genius schreef:
    (...)
    Zo erg was dit ook weer niet :'D

    Klopt maar dat eeuwige gekut van mensen die er dan toch weer iets bij mij achter gaan zoeken is zo fucked up irritant :'D


    Let it come and let it be

    Ik zou het niet zo gauw doen als ik niet al langere tijd een relatie heb met iemand, maar dan kan voor iedereen anders zijn. Sowieso vind ik wel dat je het niet te vroeg moet doen, veertien of zo vind ik wel erg jong.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Klopt maar dat eeuwige gekut van mensen die er dan toch weer iets bij mij achter gaan zoeken is zo fucked up irritant :'D

    Laat maar lekker denken *O*


    -

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je moet het alleen doen als je er geen twijfels over hebt en je er echt klaar voor bent. That's all I've got to say. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 19:59 ]


    26 - 02 - '16

    Nja kwas zelf 13... Je moet er gewoon klaar voor zijn, daar zit geen leeftijd aan.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James