• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Lalala... *kijkt op de wikipedia van The Picture of Dorian Gray*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myth
    Ik bekijk de jongen aandachtig, vooraleer ik mijn masker terug opzet en terug op de mat ga staan. Ik ben er klaar voor.


    And in that moment, we were infinite.

    [Ben ik weer. Ramsays je kan verder gaan met Harry (: ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [hahaha xd]


    And in that moment, we were infinite.

    Harry Rosenblunt
    Ik grijp het meisje dat tegen me aanbotst vast, zodat ze niet valt. "Het spijt me", bied ik mijn verontschuldigingen aan. "Gaat het een beetje?"


    And in that moment, we were infinite.

    Junipa
    'Hoe het afloopt,' zeg ik. 'De epiloog waarin de huishoudster het lichaam vind, en het intacte schilderij.' Ik heb het boek echt gelezen, en ik vond het ook echt mooi.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [you may call me Michèle c=


    And in that moment, we were infinite.

    [Lang leve wikipedia!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Blake Shelton
    Tevreden knik ik om haar antwoord. "Heeft er hier nog iemand anders The Potrait of Dorian Gray gelezen of een ander boek van Wilde?"


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik zou bijna vallen, maar gelukkig hield de jongen me vast. 'Geeft niet. Volgensmij was het mijn schuld. Ja het gaat, gelukkig heb ik niks.' Zeg ik glimlachend. 'Gaat het met jou?' Vroeg ik. Die indruk kreeg ik wel, maar ik vroeg het toch maar even uit beleefdheid.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Etoile
    ik heb het boek al heel vaak gelezen. Ik twijfel even of ik mijn vinger op zal steken, maar doe het dan toch maar niet. Ik moet niet de aandacht op mijzelf vestigen, dat is niet goed.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:35 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [oe, mag ik straks het nieuwe topic openen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junipa
    Tevreden leun ik achterover. 'Ik heb A House of Promegranates gelezen?' zeg ik nog. 'Tenminste, de eerste twee verhalen uit de bundel. Ik had het boek geleend en moest het al terugbrengen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lees: Er staan alleen samenvattingen van de eerste twee verhalen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Harry
    Ik laat haar los en war even door mijn krullen om ze weer in model te brengen, vooraleer ik haar antwoord geef. "Niets aan de hand", zeg ik met een glimlach. "Harry", stel ik me voor nadat ze glimlacht en steek mijn hand uit.

    Blake Shelton
    Als alweer Junipa het woord neemt, ben ik onder de indruk. "Blijkbaar zitten we met een kenner in de klas. Welk van alle verhalen die je gelezen hebt was je favoriet?" Benieuwd wacht ik haar antwoord af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:39 ]


    And in that moment, we were infinite.