• Vorige week heb ik een jongen ontmoet. Hij zit bij mij op school, ik had hem wel ooit gezien maar vorige week een keer met elkaar gesproken.

    Het was kerstmarkt, wij zaten met onze groepen langs elkaar. Hij verkocht wafels en ik chocomel. Omdat mijn vriendinnen weg moesten vanwege de schoolband zat ik daar alleen en begonnen we met elkaar te praten. We hadden wel nog 1 keer in die week gepraat en hij had me op hyves toegevoegd en gekrabbeld. Gisteren hadden we veel gekrabbeld en ik had hem dus ook zijn msn gegeven. Ik vind hem echt leuk, en hij geeft me ook complimentjes enzovoort.

    Alleen het probleem is dat ik niet weet hoe ik moet reageren als ik hem op school tegenkom. Telkens als ik hem zie wil ik iets zeggen, maar als hij met zijn vrienden sta klap ik helemaal dicht.

    Heeft iemand hier misschien tips voor?


    <3

    Hmm ik heb geen tips, ik zou gewoon hem begroeten en vragen hoe het gaat enzo.. standaard dingen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Gewoon eerst goede vrienden worden, als hij je echt leuk vind zal hij het vanzelf wel zeggen.
    Duurt het je te lang dan neem jij het inisiatief(weet nie hoe je dat schrijft :$)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Gewoon eerst goede vrienden worden, als hij je echt leuk vind zal hij het vanzelf wel zeggen.
    Duurt het je te lang dan neem jij het inisiatief(weet nie hoe je dat schrijft :$)

    initiatief. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    (...)
    initiatief. :Y)

    Oké haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    mss eerst gewoon 'hoi' zeggen als je mekaar tegenkomt op de gang ofzo.. en als hij daarop reageert terwijl zijn vrienden erbij zijn, ga je een keer stil staan en naar zn weekend vragen ofzo :D (denk dat dit wel werkt xD)


    you make everything seem so possible <3

    Nou jij bent wel heeeeel snel verliefd. Zeker dat je niet gewoon geïnteresseerd bent? ;p Verder zou ik gewoon beginnen met 'hallo' te zeggen of naar hem te lachen als je 'm passeert :p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Nou jij bent wel heeeeel snel verliefd. Zeker dat je niet gewoon geïnteresseerd bent? ;p Verder zou ik gewoon beginnen met 'hallo' te zeggen of naar hem te lachen als je 'm passeert :p


    mhh, dat kan ook.


    <3

    Ik glimlach altijd lief naar mijn crush en mompel hallo. Meer zodat hij weet wat ik zeg, maar hij het niet hoort. Dat doet hij ook altijd bij mij, dus ik zou dat eens proberen.


    Happy Birthday my Potter!

    Hem gewoon begroeten? Je hoeft echt niet meteen dik gesprek met hem aan te gaan.


    -

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Gewoon eerst goede vrienden worden, als hij je echt leuk vind zal hij het vanzelf wel zeggen.
    Duurt het je te lang dan neem jij het inisiatief(weet nie hoe je dat schrijft :$)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Larten schreef:
    Hmm ik heb geen tips, ik zou gewoon hem begroeten en vragen hoe het gaat enzo.. standaard dingen.


    Dit dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Larten schreef:
    Hmm ik heb geen tips, ik zou gewoon hem begroeten en vragen hoe het gaat enzo.. standaard dingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.