• Hey,

    ik was eventjes benieuwd of ik de enige was die zich altijd zo irriteert aan die mensen die dan op een topic reageren met "I don't give a fuck" of iets in die trant. Ik bedoel, reageer dan niet.
    Ik zie het steeds meer, maar ben ik de enige die het zo irritant vind? Ik ben gewoon benieuwd haha =P

    x Rosa.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    kyk op myn actieve topic the voice.


    So the lion fall in love with the lamb



    ... (bloos) Love ya.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:



    ... (bloos) Love ya.

    Lol x) Love you too.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:41 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bepaalde topics smeken er eigenlijk om, eigenlijk van één bepaald persoon.
    Maar voor de rest kan het irritant zijn, alleen als ik chagerijnig ben heb ik er ook wel een handje in, maar achteraf geef ik mezelf wel even een corrigerende tik (cat)


    Let it come and let it be

    Soms vind ik het wel grappig en heb ik dezelfde reactie, maar er zijn mensen die dat soort plaatjes echt bij elk topic neerpleuren en eigenlijk is het een nogal slechte ingesteldheid. Alsof het echt zo erg is om je een beetje in anderen te interesseren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Counterpoise schreef:
    Bepaalde topics smeken er eigenlijk om, eigenlijk van één bepaald persoon.
    Maar voor de rest kan het irritant zijn, alleen als ik chagerijnig ben heb ik er ook wel een handje in, maar achteraf geef ik mezelf wel even een corrigerende tik (cat)


    Dit dus, eigenlijk :Y)
    En ik ben vandaag heel chagerijnig...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meh, I don't really care about it (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nop (:
    Ik doe het zelf ook.


    Destroy what destroys you.

    Soms heb ik ook zoiets van 'en wat dan nog?', maar dan reageer ik gewoon niet.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Counterpoise schreef:
    Bepaalde topics smeken er eigenlijk om, eigenlijk van één bepaald persoon.
    Maar voor de rest kan het irritant zijn, alleen als ik chagerijnig ben heb ik er ook wel een handje in, maar achteraf geef ik mezelf wel even een corrigerende tik (cat)


    Alis volat propriis.

    Ik irriteer me er wel aan. Maar mensen mogen reageren wat ze willen, so yeah.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nee, ik irriteer me aan kindjes van 13/14 jaar die denken dat ze een beetje alles kunnen maken/zeggen op het forum alsof ze wereldervaringen hebben.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    Nee, ik irriteer me aan kindjes van 13/14 jaar die denken dat ze een beetje alles kunnen maken/zeggen op het forum alsof ze wereldervaringen hebben.




    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)





    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)




    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.