• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Leyla Manta
    Haar vingertoppen raakten zijn erectie even, waarna haar blik meteen naar de zijne schoot.
    'Dat probleempje was zeker eenmalig?' zei ze met een zachte stem, ontweek hem weer en liet haar vingers over zijn onderbuik glijden.
    Toch ging een onbewuste rilling over haar rug.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 23:19 ]


    -

    Vedran
    Een ondeugende lach verscheen op mijn gezicht.
    "Alsof dat probleem zich ooit zou kunnen herhalen met jou in de buurt."
    Nee, daar was ze echt veel te sexy voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Steunend op haar handen duwde ze zichzelf omhoog, liet haar lippen over zijn kaaklijn glijden, kustte zijn hals en borst.
    Onwillekeurig gingen haar ogen open, gleden langs zijn borst naar zijn onderbuik.
    Daarna duwde ze hem met zijn rug op het matras, ging bovenop hem zitten en drukte haar lippen lustig op de zijne.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 23:27 ]


    -

    Vedran
    Wauw, dat was een interessante wending. Een hele interessant wending.
    Vol verlangen trok ik haar tegen me aan en zoende haar vurig terug.
    Deze kende ik ook nog niet, dat de vrouw zo de leiding nam.
    Ja, dat was heel ernstig, gezien het aantal bedpartners dat ik had gehad, maar goed, ik deed vrijwel altijd het werk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar lippen dwaalden af, over zijn hals, naar zijn borst. Ondertussen was één van haar handen langs de binnenkant van zijn dijbeen aan het strelen, ze kustte zijn buik, zijn onderbuik.
    Vanaf die plek sloeg ze haar blik naar Vedran op, keek vanonder haar lange, donkere wimpers inschattend naar hem.


    -

    Vedran
    Mijn erectie groeide in snel tempo, mijn ademhaling versnelde.
    Ik voelde haar lippen in mijn hals en vanaf daar steeds lager en lager.
    Toen stopte ze plotseling en keek naar me op. Ik staarde terug in haar mooie goudbruine ogen, keek haar verlangend aan. Het maakte me niet uit wat ze ging doen, als ze me maar aanraakte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Moet even verhuizen naar andere computer, kan een paar minuten duren, maar ik kom zo weer terug (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 23:57 ]


    -

    Leyla Manta
    Haar mond sloeg zijn gevoeligste deel eerst over, haar lippen gingen over de huid van zijn bovenbenen, neigden naar de binnenkant waarna ze haar vingers om het begin van zijn erectie krulde.
    Even wierp ze een opwindende, onwillekeurige blik naar hem op, om vervolgens haar vochtige lippen om de eikel te sluiten.


    -

    Terug. Waarom heb ik een moeder die verslaafd is aan een computerspelletje? (cat)

    Vedran
    Onwillekeurige kromde ik even mijn rug en slaakte een diepe kreun.
    Haar eerder aanrakingen, overal behalve daar waar ik ze wilde, hadden me helemaal gek gemaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omdat mijn moeder verslaafd is aan een stom Gardenspelletje op Facebook (cat)

    Leyla Manta
    Rustig liet ze haar tong er overheen glijden, zelf nog op verkenning gaande. Langzaam liet ze hem dieper haar mond in glijden.
    Ondertussen zette haar vingers wat meer druk op zijn erectie, begonnen de gevoelige huid te bewegen.


    -

    Moeders ook altijd (joehoe)

    Vedran
    Mijn handen streken door haar haren, over haar schouders en een stukje van haar rug.
    "Oh god."
    Dit gevoel, dat was het beste wat er was.
    Als vanzelf sloten mijn ogen zich, ik ging helemaal in op het gevoel.
    Ze deed het langzaam, rustig en dat maakte me gek op een positieve manier. Dat was ik ook niet gewend, zoals zoveel ineens de laatste tijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Zacht zoog ze even, voelde een schok door zijn lichaam trekken en ging zo een paar minuten door. Daarna liet ze zijn erectie uit haar mond glijden, kuste de binnenkant van zijn benen, kroop weer omhoog en drukte haar lippen tegen zijn hals.
    Haar onderlichaam schuurde plagend over de zijne.


    -

    Vedran
    Ik was niet heel lang meer verwijderd van mijn hoogtepunt, maar doordat ze stopte, werd die weer even uitgesteld.
    Ze kuste mijn hals, maar ik trok haar verder omhoog, drukte mijn lippen op de hare voor een passionele zoen. De nacht was pas net begonnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een verlangende, zachte kreun ontsnapte uit haar keel toen hij haar tegen zich aantrok. Haar heupen draaiden soepel, tot ze hem tegen haar aan voelde drukken.
    Langzaam duwde ze haar onderlichaam naar beneden, waardoor hij bij haar binnen drong.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 0:25 ]


    -