• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!


    Your make-up is terrible

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Waarom doe je dan neit eens héél lief tegen mij, dan kijken we over 10 jaar of ik eindelijk eens beslis om lief tegen jou te gaan doen :'D
    Je hebt gedult nodig daarvoor en sommige mensen verdienen dat gedult niet, daar verspil je - je gedult niet aan, omdat zij er geen éne flikker voor doen.

    Het kan me niet schelen of jij wél lief tegen mij zal doen of niet. Zolang ik het wél doe ben ik gelukkig. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wat zeg je nou? Weet jij soms wàt ze mij hebben geflikt? :'D
    Ik zei toch dat het veel erger was dan dat puberaal wangedrag van je zusje. Ik ben gewoon geen emo dus ik sta ook nooit lang stil bij slechte dingen die mij overkomen. Dat is slecht voor mijn gezondheid. :')


    maar wat zij mij allemaal "voor de grap" hebben geflikt is vergeten en vergeven, want het zijn maar 2 sukkels die een andere definitie voor humor hebben en dat is iets wat ik niet kan veranderen, dus lach ik er maar mee


    Mijn zusje doet het niet 'voor de grap' ze blijft het doen, al jaren lang, dat is niet iets wat je gewoon goed kan keuren 'omdat ze familie is'.


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Het kan me niet schelen of jij wél lief tegen mij zal doen of niet. Zolang ik het wél doe ben ik gelukkig. :')

    Maar je doet helemaal niet lief tegen mij? :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    We hadden eht over Nikki en haar zusje, niet voer jouw levensverhaal, als je dat er persé in wilt mengen meot je de gevolgen en vooroordelen accepteren *O*

    Ohja, dit is écht wel mijn levensverhaal hoor. :'D
    Jij zou in shock zijn als je wist waar ik allemaal doorheen ben gegaan, schatje, wijs me maar beter niet de les. (:
    En als ze niet wil dat ik me erin kom mengen dan had ze het vooral niet op een forum moeten zetten. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar je doet helemaal niet lief tegen mij? :"D

    Nee, maar dàt is nog een ander verhaal. Ik moet ervoor kiezen namelijk. ^^
    Oh, en ik doe ook niet gemeen, dus je moet niet klagen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn zusje doet het niet 'voor de grap' ze blijft het doen, al jaren lang, dat is niet iets wat je gewoon goed kan keuren 'omdat ze familie is'.

    "Voor de grap" stond expres tussen de aanhalingstekens omdat het juist nìet voor de grap was. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ohja, dit is écht wel mijn levensverhaal hoor. :'D
    Jij zou in shock zijn als je wist waar ik allemaal doorheen ben gegaan, schatje, wijs me maar beter niet de les. (:
    En als ze niet wil dat ik me erin kom mengen dan had ze het vooral niet op een forum moeten zetten. :'D

    Dat zeg ik toch ook. We hadden het over Nikki en opeens begin jij over wat je stiefbroers hebben geflikt. Nou fijn, maar dan moet je niet gaan zeuren als andere mensen het verkeerd opvatten. En ik vroeg je neit voer wat je had meegemaakt ik ga jou toch ook neit opzadelen met mijn "verschrikkelijke" gebeurtenissen?


    Let it come and let it be

    Allemaal ongesteld zeker *O*


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Ohja, dit is écht wel mijn levensverhaal hoor. :'D
    Jij zou in shock zijn als je wist waar ik allemaal doorheen ben gegaan, schatje, wijs me maar beter niet de les. (:
    En als ze niet wil dat ik me erin kom mengen dan had ze het vooral niet op een forum moeten zetten. :'D


    Doe toch niet zo kleinerend naar haar. Ik vind het best dat je er wat van zegt, maar je gooit inderdaad je persoonlijke ervaringen erin, als jij zo tolerant bent van je familie, mij best, maar ik ben dat niet en dat zou ook niet moeten, ze is gewoon een persoon zoals ieder ander die met zijn tengels van mijn spullen af moet blijven.


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Nee, maar dàt is nog een ander verhaal. Ik moet ervoor kiezen namelijk. ^^
    Oh, en ik doe ook niet gemeen, dus je moet niet klagen.

    Muh, niet gemeen wel irritant. En ik móét neit klagen maar mag het wel, dus doe het ook (bloos)


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    Allemaal ongesteld zeker *O*

    Je moest eens weten (joehoe)


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Doe toch niet zo kleinerend naar haar. Ik vind het best dat je er wat van zegt, maar je gooit inderdaad je persoonlijke ervaringen erin, als jij zo tolerant bent van je familie, mij best, maar ik ben dat niet en dat zou ook niet moeten, ze is gewoon een persoon zoals ieder ander die met zijn tengels van mijn spullen af moet blijven.

    Ik gooi mijn persoonlijk verhaal er niet in. Jìj zei dat ik geen idee had van wat jouw situatie precies inhoudt, en daarom zei ik dat over mijn stiefbroers om dat tegen te spreken. Jezus, wat een stel schapen zijn jullie toch. :'D
    In plaats van het probleem op te lossen wil je het gewoon erger maken. Ga haar gewoon uit de weg of ga op jezelf wonen. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Muh, niet gemeen wel irritant. En ik móét neit klagen maar mag het wel, dus doe het ook (bloos)

    Het was bij wijze van spreken. En ik ben niet irritant, maar gewoon volhardend. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik gooi mijn persoonlijk verhaal er niet in. Jìj zei dat ik geen idee had van wat jouw situatie precies inhoudt, en daarom zei ik dat over mijn stiefbroers om dat tegen te spreken. Jezus, wat een stel schapen zijn jullie toch. :'D
    In plaats van het probleem op te lossen wil je het gewoon erger maken. Ga haar gewoon uit de weg of ga op jezelf wonen. :'D


    Pfft, dat kleinerende gedrag maakt zeker dat je jezelf slimmer voelt ofzo.

    Ik ga haar al zoveel mogelijk uit de weg, zoals ik al eerder hebt verteld, maar zodra ze dingen doet die een negatief effect op mijn leven hebben, ga ik de confrontatie aan, misschien zou je dat ook eens moeten proberen, dan kan je nog wel eens iets oplossen. (:


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Ik gooi mijn persoonlijk verhaal er niet in. Jìj zei dat ik geen idee had van wat jouw situatie precies inhoudt, en daarom zei ik dat over mijn stiefbroers om dat tegen te spreken. Jezus, wat een stel schapen zijn jullie toch. :'D
    In plaats van het probleem op te lossen wil je het gewoon erger maken. Ga haar gewoon uit de weg of ga op jezelf wonen. :'D

    Dan begrijp je alsnog haar situatie niet omdat je eerder hebt gezegt dat zoiets véél erger is :'D Daarbij had je ook gewoon kunnen zeggen: 'Ja, ik denk dat ik het wel begrijp.' Als jij zo nodig belangstelling wilt naar je leventje, maak je eigen topic aan en ga het topic van een ander niet verneuken :'D


    Let it come and let it be