• Heeft mijn moeder (terwijl ik mijn halve kamer doorzocht) de stofzuigerzak opengeknipt en daar gezocht, zonder dat ik het vroeg. En dat terwijl ze helemaal niet van vieze dingen houdt. Dat vond ik echt onwijs lief van d'r. :Y)
    Het was maar een klavertje vier dat ik vorige week vond en als ik 'm niet kon vinden bij mijn nachtkastje, of ergens onder, dan had ik de zoektocht gewoon opgegeven, maar toch deed ze het. (:

    Heeft iemand anders nog zo'n lieve moeder?


    I can't even think straight.

    Hahahaa nee, gelukkig niet

    Jup (:
    En ik had ook een keer een klavertjevier!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jaa, met momenten toch


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahw dat is cute (bloos).
    Nou ja, dit gaat misschien heel stom klinken.
    Maar afgelopen zaterdag was er zo'n stuk van Robert Pattinson / Breaking Dawn bij Van der Vorst ziet sterren. En zondagavond was daar dus een herhaling van ofzo. Dus ik lag in bed tv te kijken, kreeg ik een smsje van mijn moeder dat ik op RTL4 moest kijken omdat dat er dus weer op was. En dat vond ik echt heel erg lief. Het kan stom klinken voor jullie, maar gewoon dat ze er aan denkt dat ik dat leuk vind, vind ik gewoon lief.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Royaal schreef:
    Ahw dat is cute (bloos).
    Nou ja, dit gaat misschien heel stom klinken.
    Maar afgelopen zaterdag was er zo'n stuk van Robert Pattinson / Breaking Dawn bij Van der Vorst ziet sterren. En zondagavond was daar dus een herhaling van ofzo. Dus ik lag in bed tv te kijken, kreeg ik een smsje van mijn moeder dat ik op RTL4 moest kijken omdat dat er dus weer op was. En dat vond ik echt heel erg lief. Het kan stom klinken voor jullie, maar gewoon dat ze er aan denkt dat ik dat leuk vind, vind ik gewoon lief.

    N'aww, dat is gewoon lief. Ze denkt dan toch even aan je. (:


    I can't even think straight.

    Ah, da's lief! Heb je hem nog teruggevonden?
    Ik heb een geweldige moeder, maar van dat soort spontane dingen doet ze niet erg vaak, nee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Taize schreef:
    Jup (:
    En ik had ook een keer een klavertjevier!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat lief (bloos)


    26 - 02 - '16

    Zazu schreef:
    Ah, da's lief! Heb je hem nog teruggevonden?
    Ik heb een geweldige moeder, maar van dat soort spontane dingen doet ze niet erg vaak, nee.

    Nope, geen geluk meer. :')


    I can't even think straight.

    Dat is wel lief, ja :'D Ik vind de mijne ook heel lief, maar ik kan me nu even geen lieve actie herinneren (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    -heeft als klein kind uren gezocht naar een klavertje vier maar heeft het nooit kunnen vinden-

    Zazu schreef:
    Ah, da's lief! Heb je hem nog teruggevonden?
    Ik heb een geweldige moeder, maar van dat soort spontane dingen doet ze niet erg vaak, nee.


    Anhysbys schreef:
    Nope, geen geluk meer. :')


    Spijtig! Maar daar zit niet alleen geluk in ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)

    Spijtig! Maar daar zit niet alleen geluk in ;)

    Nu ja, misschien zat het er wel in, maar als je 'm kwijt bent heb je daar niet veel aan. x'd
    Maar je hebt wel gelijk, ik was ook gelukkig toen ik 'm nog niet had. (:


    I can't even think straight.

    Nawwww!


    Has no one told you she's not breathing?

    Starkiller schreef:
    -heeft als klein kind uren gezocht naar een klavertje vier maar heeft het nooit kunnen vinden-


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.