• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kent haar dus blijkbaar helemaal niet. Ik krijg helemaal niets terug, ik moet bijna smeken of ik een keertje haar fiets mag lenen, als ik hem dan veilig terugbreng 'mankeerd' er van alles aan, wat dus niet zo is maar ze probeerd mijn ouders ervan te overtuigen dat ik slecht ben ofzo. Ik geef haar altijd sigaretten en betaal haar drank als we uitgaan, als dank pakt ze gewoon nog meer sigaretten uit mijn tas, zonder het te vragen en het gewoon te ontkennen. Daarvoor krijg ik echt niets terug!
    Ik hoop dat jou broers/zusje eens wat pakken van jou zonder het te vragen of terug te geven. De hoeveelheid sigaretten die ze van mijn heeft gepakt deze jaren, bedraagt wel meer dan een aantal pakjes.

    Wees geduldig, leef je eigen leven, laat haar met rust. Vroeg of laat zal ze wel bij haar zinnen komen en appreciëren wat je allemaal voor haar hebt gedaan. Sommige mensen hebben tijd nodig, meer dan anderen, dat zit in hun aard, daar kan je niets aan veranderen. Ze wordt wel niet zo snel volwassen, maar dat wordt ze ooit zeker wel.
    Gewoon negeren en door de vingers zien als ze iets van je "steelt". Het is ook maar een mens, weet jij wel wat er allemaal in haar hoofd omgaat. (:
    Er zal een dag komen waarop al je goede daden beloond zullen worden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Midna schreef:
    (...)

    Ghehe sorry ;P Maar me broertje is 13, en van wat ik nu lees lijken ze nogal erg op elkaar ;P
    al gedraagd me broertje zich nog wel eens als een kind van 8

    Haha :'D
    Kijk en nu zeg ik met trots: 'Ik ben (nog) enigskind!'


    Let it come and let it be

    Verwissel hem gewoon weer :-) Je laat je toch niet doen door je kleine zusje?


    All I have in life, is my imagniation.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kent haar dus blijkbaar helemaal niet. Ik krijg helemaal niets terug, ik moet bijna smeken of ik een keertje haar fiets mag lenen, als ik hem dan veilig terugbreng 'mankeerd' er van alles aan, wat dus niet zo is maar ze probeerd mijn ouders ervan te overtuigen dat ik slecht ben ofzo. Ik geef haar altijd sigaretten en betaal haar drank als we uitgaan, als dank pakt ze gewoon nog meer sigaretten uit mijn tas, zonder het te vragen en het gewoon te ontkennen. Daarvoor krijg ik echt niets terug!
    Ik hoop dat jou broers/zusje eens wat pakken van jou zonder het te vragen of terug te geven. De hoeveelheid sigaretten die ze van mijn heeft gepakt deze jaren, bedraagt wel meer dan een aantal pakjes.

    Jat het dan gewoon terug :'D. Het is je zus, als je daarvan 'steelt' maakt dat heus niet uit, zeker niet als je gewoon je eigen spullen pakt.
    Zoals ik het zie zal ze niet meteen de volgende dag aan je deur komen om haar excuses aan te beiden dus kan je het beter gewoon terug pakken en laten rusten.
    Met te blijven zeggen dat ze niets voor jou doet en steevast liegt, krijg je ook niets terug. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Midna schreef:
    (...)

    o-O Kap met positief te blijven D:

    Juffrouw Sylviantje, je bezorgde me zojuist een lach op mijn gezicht, i love you! :'D


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Wees geduldig, leef je eigen leven, laat haar met rust. Vroeg of laat zal ze wel bij haar zinnen komen en appreciëren wat je allemaal voor haar hebt gedaan. Sommige mensen hebben tijd nodig, meer dan anderen, dat zit in hun aard, daar kan je niets aan veranderen. Ze wordt wel niet zo snel volwassen, maar dat wordt ze ooit zeker wel.
    Gewoon negeren en door de vingers zien als ze iets van je "steelt". Het is ook maar een mens, weet jij wel wat er allemaal in haar hoofd omgaat. (:
    Er zal een dag komen waarop al je goede daden beloond zullen worden.



    Zo is ze al haar hele leven.
    Ik ga het niet door de vingers zien, want nu word het echt te erg.
    Ohja, ik heb een keertje sigaretten teruggehad. Toen ik ze een week later wilde pakken, had ze ze alweer teruggenomen en zelf opgerookt. (:


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whuuut, wat zeg jij nou weer? Jij geeft je mening en ik geef mijn mening. Jij vind dat ze door moet gaan met het jatten van Nikki en ik ben het daar niet mee eens. Waarom zou dat me een watje maken? Omdat ik mijn mening geef?
    En waar zou ik niet over willen praten? Ik praat toch met je of niet?
    Ik irriteer me echt dood aan je schijnheilige gedrag.

    "Uhm nee, daar heb ik geen zin in" vind ik pas schijnheilig. :')
    Ik ben niet schijnheilig, ik zeg gewoon wat ik vind. Familie gaat voor, maakt niet uit wat voor familie het is. Zolang zij van je houden, al laten ze het niet zien, dan moet je erachter staan. Het is je plicht als mens. :')
    Ooooooh, kijk nou hoe schijnheilig ik ben. Ik geef om familie en zelfs om mijn terroriserende stiefbroers. En zij doen ergere dingen dan die zus van haar hoor. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    damn das klote mijn broertje liegt ook over vanalles dat ik hem niet meer vertrouw sterkte ermee (flower)

    - maar zijn jullie laptops hetzelfde waardoor je ze niet kunt onderschijden of? :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Juffrouw Sylviantje, je bezorgde me zojuist een lach op mijn gezicht, i love you! :'D


    Graag gedaan ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ehm weten jullie de betekenis van wat schijnheilig is? Want wat jullie beide zeggen is niet schijnheilig hoor, haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Counterpoise schreef:
    Sorry ik moet één ding even zeggen. (Ja ja, ik ben een bemoeial, ik bied hiervoor alsvast mijn excuses aan :'D)
    @Captain, Het is Nikki's zusje, neit de jouwe, volgens mij weet zij eht beste hoe het zit en hoe ze is. Iedere familie is anders, niet de hele wereld bestaat uit kopiën van jou *O*

    Dat zéi ik ook niet. Ik zei juist dat het familie is, maakt niet uit hoe ze zich gedragen. Het blijft je familie. Dat is gewoon verdomd heilig. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    "Uhm nee, daar heb ik geen zin in" vind ik pas schijnheilig. :')
    Ik ben niet schijnheilig, ik zeg gewoon wat ik vind. Familie gaat voor, maakt niet uit wat voor familie het is. Zolang zij van je houden, al laten ze het niet zien, dan moet je erachter staan. Het is je plicht als mens. :')
    Ooooooh, kijk nou hoe schijnheilig ik ben. Ik geef om familie en zelfs om mijn terroriserende stiefbroers. En zij doen ergere dingen dan die zus van haar hoor. :')

    Ik zeg alleen maar hoe ik het zie hoor, ik heb er geen zin in. Hoe kan dat schijnheilig zijn?
    Oke, als jij dat vind dan vind jij dat maar lekker. Ik ben het er niet mee eens, maar dat is nu wel duidelijk. Tenminste dat hoop ik toch.
    Haar zusje moet niet stelen van Nikki, om wat voor reden dan ook. Punt.

    En nu ga ik hier weg voordat ik dingen ga doen waarvan ik later geen spijt krijg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fog schreef:
    Ehm weten jullie de betekenis van wat schijnheilig is? Want wat jullie beide zeggen is niet schijnheilig hoor, haha

    Schijnheilig: braver en eerlijker voordoet dan hij of zij is. Synoniem: huichelachtig
    Nope, ik ben zeker niet schijnheilig. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Dat zéi ik ook niet. Ik zei juist dat het familie is, maakt niet uit hoe ze zich gedragen. Het blijft je familie. Dat is gewoon verdomd heilig. ;D

    Familie kies je niet uit dus het is nu eenmaal pech als je het niet met je familie of een deel daarvan kunt vinden. Daar is niets heiligs aan, misschien ben jíj zo opgevoed maar dat wil niet zeggen dat Nikki opeens dankbaar moet zijn tegenover haar zusje. Zij mag toch ook haar gevoelens uiten? Dat je het leuk vind om hier te vertellen dat je het toch erger hebt en niet klaagt is jouw probleem (bloos)


    Let it come and let it be

    Das niet leuk.


    I'd wonder if i ever cross your mind