• De stelling van vandaag luidt:
    Gewelddadige games moeten verboden worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan kan je ook wel films en tvseries en weet ik veel wat gaan verbieden.
    Nee, oneens. Waarom zou je dan nog gamen?


    Your make-up is terrible

    Sowieso oneens. Dan zou mijn leven geen zin meer hebben. Game addict


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, ik vind dat als ouders merken dat zij kinderen hebben die dingen snel overnemen, dat zij die kinderen dan moeten beschermen. Wel vind ik dat ouders en kinderen aan de leeftijdsgrens moeten houden. Een kind van acht hoort geen spel van 18+ te spelen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    nee, dan moeten gewelddadige films ook weg?


    Smiling but close to tears.

    Misschien klinkt het een beetje gek. Maar ik ben er wel mee eens, omdat mijn broertje van 5 ook altijd die spelletjes speelt. En dan roept hij weleens: 'Anders ga ik jou neerschieten he'


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    NikkiPedia schreef:
    Dan kan je ook wel films en tvseries en weet ik veel wat gaan verbieden.
    Nee, oneens. Waarom zou je dan nog gamen?


    Hope goes lost but never dies.

    Nein, dan kun je gelijk de hele boel gaan verbieden , tv, etc. etc.
    En ik denk dat de meeste games geweldadig zijn , maar alleen voor oudere mensen. Je kan het dan moeilijk gaan verbieden. Die bedrijfjes zullen dan neerstorten. Ik denk dat ze dan alleen nog DOra spelletjes dan over zullen hebben.

    (overdreven)

    haha

    <3


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    oneens , je moet maar zelf de verantwoordelijkheid en de eventuele gevolgen dragen van zulke spelletjes.

    (überslimme reactie (nerd) )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    nee, je moet er een leeftijd op zetten, en dan kan iemand zelf kiezen of hij het wil spelen of niet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    nee, je moet er een leeftijd op zetten, en dan kan iemand zelf kiezen of hij het wil spelen of niet...


    Zit er al op.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Dan kan je ook wel films en tvseries en weet ik veel wat gaan verbieden.
    Nee, oneens. Waarom zou je dan nog gamen?


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik ben het er niet mee eens, ouders zouden zelf eens moeite moeten doen om te kijken wat hun kids doen, aangezien ze vaak dat niet zien of niet willen zien omdat ze dan geen last van hun kids hebben.

    en dan mag je dus ook een heleboel films, muziek enz enz gaan verbieden want daar is ook genoeg geweld op en in te horen (teksten).

    Nee ik blijf erbij dat de ouders hun verantwoording moeten nemen en het niet altijd aan de kids zelf moeten overlaten..


    - The last look back is black -

    Het is bewezen dat gewelddadige games niets te maken hebben met het feit dat kinderen gewelddadiger worden. De kinderen die gewelddadig worden hebben al aanleg hiervoor, en gebruiken die games alleen maar als excuus. Niet mee eens dus :)


    Life is hard and then we die

    Oneens. Als ouder moet je de moeite nemen om te bekijken wat je kind uitspookt. Als hij dan gewelddadiger wordt dan moet je niet denken 'oh dat lijkt maar zo', maar dan moet je eens actie gaan ondernemen. Het ligt enkel en alleen aan de opvoeding van het kind.
    Ik had vroeger een vriendin die heel erg veel schold. En dat gedrag begon ik over te nemen. Die riep echt dingen als 'val dood' toen ze zo'n 8 jaar was. Als ik dat zei dan werden mijn ouders gelijk boos en zei ik het daarna nooit meer.
    Het ligt allemaal aan de opvoeding. Als ouder kan je elk gedrag tegengaan, behalve als er psychisch iets niet klopt, maar meestal is dat niet zo.


    To live would be an awfully big adventure

    Oneens, waar moeten kinderen dán hun agressie op kwijt?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 16:53 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.