• Hey,

    ik was eventjes benieuwd of ik de enige was die zich altijd zo irriteert aan die mensen die dan op een topic reageren met "I don't give a fuck" of iets in die trant. Ik bedoel, reageer dan niet.
    Ik zie het steeds meer, maar ben ik de enige die het zo irritant vind? Ik ben gewoon benieuwd haha =P

    x Rosa.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk het wel eens, maar ik zeg het nooit.


    I can't even think straight.

    Sorry dat ik dit zeg maar het is 'ik erger me aan'
    Iets irriteert je en daar erger je je aan. ;P

    Euhm of ik me er aan erger.. Zolang je de persoon of anderen er niet mee kwetst kan het mij niet schelen. Als het bv. over een gevoelig onderwerp gaat voor die persoon zeg je dan beter niks ipv zoiets dan te posten...


    Ik wil een tuin vol egels

    RainbowDash schreef:
    Meh, I don't really care about it (cat)


    comfort in c h a o s

    Counterpoise schreef:
    Bepaalde topics smeken er eigenlijk om, eigenlijk van één bepaald persoon.
    Maar voor de rest kan het irritant zijn, alleen als ik chagerijnig ben heb ik er ook wel een handje in, maar achteraf geef ik mezelf wel even een corrigerende tik (cat)

    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rizardo schreef:
    (...)



    Iloveyou(heart2)


    Let it come and let it be

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Iloveyou(heart2)


    Love you too (bloos)(heart2)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.

    We dragen hetzelfde persoon bij ons! (heart2)


    Let it come and let it be

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.

    Over wie zou dàt toch gaan? :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.

    over wie zou dat nu toch gaan?


    Ex astris, sciencia

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.

    Gelukkig heb ik pas 1 van haar topics gelezen. Verder ga ik niet. :')


    There's power in the words you whisper.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik het nooit, tenzij Het meisje dat Aandacht nodig heeft en Langzaamaan overal gehaat word op Quizlet weer Eens een topic aanmaakt. Dan kan ik mezelf niet beheersen.

    Haha (: wie zou dat zijn (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Rizardo schreef:
    (...)




    Friends brohoof more often (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Friends brohoof more often (cat)





    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AngelFox schreef:
    Sorry dat ik dit zeg maar het is 'ik erger me aan'
    Iets irriteert je en daar erger je je aan. ;P

    Euhm of ik me er aan erger.. Zolang je de persoon of anderen er niet mee kwetst kan het mij niet schelen. Als het bv. over een gevoelig onderwerp gaat voor die persoon zeg je dan beter niks ipv zoiets dan te posten...

    Fail, daar hadden we het met nederlands nog over. Thanks dat je het hebt gezegd! Uhuh, ik wil hoge cijfers voor Nederlands.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...