• Hàaaaaay '-

    Mijn story gaat over Harry potter. Het is een vervolg op de relieken van de dood (Het laatste boek). Een hoofdrol is er niet echt. Maar je leest het vaak door de ogen van Ron. Het lijkt ook meer op een Ron en Hermelien Lovestory. Maar natuurlijk lees je ook veel over Harry, Ginny, Draco , De familie Wemel... In het begin is het nog slecht, maar naar het einde toe verbeterd het. Dit is ook m'n eerste story. ;D
    -Nu telt het 13 hoofdstukken en ik ga zeker verder. Zo ben je benieuwd druk dan op de onderstaande link! (;



    (Pov Harry) Ik voel me nogal schuldig, "ze stierven voor mij."Het blijft me achtervolgen. Hermelien lag met haar hoofd op de schouder van Ron. Ik ga dit moment niet verpesten voor hen , want ik heb al zoveel verpest. Wat doe ik hier eigenlijk nog. Plots voel ik een hand op m'n schouder, GINNY.
    Alleen zei begrijpt me! "Gaat het?"zegt ze heel zacht. Natuurlijk gaat het niet , maar dat zeg ik haar niet. Ik grinnik en zeg "Ja, met jou?" "Gaat wel!"zegt ze met die zachte stem.. Meer zeiden we niet. Het hoefde ook niet, want alleen zei weet wat ik echt bedoel. Ze neemt mijn hand beet en zegt "Het is je schuld niet!& Mam en Pap willen je er graag bij." Ik keek op. "Bij wat?" zei ik op een Boze toon. "De Begrafenis." Zei ze terug. Gelukkig hoefde ik daar niet op te antwoorden, want daar kwamen Ron en Hermelien. Ik ben blij voor ze, ze hielden al zolang van mekaar... "Harry gaan we afscheid nemen van onze kamer in zweinstein?" Zei Ron met een kleine rilling in z'n stem. "Ja!" zei ik. Hermelien kuste Ron en ging samen met Ginny (die mijn hand losliet) naar de grote zaal. We zijn onderweg naar de jongenslaapzaal van Griffoendor."Het spijt me."zei een bekende stem die normaal haterig klinkt maar deze keer klonk die zwak, heel zwak.







    Mijn Story

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 13:38 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    (A)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 13:38 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':