• ik lees wel vaker dat mensen verbaast zijn als je al ontmaagd bent voordat je 18 bent of dat doen terwijl ze nog maar net verkering hebben. Meestal wordt er dan wel gezegd dat diegene gek is of zo. Maar je kan toch iemand echt heel leuk vinden en ook terug. Heel lang met diegene bezig zijn dan is dat toch ook niet erg dat je dan doet vind ik.
    Maar wat vinden jullie dan van grenzen en welke hebben jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Genius schreef:
    (...)
    Zo'n reactie slaat ook nergens op natuurlijk, zeg dan meteen je mening :W

    Mijn mening wijkt wel even iets af van dat 'Dom' of 'Later spreek ik je nog wel' :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Mijn mening wijkt wel even iets af van dat 'Dom' of 'Later spreek ik je nog wel' :"D

    Weet ik. Maar als je zo stoer bent om dat neer te zetten, zet dan meteen je mening neer. Waar ben je bang voor :W


    -

    Rizardo schreef:
    (...)

    Zal aan mij liggen, misschien ben ik in dat opzicht ouderwets ofzo. ^^ Maar ik wil gewoon iemand eerst echt goed kennen.


    Oh, dat hoeft niet ouderwets te zijn hoor. Maar het lijkt me gewoon moeilijk om dat een jaar of zelfs meer, omdat je minstens zei, vol te houden. Ik bedoel, als je elkaar echt leuk vindt, wellicht iedere dag wel samen met elkaar bent en je tot elkaar aangetrokken voelt, is dat toch behoorlijk lang. En ik neem persoonlijk toch wel aan dat je veel tijd met elkaar doorbrengt en dat je elkaar toch al binnen een jaar goed kent en weet of je echt met diegene meer wil. Bovendien gebeurd seks meer in een opwelling, je spreekt niet zomaar een dag af. Als je aan het zoenen bent, kan dat zomaar meer worden en kun je je laten meeslepen in dat moment, zeker als je je daar op dat moment echt goed bij voelt. En daarnaast hecht ik niet te veel waarde aan het romantische sentiment van seks.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Genius schreef:
    (...)
    Weet ik. Maar als je zo stoer bent om dat neer te zetten, zet dan meteen je mening neer. Waar ben je bang voor :W

    Oke, nou bij deze. Ze moet gewoon damn blij zijn dat het niet is gebeurt omdat het ik weet niet hoeveel heeft kunnen ruïneren en dat ze er nou niet bepaald trots op moet zijn dat het bijna is gebeurt.
    (Nee, ik spreek niet uit ervaring gelukkig, maar ik heb mogen leren van andermans fouten.)


    Let it come and let it be

    Mensen moeten hetzelf weten.
    ik zit niet met de problemen(no_chears)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ze doen en wanneer ze er klaar voor zijn en met wie. Wie is een ander om dat te bepalen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben zelf zestien en ik moet zeggen dat ik zeventien een mooie leeftijd vindt. Dat hangt natuurlijk volledig af van de persoon in kwestie, maar ik vind twaalf of dertien toch echt te jong. Ik zou iemand ook wel langer willen kennen dan zes maanden. Maar, ik heb nu geen vriendje, dus ik zie dan wel weer (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mensen moeten het inderdaad weten, maar ik vind vanaf 17 wel een goede leeftijd. En als je minimum al een half jaar samen bent. Je moet je er zelf natuurlijk al goed bij voelen.
    Maar ik kan echt niet tegen al die kinderen van 13/14/ jaar die seks willen, omdat de helft van hun klas 'zogezegd' al ontmaagd is.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:13 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    even een ding tussendoor, waarom denken jullie meteen dat iemand problemen heeft als die sex heeft terwijl die 14 of 15 is? (lager snap ik wel...)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik vind dat mensen het zelf maar moeten weten, al vind ik zelf dat 16+ wel een 'goede leeftijd' is, om zo maar te zeggen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het best grappig dat mensen het raar vinden als iemand seks op zn 14e heeft. Je weet niet hoe diegene is, dus moet je niet iedereen over 1 kam scheren :')
    Voor hetzelfde geld is iemand pas klaar op zn 22e. Daar ga ik toch ook niet raar over doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het echt héél normaal als je voor je 18e bent ontmaagd, maar goed. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Illuminati schreef:
    Ik vind het best grappig dat mensen het raar vinden als iemand seks op zn 14e heeft. Je weet niet hoe diegene is, dus moet je niet iedereen over 1 kam scheren :')
    Voor hetzelfde geld is iemand pas klaar op zn 22e. Daar ga ik toch ook niet raar over doen.


    Dat is wel waar, waarom moet er moeilijk gedaan worden over iemand die er eerder klaar voor is, en is iemand die er laat voor klaar is heel normaal? Niet iedereen is hetzelfde, er zit geen leeftijd aanvast dat je pas vanaf dat moment er klaar voor kunt zijn.


    Your make-up is terrible

    oh, en nu zeik ik ineens?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oke, nou bij deze. Ze moet gewoon damn blij zijn dat het niet is gebeurt omdat het ik weet niet hoeveel heeft kunnen ruïneren en dat ze er nou niet bepaald trots op moet zijn dat het bijna is gebeurt.
    (Nee, ik spreek niet uit ervaring gelukkig, maar ik heb mogen leren van andermans fouten.)

    Zo erg was dit ook weer niet :'D


    -