• ik lees wel vaker dat mensen verbaast zijn als je al ontmaagd bent voordat je 18 bent of dat doen terwijl ze nog maar net verkering hebben. Meestal wordt er dan wel gezegd dat diegene gek is of zo. Maar je kan toch iemand echt heel leuk vinden en ook terug. Heel lang met diegene bezig zijn dan is dat toch ook niet erg dat je dan doet vind ik.
    Maar wat vinden jullie dan van grenzen en welke hebben jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    Your make-up is terrible

    In mijn ogen meot je de persoon toch wel langere tijd kennen. een jaar minstens voordat je ze met zoiets vertrouwd.
    en over de leeftijd, tsjah, zeker neit voor je 16de. maar zoals je zei doen velen het veel jonger, wat ik persoonlijk belachelijk vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    Ik vind dat jij gelijk hebt (nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mij maakt het niks uit. Het is hun leven en als ze er spijt van krijgen dan is dat niet mijn schuld :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jonge, ik ben ontmaagd op mijn 16e k. In sommige mensen hun ogen ben ik een loser, en dan heb ik het vooral over kleine huppelkutjes die al tig orgies hebben meegemaakt in papa en mama's slaapkamer. Seriously, naar mijn mening ben je pas rijp vanaf 16-18. Kinderen van 14 zijn nog kinderen, vandaar dat ze 'kinderen van 14' zijn. Op je veertiende vind je iemand nog niet zo leuk dat je er seks mee wil. Je bent nog niet rijp, nog niet seksueel ontwikkeld.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rizardo schreef:
    In mijn ogen meot je de persoon toch wel langere tijd kennen. een jaar minstens voordat je ze met zoiets vertrouwd.
    en over de leeftijd, tsjah, zeker neit voor je 16de. maar zoals je zei doen velen het veel jonger, wat ik persoonlijk belachelijk vind.


    Een jáár? Dear lord, dat vind ik persoonlijk wel erg lang om daarmee te wachten (no_chears) Maarja, dat is dan mijn mening.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat verschilt per persoon..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het dom, maar mensen moeten het zelf weten :P Als mensen spijt krijgen is het hun eigen schuld ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jackal schreef:
    Jonge, ik ben ontmaagd op mijn 16e k. In sommige mensen hun ogen ben ik een loser, en dan heb ik het vooral over kleine huppelkutjes die al tig orgies hebben meegemaakt in papa en mama's slaapkamer. Seriously, naar mijn mening ben je pas rijp vanaf 16-18. Kinderen van 14 zijn nog kinderen, vandaar dat ze 'kinderen van 14' zijn. Op je veertiende vind je iemand nog niet zo leuk dat je er seks mee wil. Je bent nog niet rijp, nog niet seksueel ontwikkeld.



    oké dit vind ik best wel beledigend voor mezelf. ik ben 14 en ik ben GEEN kind meer! sorry voor mijn onbeleefde reactie maar het moest er uit.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    doohickey schreef:
    (...)


    oké dit vind ik best wel beledigend voor mezelf. ik ben 14 en ik ben GEEN kind meer! sorry voor mijn onbeleefde reactie maar het moest er uit.

    *Giggles*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    *Giggles*


    Me too. Haha.
    no offence.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    doohickey schreef:
    (...)


    oké dit vind ik best wel beledigend voor mezelf. ik ben 14 en ik ben GEEN kind meer! sorry voor mijn onbeleefde reactie maar het moest er uit.

    Dat was ook niet beledigend naar alle veertienjarigen bedoeld. Ik heb het over die meisjes met hun vogelnestjes in 't haar, die schapen aan hun poten, en zo'n Blackberry-ding. Die denken meestal dat ze 21 zijn, en zo gedragen ze zich ook. Ik neem aan dat jij er niet zo een bent.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    doohickey schreef:
    (...)


    oké dit vind ik best wel beledigend voor mezelf. ik ben 14 en ik ben GEEN kind meer! sorry voor mijn onbeleefde reactie maar het moest er uit.


    :W We'll see in 4 years. you'll agree that you're just a kid right now


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.