• dus waar zal ik beginnen, vrijdag was ik met mijn klas uit en toen heb ik een leuke jongen ontmoet (hij is echt leuk!!). Nou ja ik kan dus totaal niet flirten maar een vriendin van mij zag dat ik hem leuk vond dus zij heeft mij LetterlijK tegen hem aangeduwt zodat ik met hem kon ga dansen. (Dat leverde ook een blauwe plek maar daar praten we niet over..) dus ik moest wat vroeger naar huis dan de rest, maar dat maakte niet uit want hij gaf mij een kus op mijn wang (Ik helemaal blij!! en in Love) Dus ik had hem toegevoegd op facebook, vertelt iemand uit mijn klas dat ze ook met hem aan het smsen was (zij heeft ook een crush op hem T.T) Nou ik voel ik me best wel een sukkel want ik kan totaal niet flirten en vind het super eng om met hem te praten ofzo (ik stuurde net een facebook bericht en ik stond te shaken tot en met) Dat meisje uit mijn klas is echt een stuk leuker dan ik. (ik ben namelijk niet echt dik maar nou ook weer niet superdun ofzo en ze heeft echt veel betere humor dan ik enzo) en ik voel me dus ook wel een sukkel want ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik ben 16 jaar. (iedereen uit de klas is al verder enzo, en ik niet)

    dus om dit topic nuttig te houden, Hoe kan ik in godsnaam iets leuks gaan doen met die jongen of wie herkent zichzelf hierin?


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Je kan met hem naar de bios gaan ^^


    26 - 02 - '16

    Niet zo onzeker over jezelf! D: Beauty is in the eye of the beholder. ^^

    en zit die bij je op school ofzo?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Omdat je 16 bent en nooit een relatie hebt gehad, betekent niet dat je een sukkel bent. Dan zou ik er ook een zijn geweest.
    En wat jij moet doen is gewoon jezelf zijn en jezelf trouw blijven. Een kus op de wang is toch al iets, of niet? Je moet je alleen over de angst zetten om met hem te praten. Dan komt het vanzelf goed.
    Trek je niks aan van dat meisje uit je klas, misschien is ze wel leuker maar dat hoeft hij toch niet te vinden. Laat je door haar niet van je stuk brengen.
    Succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sock schreef:
    Niet zo onzeker over jezelf! D: Beauty is in the eye of the beholder. ^^

    en zit die bij je op school ofzo?


    nee hij zit niet bij mij op school


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Het gaat er echt niet om dat zij dunner dan jou is, dat moeten mensen echt uit hun hoofd krijgen. Er zijn zóveel verschillende jongens. Veel jongens vinden het echt niet lekker om botjes te friemelen, en vinden het juist fijner als er tenminste wat aan zit. En bovendien maakt het jou echt niet minder dat jij minder ver bent, dat zegt niets over hoe jij bent als persoon.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik herken me zó in jou. Succes en have fun, dan straal je dat uit en dat is nooit verkeerd (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    16 en nog geen vriendje gehad
    ik was 18 toen ik mn 1e vriendje kreeg hoor
    dus niks om je zorgen om te maken
    en jongens vinden dunne meisjes echt niet aantrekkelijker hoor
    en wie weet vind hij jou leuker dan haar
    iedereen is leuk op zijn eigen manier