• Eten wat niet aan je lippen blijft plakken als je lipgloss o.i.d. op hebt, iemand? *O*

    Mijn idee was dat de Mods een beetje werk uit handen geven en de bemiddelaars meer werk te geven. Als er ruzie's zijn zie je bijna nooit bemiddelaars optreden, meestal de mods. Ook wel begrijpelijk, bemiddelaars worden neit echt als een 'bedreiging' gezien. Maar er word veel gezegt dat de bemiddelaars weinig werk hebben, maar ik zie vaak zat ruzie's en onenigheiden, ze hebben wel werk, maar dat moeten ze zelf opsporen, degen die tijd zijn de moderators er al met zijn tienen op af.

    Dus mijn idee was om de bemiddelaars ook echt te laten doen waar ze voor bedoelt zijn. Bij onenigheden bemiddelen. (Nee, dit is geen reactie als 'Jullie doen het weer neit goed' tegen de crew ik bedoel dit enkel als tip want de Mods doen gewoon hun best om alles rustig te houden en de bemiddelaars om mensen te helpen, maar er word gewoon weinig oproep gedaa.)
    Nu heb ik dan gelijk ook een vraag voor de Users. Als er iets is gaan jullie áltijd naar de Mods, maar we hebben ook nog groentjes? (krul)

    Who agree?*O*


    Let it come and let it be

    Me agrees:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Uhuh..

    Mensen kunnen toch gewoon op de meldknop drukken en vragen of een bemiddelaar wil helpen en mods helpen nou eenmaal graag, sommige zouden het ook goed doen als bemiddelaar, denk ik


    Physics is awesome

    Wel goed idee, maar dan moeten er ook weer nieuwe bemiddelaars bijkomen, mocht het zo wezen.

    Maar Eyes heeft ook gelijk.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:25 ]

    Eten wat niet aan je lippen blijft plakken als je lipgloss o.i.d. op hebt, iemand?
    Havermoutpap :3

    I'm agree btw


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind je idee goed, maar zoals al gezegd is, dan mogen er wel eens wat meer bemiddelaars komen (:


    To infinity and beyond •

    Emrys schreef:
    Eten wat niet aan je lippen blijft plakken als je lipgloss o.i.d. op hebt, iemand?
    Havermoutpap :3

    I'm agree btw

    Lèkker eten D:


    Let it come and let it be

    Ik heb een tijdje bij elke ruzie naar een bemiddelaar gegaan om ze meer werk te geven. Maar alleen gaat het het echt niet lukken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eyes schreef:
    Mensen kunnen toch gewoon op de meldknop drukken en vragen of een bemiddelaar wil helpen en mods helpen nou eenmaal graag, sommige zouden het ook goed doen als bemiddelaar, denk ik

    Naast het feit dat ik de meldknop niet meer zie (serieus niet, is 'ie verdwenen?) gaan meldingen volgens mij door naar de Moderators?
    Maar we hebben niet voor niets Bemiddelaars aangestelt.


    Let it come and let it be

    *ziet meldknop gewoon staan*

    Het punt is, users moeten zelf naar bemiddelaars gaan als ze een probleem hebben, en dat doen ze meestal niet dus hebben de bemiddelaars weinig werk.
    dus dan kun je zeggen dat er meer moeten komen, maar er is gewoon geen werk voor ze.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bovenaan je topic staat ie en voor zover ik weet ga het naar de hele crew zodat de juiste personen het probleem kunnen oplossen. Maar inderdaad we hebben niet voor niets bemiddelaars aangesteld


    Physics is awesome

    Rizardo schreef:
    *ziet meldknop gewoon staan*

    Het punt is, users moeten zelf naar bemiddelaars gaan als ze een probleem hebben, en dat doen ze meestal niet dus hebben de bemiddelaars weinig werk.
    dus dan kun je zeggen dat er meer moeten komen, maar er is gewoon geen werk voor ze.

    Die meldknop is bij mij echt weg, seriusly?

    Maar een topic door de Bemiddo's van : 'Willen jullie ruzie's naar ons opsturen en neit naar de Mods' zou erg helpen, dat weet ik zeker en zelf op ruzie's afstappen kan ook helpen, alleen zijn de mods meestal sneller.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Die meldknop is bij mij echt weg, seriusly?

    Maar een topic door de Bemiddo's van : 'Willen jullie ruzie's naar ons opsturen en neit naar de Mods' zou erg helpen, dat weet ik zeker en zelf op ruzie's afstappen kan ook helpen, alleen zijn de mods meestal sneller.


    dat gele driehoekje naast de topic titels? o.o

    tsjah, eht zou inderdaad makkelijker zijn als mensen naar de groentjes 9leuke nickname) toe stappen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wij als mods zijn er niet om de ruzies op te lossen, maar om waarschuwingen en berispingen te geven, mocht het uit de hand lopen -en hier valt dus oa het schelden onder- Wij zeggen altijd, dat ze naar de bemiddelaars moeten gaan, maar de users doen dat zelf bijna nooit. Er is dus helemaal niks wat wij als moderators wat dat betreft uit handen kunnen geven, users zullen zelf naar de bemiddelaars moeten stappen, als ze daar behoefte aan hebben. Het waarschuwingen sturen kunnen wij niet aan bemiddelaars over laten, simpel omdat dat niet hun taak is om te doen. Ruzies oplossen is niet wat de mods doen, dat doen de bemiddelaars, maar meestal lost het zichzelf op, of zijn mensen te belabberd om naar een bemiddelaar te stappen x]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rizardo schreef:
    (...)

    dat gele driehoekje naast de topic titels? o.o

    tsjah, eht zou inderdaad makkelijker zijn als mensen naar de groentjes 9leuke nickname) toe stappen.

    Oh, ja ik zie 'm, ik zou toch zweren dat die ook bij reacties stond? :"D

    Maaroké, ik vind gewoon dat we met zijn allen meer aandacht aan de Bemiddo's moeten schenken en niet telkens oproep te gaan doen naar de Mods :"D


    Let it come and let it be