• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Het was bij wijze van spreken. En ik ben niet irritant, maar gewoon volhardend. :')

    Ja, nee. Dat had ik niet door. Je hebt gelijk, zoiets zie ik ook niet in. Ja, sorry.

    En de meningen over wat jij bent zijn duidelijk verdeelt :'D


    Let it come and let it be

    ik heb dit probleem ook, maar ik heb 2 zussen -____-


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dan begrijp je alsnog haar situatie niet omdat je eerder hebt gezegt dat zoiets véél erger is :'D Daarbij had je ook gewoon kunnen zeggen: 'Ja, ik denk dat ik het wel begrijp.' Als jij zo nodig belangstelling wilt naar je leventje, maak je eigen topic aan en ga het topic van een ander niet verneuken :'D

    Wauw, wat zijn we stoer bezig zeg! ^^
    Het is mijn recht om reacties te plaatsen in een topic, hoe onaangenaam ze ook zijn, dus als ze niet wil dat ik reageer dan moet ze maar geen topics aanmaken hé. :')
    En ik wil geen belangstelling naar mijn leventje. Als ik dat wilde dan was ik Hale. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ja, nee. Dat had ik niet door. Je hebt gelijk, zoiets zie ik ook niet in. Ja, sorry.

    En de meningen over wat jij bent zijn duidelijk verdeelt :'D

    Het is verdeeld, en wat ben ik dan allemaal? :')
    Alleen omdat ik iets zeg wat jou niet bevalt ben ik meteen vanalles en nog wat. Wauw, cool hoor. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Lol, Nikki en Sevda, hou alsjeblieft op met dat gezeik over 'je levensverhaal er tussen gooien', want als er twee mensen zijn die altijd met zeiktopics over een dramatisch leven en honderden problemen aan komen zetten, zijn jullie het wel.

    Captain schreef:
    (...)
    Wauw, wat zijn we stoer bezig zeg! ^^
    Het is mijn recht om reacties te plaatsen in een topic, hoe onaangenaam ze ook zijn, dus als ze niet wil dat ik reageer dan moet ze maar geen topics aanmaken hé. :')
    En ik wil geen belangstelling naar mijn leventje. Als ik dat wilde dan was ik Hale. :')

    Hale? Ga je nu met je eigen karaktereigenschappen iemand anders beschuldigen? Jullie lijken wel verdomd veel op elkaar qua gedrag en dat zeg ik neit enkel om je te kutten. (Ja, oké, dat ook.)
    Maar als jij het niet leuk vind dat mensen zo 'onbegripvol' op jou reageren, reageer je niet. Hetzelfde verhaal maar dan met een ander hoofdpersoon.


    Let it come and let it be

    Fantasia schreef:
    Lol, Nikki en Sevda, hou alsjeblieft op met dat gezeik over 'je levensverhaal er tussen gooien', want als er twee mensen zijn die altijd met zeiktopics over een dramatisch leven en honderden problemen aan komen zetten, zijn jullie het wel.

    Gefeliciteerd met je ontdekking, maar ik maak daar wel mijn eigen topics over aan.


    Let it come and let it be

    Fantasia schreef:
    Lol, Nikki en Sevda, hou alsjeblieft op met dat gezeik over 'je levensverhaal er tussen gooien', want als er twee mensen zijn die altijd met zeiktopics over een dramatisch leven en honderden problemen aan komen zetten, zijn jullie het wel.


    In ons eigen topic ja. (bloos)
    Hou je erbuiten als je niets nuttigs er aan toe kan voegen Jalissa.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    In ons eigen topic ja. (bloos)
    Hou je erbuiten als je niets nuttigs er aan toe kan voegen Jalissa.

    Nou, als jij dat zo ziet, prima... :'D
    Je weet wel beter dan dat je altijd de waarheid spreekt.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Nou, als jij dat zo ziet, prima... :'D
    Je weet wel beter dan dat je altijd de waarheid spreekt.


    Waar heb jij het nou ineens over?
    Alsjeblieft blijf even ontopic en ga niet lopen kutten op mij ineens als ik een topic aanmaak over iets dat me dwars zit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    In ons eigen topic ja. (bloos)
    Hou je erbuiten als je niets nuttigs er aan toe kan voegen Jalissa.

    Bitchy much? :'D
    Jij bent niet bevoegd om haar te vertellen dat ze zich er buiten moet houden. Zodra jij heel de wereld bezit, mag je dat natuurlijk wel, maar nu mag je wel lekker je mondje houden met zulke kutopmerkingen. (:
    Heeft zij jou soms iets geflikt ofzo? Ze zegt toch haar mening? Daar sta jij toch zo voor? :')

    Stelletje mislukte democraten, serieus. Jezus man.


    Where there is a sea there are pirates...

    En dan houden we nu op met bitchen, schelden en what ever, anders volgt er een slotje.


    I am an idiot, I move.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd met je ontdekking, maar ik maak daar wel mijn eigen topics over aan.

    Ohja. Zeg je nu dat ik een eigen topic moet aanmaken met die 2 zinnen over mijn persoonlijk leven? :'D
    Srsly girl, redelijkheid is ook een kunst.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Bitchy much? :'D
    Jij bent niet bevoegd om haar te vertellen dat ze zich er buiten moet houden. Zodra jij heel de wereld bezit, mag je dat natuurlijk wel, maar nu mag je wel lekker je mondje houden met zulke kutopmerkingen. (:
    Heeft zij jou soms iets geflikt ofzo? Ze zegt toch haar mening? Daar sta jij toch zo voor? :')

    Stelletje mislukte democraten, serieus. Jezus man.


    Ik zeg niet dat ze zich er helemaal niet mee mag bemoeien, alleen als ze iets nuttigs over het onderwerp of onze discussie toe te voegen heeft en dat heeft ze blijkbaar niet.
    Echt, ik vind het zo laag als mensen beginnen met zulke namen te geven. Heb je niets beters?


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Bitchy much? :'D
    Jij bent niet bevoegd om haar te vertellen dat ze zich er buiten moet houden. Zodra jij heel de wereld bezit, mag je dat natuurlijk wel, maar nu mag je wel lekker je mondje houden met zulke kutopmerkingen. (:
    Heeft zij jou soms iets geflikt ofzo? Ze zegt toch haar mening? Daar sta jij toch zo voor? :')

    Stelletje mislukte democraten, serieus. Jezus man.

    Smijt alstjeblieft niet zo met je naamkaartje :'D


    Let it come and let it be