• Tegenwoordig zie ik erg veel topics die evengoed beantwoord kunnen worden met gewoon één woord ik google in te typen. zoals bijvoorbeeld:
    - wie kan me alles over one direction vertellen
    - heeft iemand gifs voor mij
    - ik zoek mooie zinnetjes
    -....
    en ga zo maar door, mij lijkt het handig dat die topics verboden worden of off topic gezet of dat er in ieder geval iets aan wordt gedaan want ik erger me er mateloos aan.


    The soul needs autumn.

    Ik vind dat mensen zeggen 'google' nergens op slaan. Want ik vraag soms wel eens wat ik moet doen voor school en heb ik heel google afgezocht en dan vraag ik het hier en dan komen jullie met die kut 'google'


    Ivar Oosterloo.

    RubenHeld schreef:
    Ik vind dat mensen zeggen 'google' nergens op slaan. Want ik vraag soms wel eens wat ik moet doen voor school en heb ik heel google afgezocht en dan vraag ik het hier en dan komen jullie met die kut 'google'




    Het punt is dat er soms topics aangemaakt worden waarvan ik eht antwoord binnen twee seconden zelf op google kan vinden. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als het zo makkelijk was dan zouden ze geen topic maken. Soms is het gewoon makkelijker om een topic aan te maken omdat de informatie die je dan krijgt veel beter en correcter is dan de info die je op een zoeksite vind. De informatie op internet is moeilijk te controleren en klopt vaak niet.
    Daarbij als je dat ook nog doet heb je dadelijk echt alleen maar rpg of spel of "zeik" topics. Wat ook weer niet goed is.
    Het is gewoon nooit goed, dus stop alsjeblief met zeiken. Je doet er niks aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    't Is handig voor als andere hetzelfde willen weten en daarbij dingen te weten komen die ze zelf niet eens wisten of zelfs niet eens vonden.
    Soms zoek ik ook dingen op maar vind ik het gewoon totaal nergens.
    Dus nee! Ben tegen.

    Dit is nu een nutteloos topic.
    En als je het zo irritant vind reageer dan niet en ga gewoon weg en laat het voor wat het is. Niet moeilijk, toch? De andere helft vind dit dan weer goed. Dus sowieso zal de helft hier teleurgesteld zijn en hebben de andere mensen hun zin terwijl die andere iets niet vinden en ze een beetje hulp willen. Eigenlijk vind ik deze suggestie zelfs egoïstisch.
    En zoals dingske zei: We zijn er om elkaar te helpen..

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 15:12 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mierenneukerij. Ofwel: Tegen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gregory schreef:
    Ik vind dat mensen teveel zeuren, dan negeer je die topics toch gewoon.
    Zie het probleem niet.

    Dit:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Als ik heel eerlijk ben irriteer ik me nog meer aan dit topic dat net zo nutteloos is als die 'nutteloze topics' waar jij het over hebt...